Ik heb weer wat te melden:
Nadat de verhuurders gereageerd hebben op mijn verhaal op Tros Radar Forum, is hun reactie door Tros Radar verwijderd wegens het overtreden van de gedrag regels.(tevens op andere sites is hun reactie verwijderd)
Dit verbaast ons nou niet echt zeg maar....
Uitschelden, discriminerende opmerkingen, namen en adressen plaatsen, uitmaken voor zigeuners en armoedzaaiers enzenz.
Ik heb hun reactie gekopieerd en zal deze binnenkort ook hier plaatsen.
Nu is ons opgevallen dat de verhuurders hun website hebben aangepast.
Alles wat ze beloofde en verzonnen hadden op hun website hebben ze verwijderd en/of aangepast.
Maw: ze kiezen eieren voor hun geld en geven hiermee toe dat ze te kort geschoten hebben en dat wij gelijk hadden.
Daar kopen wij niets voor, want die gasten hebben nog steeds niet het afgesproken bedrag terug betaald.
Ze hebben er zelfs een stukje bij gezet wat er eerst niet stond nl:
De villa is uitsluitend te huur voor een net select gezelschap, van beschaafde mensen welke het eigendom van een ander weten te respecteren
Beschaafde mensen.....het moet niet gekker worden.
En dan die foto onderop de site: de veels te bruine,fout getatoeëerde, verrimpelde Sergeant Majoor zelf in haar luxe"camper" die stonk naar Wodka, zweet en kattenpis, waar ze de helft van ons gezelschap mee heeft opgehaald ,bij dat aftandse benzinepompje in de middle of nowhere.
Ik wil graag een wedstrijdje doen met de lezers van dit topic:
Hoeveel fouten kunt u ontdekken in de website van deze "beschaafde" mensen die ons met een bezopen kop uitmaken voor K*nk*r Hollanders, zigeuners, armoedzaaiers en ons laat op de avond met kinderen op straat wilde gooien.
Je zal je verbazen.
http://www.spanje-vakantiewoningen.com/ ... blanca.htm
Hoe konden wij zo blind zijn en dit niet eerder zien en we hebben ons lesje wel geleerd.
We kunnen fluiten naar ons geld, dat is nu wel zeker.
Nu wil ik alleen nog zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor dit soort praktijken.
Graag advies en info, op welke buitenlandse forums ik nog kan schrijven