LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sunparks

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
punked
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 dec 2008 16:57

sunparks

Ongelezen bericht door punked »

we waren van plan om een week in mei naar de kempense meren van sunparks te gaan, helaas gooit de recessie roet in het eten. ik probeer dus achter het adres van sunparks te komen. als ik wil afboeken dan zal ik moeten bellen, dit kost me € 0,45 pm. dit is toch van de zotte :evil:

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: sunparks

Ongelezen bericht door highrider »

Dit kan je vinden in hun algemene voorwaarden;

Uw contractspartij is Sunparks B.V., Admiraliteitskade 40,
Rotterdam. Correspondentie kunt u richten aan: Sunparks
Vakantieparken, Customer Contact Center, Erperheidestraat 2,
3990 Peer, België.

http://www.sunparks.nl/cs/Satellite?blo ... inary=true

Deze link komt van " http://www.sunparks.nl/NL/NL/Home " helemaal onderaan algemene voorwaarden. :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: sunparks

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dat vervallen park bij de Haane(Bredene) valt daar ook onder?

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: sunparks

Ongelezen bericht door jermen2 »

Henri 42

Nou weten we wel een keer wat jij van sunparks vind :lol: waar je 10 jaar geleden eens geweest bent. Je wist zeker nog niet dat het onder centerparcs valt nu :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: sunparks

Ongelezen bericht door Henri42 »

jermen2 schreef:Henri 42

Nou weten we wel een keer wat jij van sunparks vind :lol: waar je 10 jaar geleden eens geweest bent. Je wist zeker nog niet dat het onder centerparcs valt nu :roll:

Het trieste is dat het park in Bredene in 10 jaar niet veranderd is, of het park nu van Jantje of Pietje is maakt ook al niets uit,dus Centerparcs is de slechte beheerder nu:

ligt langs een doorgande drukke weg
ligt naast een sloopbedrijf
onderhoud blijft achterwege
zwembad voldoet niet aan Nederlandse normen
bistro is duur en slecht schoon gehouden :? :lol: :mrgreen:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: sunparks

Ongelezen bericht door sprookje »

En dat weet jij nog altijd ook al is het al jaaaaren geleden dat je er geweest bent.En hoe weet je dat dan zeker.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: sunparks

Ongelezen bericht door Henri42 »

sprookje schreef:En dat weet jij nog altijd ook al is het al jaaaaren geleden dat je er geweest bent.En hoe weet je dat dan zeker.


Kom jij nooit aan de Belgische kust???, ik fiets er langs en aan tijdens nazomer weekje op een camping,overbodige vraagstelling:) :wink:

wendymirella
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2009 17:19

Re: sunparks

Ongelezen bericht door wendymirella »

Ik heb in Sunparks in De Haan gezeten.
Ik vond het niet erg flatteus eruit zien.
Er lag geen handdoekenpakket klaar. Er was een verkeerd huisje voor ons geregeld.
Ik zit in een rolstoel en had een huisje aan de weg gevraagd, zodat je niet over een super smal tegelpaadje heen hoeft.
We kregen dus wel een huisje aan een tegelpaadje.
Dat huis was dus ook nog niet schoongemaakt. Dat werd pas om 8 uur in de avond gedaan.
Ik hoop dat Center Parcs het een stuk op gaat knappen en naar de standaard van zijn eigen (mooiere) huisjes brengt.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: sunparks

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

we waren van plan om een week in mei naar de kempense meren van sunparks te gaan, helaas gooit de recessie roet in het eten.
Geplaatst: 11 maart 2010, 10:49
punked

Geregistreerd: 16 dec 2008, 16:57
Berichten: 61
software voor de nintendo ds
hallo sinds kort zijn mijn kids de trotse eigenaars van een nintendo ds, ik heb alles besteld wat eerdere kopers tegen me zeiden, dus een r4 kaartje met 8gb, kom ik er achter dat er geen software opstaat, geen software geen spelletjes, wat is dit voor onzin, nu moet ik dus weer nieuwe kaartjes kopen met software.
Je bedoelt dat je ander prioriteiten hebt gesteld. Ook okay, maar geef dan niet de recessie de schuld.. :mrgreen:

alexandra89
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2010 12:02

Re: sunparks

Ongelezen bericht door alexandra89 »

Wij zijn net terug van een midweek sunparks in Zandvoort aan zee.
Bij aankomst was het huisje ontzettend vies, en er lag troep van de vorige huurders in de tuin.
We zijn verkeerd ingelicht over de ligging, de faciliteiten, en het huisje zelf.
Er waren zogenaamd welnessmogelijkheden (lichaamspakkingen etc), we zouden kunnen boogschieten, we zouden 100 meter van het strand af zitten..
Allemaal niet waar.

Het was een hele hike om ergens te kunnen komen, we moesten fietsen huren. Ook dat was geen succes, en alles was heel beperkt open. De eetgelegenheden in het park waren echt maar van half 5 tot half 8 ofzo open.

kristelsaleh
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2008 11:15

Re: sunparks

Ongelezen bericht door kristelsaleh »

ik heb dan ook bewust niet gekozen voor sunparcs omdat die mensen niet te bereiken zijn
heb een mail gestuurd met een vraag omdat er geen klantenservice is :(
en toen ik mijn antwoord kreeg (2 weken later) had ik al ergens anders geboekt. en daar heb ik geen spijt van gehad.

groetjes kristel

Gesloten