Tekst al eerder geplaatst foutje moest en nieuwe topic zijn!!
Hallo Annelies(Animale Aid Foundation),
Ik ben het volledig met jou eens dat de zogenaamde.....
Dierenbeschermingen ZONDER dieren en Dierenbeschermingen met hun honderden arme dieren: twee kompleet verschillende werelden zijn.
Zij kunnen niet mee praten over het geen wat jullie hebben geoffert voor deze dieren, jullie zijn zo'n 15 jaar geleden uit Nederland vertrokken, na een aantal vakanties in Spanje het LOT VAN DE PODENCO IBICENCO erg aantrok, jullie hebben als niet één ander jullie leven in Nederland verkocht en vertrokken naar Spanje om het LOT van de PODENCO aan te trekken en te helpen om hun een nog waardig leven te geven en te bemiddelen, waarvoor mijn dank ik heb twee fantatische PODENCO'S van jullie AAF!!
De eerste kategorie (dierenbescherming ZONDER DIEREN) zou zich niet zo op zijn borst moeten slaan en eindelijk eens een beetje meer respekt moeten tonen voor die mensen, die dag en nacht tussen hun dieren leven, met ze opstaan en naar bed gaan, die dagelijks de ellende bij de basis meemaken en die in de eerste instantie vaak de ENIGE overlevingskans en veilige haven voor al de duizenden arme stakkers met hun wormen hun ziektes en hun nood zijn!
Is het niemand opgevallen, dat wij nimmer kritiek hebben van andere overvolle dierenasielen? Wij krijgen alleen maar kritiek van onwetende mensen en vroegere helpers. Soms onbewust, maar al te vaak bewust worden wij en meerdere asielen als een soort paria door vroegere helpers publiek gesteld. In de meeste gevallen doordat deze helpers ooit eens op hun ongelijk en of onbehoorlijke optreden jegens ons terecht gewezen zijn. Gestolen en misbruikte verenigingsnaam, afgetroggelde donateurs, privehonden via onze website bemiddelen, liefdesaffaires binnen ons terrein, waardoor we moeten liegen, zakelijke overeenkomsten maken, waardoor er veel minder bij onze dieren terechtkomt, dat zijn enkele redenen, waarom de mensen ons plotseling van een der beste naar een der slechtse dierenasielen degraderen.
Niet wij, maar zij zijn verantwoordelijk voor het grote onheil, wat ze uit wraakgevoelens aanrichten. Zij worden wellicht de indirekte moordenaars van vele onschuldige dieren, die door deze hetze geen tweede levenskans meer krijgen.
En dat alles in naam van de dierenbescherming. Schande!
Zo denkt een aantal Nederlandse en Duitse organities om te gaan met
de in mijn inziens zeer humane omgang met dieren dan in de meeste Perrera's/dierenasiels cq dodingstations in ons vakantie landje Spanje, hieronder een link van de meeste perrera's/asiels en hoe het er aan toe gaat in Spanje aan toe gaat:
http://www.mallorcahunde.de/reportag_sonreus.htm
Wij zijn blij dat er nog ASIELS zijn in Spanje als de Animale Aid Foundation meer op de site: http://www.podenco-sos.de
extra oproep: bent u voor DIEREN stem dan NEE tegen de EU GRONDWET
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Animale Aid Foundation
Re: Animale Aid Foundation
Ja Annelies, sommige de meeste mensen in dit geval kunnen niet zelf denken gaat van speculaties uit/af en tekenen naaraanleiding van... de Petitie, ja, ik vind het ook ......erg zielig men noemt het ook wel het domme klootjes volk, denken het allemaal beter te kunnen en doen??
Sorry hoor moest het toch ff kwijt aan je!
Wij staan achter jullie Annelies & Leen!! Wij doen jullie niet NA!
Sorry hoor moest het toch ff kwijt aan je!
Wij staan achter jullie Annelies & Leen!! Wij doen jullie niet NA!
Re: Animale Aid Foundation
ik heb me nog steeds niet in die EU grondwet verdiept
maar ik hoorde van de week toevallig dat je bij een JA je ook de manier waarop andere landen met hun dieren omgaan moet respecteren
dat is nogal iets om over na te denken
het is niet alleen de honden die het in sommige landen bitter slecht hebben
ook met andere dieren (stieren beren katten) gaan ze walgelijk om
wel iets om over na te denken
maar ik hoorde van de week toevallig dat je bij een JA je ook de manier waarop andere landen met hun dieren omgaan moet respecteren
dat is nogal iets om over na te denken
het is niet alleen de honden die het in sommige landen bitter slecht hebben
ook met andere dieren (stieren beren katten) gaan ze walgelijk om
wel iets om over na te denken