LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Barf voeding
-
Barf voeding
Hebben alle mensen die Barf voeding geven een paardestaart, lopen zij op sandalen met de geitenharen sokken aan en zijn zij een tikkeltje alternatief Van die Groen Links figuren heb ik de indruk
-
Re: Barf voeding
Die heb je er vast tussen zitten, Reintje Vos. Ik voldoe in de verste verte niet aan dat negatieve image wat jij schetst. Waarom toch, Reintje? Verklaar dat is?
hahahahaha
daar hoor ik lekker niet bij,
ik voer cvv
dat is jammer reintje, wat de lange donkere haren die in een paardenstaart zitten heb je goed geraden,
helaas ga je nu niet door naar de kwartfinale, had je ook maar cvv moeten noemen, nu gaat de vakantiereis naar een warm land zowiezo aan je lange-neus voorbij....
...lange-neus?..
ja, tussen neus en lippen door oordeel ik bij deze even dat mensen die brokken zo promoten als reintje doet, een lange neus moeten hebben van het jokken over hoe gezond de brokken zijn...
heb je trouwens niets nuttigs te doen reintje?
daar hoor ik lekker niet bij,
ik voer cvv
dat is jammer reintje, wat de lange donkere haren die in een paardenstaart zitten heb je goed geraden,
helaas ga je nu niet door naar de kwartfinale, had je ook maar cvv moeten noemen, nu gaat de vakantiereis naar een warm land zowiezo aan je lange-neus voorbij....
...lange-neus?..
ja, tussen neus en lippen door oordeel ik bij deze even dat mensen die brokken zo promoten als reintje doet, een lange neus moeten hebben van het jokken over hoe gezond de brokken zijn...
heb je trouwens niets nuttigs te doen reintje?
-
CVV...... misschien domme vraag maar wat betekend dat , Barf heb ik kunnen ontdekken maar CVV krijg ik steeds iets met Christelijk ennuh ik geloof niet dat je dat bedoeld. Donkere haren en paardestaart jammer dat je zo'n afkeer van brokken hebt
het kan niet altijd meezitten
Ik voer inmiddels ook fulltime KVV,en het gaat echt super met mijn doggy's!Morgen ga ik weer 7 kilo Carnibest halen en ik wissel het af met Rodi en soms Duck en af en toe maak ik zelf een maaltje.Hier ook geen brokjes meer!
-
Carnibest is een uitvinding van drs Koning, de vrouw kon niet eens haar dr. titel halen dus waar hebben we het over. Allemaal gepreek voor eigen parochie van een gesjeesde studente Bedankt Tinkertje voor de aanvullende info, er is gecorrigeerd.
Laatst gewijzigd door reintje vitesse op 28 okt 2005 10:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Haha,DRS.Koning is een vrouw hoor!!!Maar ik heb natuurlijk ook la eerder de discussie tussen brokken en vlees fans gevolgd en er zat nooit een argument tussen waarvan ik dacht:Ja die of die heeft echt gelijk.Maar de ommekeer kwam toen ik een artikel las van de teckelclub en dat ging in grote lijnen zo:De NL overheid voert allerlei campagnes voor mensen,zoals Let op vet,2 ons groenten 2 stuks fruit etc.Ze willen hiermee duidelijk maken dat wij mensen vers voedsel moeten nuttigen inpl van Junkfood en instantmaaltijden.Dus waarom geldt dit dan niet voor onze huisdieren,waarom zouden zij dan ook niet beter af zijn met versvoedsel ipv instantmaaltijden(brok)?Dit heeft mij ervan overtuigd en ik geloof er ook in wat ze zeggen.(PS ik heb GEEN teckel hoor!)Ik heb veel info van de rauw.pagina.nl.
-
Precies zoals je stelt. dat uitgebalanceerde van zoveel % vet etc etc is voor ons al gedaan en verwerkt in de volledige maaltijd brok. Maar een brok vergelijken met junkfood is netzoiets als carnibest vergelijken met een zieke legkip[inl. botten].
reintje, lieve schat,
neem jij zelf ook elke dag een kant&klare maaltijd met een vitamine pil?
of eet je liever vers
neem jij zelf ook elke dag een kant&klare maaltijd met een vitamine pil?
of eet je liever vers
Arme Reintje, helemaal mis!--------------------------------------------------------------------------------
Hebben alle mensen die Barf voeding geven een paardestaart, lopen zij op sandalen met de geitenharen sokken aan en zijn zij een tikkeltje alternatief Van die Groen Links figuren heb ik de indruk
Ik heb geen paardenstaart, geen sandalen en geen geitenwollen sokken. Wat ik wel heb... Voor thuis makkelijke kleding die tegen een stootje kan. Wanneer ik uitga... Rokjes/jurkjes, ragdunne kousen, naaldhakken en een wild kapsel!
Groetjes,
Marianna
Wow en je houdt ook nog van dieren klinkt goed
oh dan moeten wij toch eens samen gaan stappen, kunnen we nog veel lol beleven met het mannelijk schoon
laat ik reintje dan ook maar wat meer vertellen over het uiterlijk van deze compleet-vers-vlees maaltijd fan,
lange donkere haren, helaas stijl. (ik wil krullen )
grote donkere ogen
met uitgaan gaat de voorliefde uit naar een strakke broek, laarzen, enorme ronde oorbellen.
thuis gaat de voorliefde uit naar een stretch spijkerbroek, laarzen en sweater.
pantoffels en een slobbertrui als ik met een wijntje en een spannend boek (CSI of Stephen King) voor de openhaard lig....
met een paar honden aan mijn voeten natuurlijk
en een man die op commando lekkere dingen voor me haalt terwijl er een voetbalwedstrijd op tv is.
zou het vooroordeel nu wat getemperd zijn??
laat ik reintje dan ook maar wat meer vertellen over het uiterlijk van deze compleet-vers-vlees maaltijd fan,
lange donkere haren, helaas stijl. (ik wil krullen )
grote donkere ogen
met uitgaan gaat de voorliefde uit naar een strakke broek, laarzen, enorme ronde oorbellen.
thuis gaat de voorliefde uit naar een stretch spijkerbroek, laarzen en sweater.
pantoffels en een slobbertrui als ik met een wijntje en een spannend boek (CSI of Stephen King) voor de openhaard lig....
met een paar honden aan mijn voeten natuurlijk
en een man die op commando lekkere dingen voor me haalt terwijl er een voetbalwedstrijd op tv is.
zou het vooroordeel nu wat getemperd zijn??
Laatst gewijzigd door bitchy op 28 okt 2005 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Wow wat een leuk forum hier
-
Niet doorvertellen Adne, anders wordt het hier veel te druk
nu zijn wij natuurlijk ook wel benieuwd naar hoe de doorsnee brokkenfan eruit ziet...
kort geknipte grijze haren? een snor? ( )
een beetje harde ''look''?
eeuwige saaie broek met idemdito overhemd of shirt?
of euh...
kort geknipte grijze haren? een snor? ( )
een beetje harde ''look''?
eeuwige saaie broek met idemdito overhemd of shirt?
of euh...
Gaaf idee Bitchy
Ik vergat te vertellen dat ik wel krullen heb en blond haar heb Ook ik ben voor Barf en KVV en TEGEN brokken
Groetjes,
Marianna
Ik vergat te vertellen dat ik wel krullen heb en blond haar heb Ook ik ben voor Barf en KVV en TEGEN brokken
Groetjes,
Marianna
Zooooo jammer dat hier geen foto's geplaatst kunnen worden
Ik lijk op een Deense dog