LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaling zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.

moet ik blijven reageren op hun mailing??

Ja,
1
100%
Nee,
0
Geen stemmen
Ben je verplicht,
0
Geen stemmen
wacht maar op een incassokantoor,
0
Geen stemmen
waar maak je je druk om, het je produkt toch!
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

nijetrijne

betaling zooplus

Ongelezen bericht door nijetrijne »

Hallo allemaal,
Ook ik heb een slechte ervaring met zooplus.
Na meerdere malen een bestelling te hebben gedaan (waar ik altijd zeer tevreden over was)
Snelle levering, prima kwaliteit en natuurlijk de lage prijs etc.
Beweren ze nu dat ik de laatste betaling niet heb gedaan.
Na ieder verzoek van hun het bewijs van betaling gestuurd, elke brief/mail beantwoord , en ja, na vele contacten (telefonisch niet mogelijk) een mail dat ze de betaling hadden gevonden met een paar dagen er na een aanmaning+verhoging van het bedrag!
Daar weer op gereageerd per mail (telefonisch niet mogelijk) en na drie weken eindelijk antwoord.
De mail van hun was de verkkeerde mail, ze hadden de betaling nog niet kunnen vinden!
Maar weer toegestuurd en nog steeds geen antwoord.
Als je gaat zoeken op het internet worden ze vaker zoomin dan zooplus genoemd.
Wat moet ik hiermee.
Denk dat ik stop met reageren en de deurwaarder maar afwacht.
Zijn er ook mensen die deze ervaring delen of hebben kunnen oplossen???

Ozzel

Re: betaling zooplus

Ongelezen bericht door Ozzel »

Bij Zooplus een grote vari-kennel gekocht en moest eerst betalen voordat geleverd zou worden.
Betaald met IDeal en na een week bericht ontvangen dat het product bij mij afgeleverd zou zijn op vrijdagmiddag om 14.30 uur.
Niet dus, was gewoon thuis, wel betaald niets gekregen.
Heb info gevraagt aan de koerier van TNT post die hier dagelijks komt en op zijn advies bij de buren gaan vragen. Ik had ook geen bericht van TNT dat het bij mijn buren geleverd zou zijn en de koerier heeft legio klanten en kan ook niet alles onthouden.
Inmiddels ook e-mail verkeer gehad met Zooplus en ook zij hadden me verteld om bij de buren na te vragen.
Mijn buren hadden ook niets ontvangen, weer mail aan Zooplus (inmiddels nr.4) en van hun geen enkele reactie gekregen, tot zondag.
En raad wat?
Zou volgens hun niet betaald hebben.
Van alle ellende weer een mail en op maandagmorgen meteen gebeld.
Het gesprek kon alleen in het Engels of Duits en de betreffende dame was niet bepaald vriendelijk.
De toezegging gekregen dat ik via mail bericht zou krijgen.
Ben benieuwd.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ben blij dit te lezen! Had wat leuks gezien en dacht,goh zoolpus wordt overal aangeraden,laat maar zitten!!!! Ga wel ergens anders kijken!!! In een winkel!!

Bedankt voor de waarschuwing!ja ik weet kan toeval zijn,misshien gaan er van de 100 dingen twee fout maar...laat maar :wink:

Ozzel

Vervolg bestelling Zooplus.
Inderdaad alsnog mijn bestelling gekregen.
Maar raad wederom wat?
Verkeerde kennelcab geleverd, te klein.
Weer gemaild met klantendienst en ja, zoals eerder gelezen op het forum, ik moet foto's maken met een lineaal ernaast!????
Heb ze medegedeeld dat ik afzie vd koop en mijn geld terug wil.
Voor de zekerheid maar weer eens hun voorwaarden lezen, kijken welke angel er nu weer is.

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik koop al jaren al mijn dier supplies bij zooplus. Ik hoor wel vaker dat er iets mis gaat, ik heb zelf ooit een keer gehad dat mijn betaling niet goed gelukt was (zag ik zelf ook) en toen heb ik gemaild en in no time was dat geregeld!

Je kunt trouwens wel telefonisch contact opnemen, wel via een engelstalige lijn maar wat wil je. Ik was laatst in de dierenwinkel in de buurt, en dezelfde zak voer die ik bij zooplus voor €16,99 koop, kon ik daar voor €31 kopen! Dat prijsverschil zie je natuurlijk ergens terug..

-----------------------------------------------------
Mocht je hulp van ons team nodig hebben dan kun je contact met ons opnemen via
onze Engelstalige hotline:

+31 (0)20-2622620

Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur (standaard tarief, afhankelijk van aanbieder)

Ozzel

Zo te lezen is Anikaatje een medewerkster van Zooplus, met de woorden mocht je hulp nodig hebben kun je met ons bellen?

Vervolg soap Zooplus:
Ja excuses van hun gehad met de mededeling dat hun inderdaad de onjuiste benche gestuurd hebben.
Dacht goh, je kunt dus toch zaken met ze doen.
Omdat de foute levering hun schuld was/is zjn de kosten ook voor hun rekening, toch?
Staat ook in de voorwaarden.

Nou jammer dan, kreeg vervolgens weer een mail met inderdaad alweer, op te meten en een foto te sturen.

Ben het meer dan zat en beroep me op het beroepingsrecht.
Hiervoor heb ik van hun een retournr. nodig en je raad het al, geen reactie.
Voor de rest, heb 2 x met ze gebeld.
Een keer in het Duits, een keer in het Engels.
Zet geen zoden aan de dijk en ik moet zeggen dit is te gek voorwoorden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ozzel schreef:Zo te lezen is Anikaatje een medewerkster van Zooplus, met de woorden mocht je hulp nodig hebben kun je met ons bellen?
Volgens mijheeft ze of hij het gewoon gekopieerd vd site...kan ook he....

Zijn ook mensen die wel goede ervaringen hebben

Ozzel

Ja Rozemarijntje dat zou natuurlijk ook kunnen.
Maar.... vervolg soap Zooplus.

Ben van alle ellende zelf naar een vestiging van Post.nl gegaan en heb de benche aangetekend retour gezonden.
Thuisgekomen had ik nog een mail van ze gekregen dat ik de bench (maat 7) aan hun terug moest zenden. Was het maar een maat 7 geweest.
Vanochtend vrijdag weer een mail van hun.
Moest van de bon, gekregen van Post.nl een foto maken en aan hun terug sturen als bewijs dat ik de benche retour gezonden had.
Niet te geloven.

Vanmiddag een mail dat ze volgens hun administratie de retourverzending hadden ontvangen met de vraag mijn bankgegevens te krijgen.
Zou het geld binnen 5 à 8 werkdagen teruggestort krijgen.

Eerst zien dan geloven.

Ben nu bijna 50, dit hele gebeuren zelf nog nooit meegemaakt, maar ook niet bij een ander.

Het is echt een film waard

Cerna

Ongelezen bericht door Cerna »

Ik koop al jaren bij Zooplus en heb alleen maar positieve ervaringen (en nee, ik ben geen medewerker en heb ook geen aandelen :) ). Natuurlijk ging er ook wel eens wat niet helemaal goed, maar dat lag altijd aan TNT en nooit aan Zooplus.
Bestel altijd op zondagavond en op dinsdag heb ik de bestelling binnen (tenzij kattengrit, dat duurt altijd een dagje langer).

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Ozzel, je krijgt toch ook de verzendkosten terug? Je was genoodzaakt de bench terug te sturen omdat de maat niet klopt.

Ozzel

Als je al mijn berichten gelezen hebt, zul je waarschijnlijk begrijpen dat ik daar niet vanuit ga.
Recht hebben is één, recht krijgen is twee.

Groetjes.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ozzel schreef:Als je al mijn berichten gelezen hebt, zul je waarschijnlijk begrijpen dat ik daar niet vanuit ga.
Recht hebben is één, recht krijgen is twee.

Groetjes.
Je kunt ze er wel op wijzen, al denk je misschien als je eindelijk het geld va de bench terug hebt 'laat maar'.

Annikaatje

Ozzel schreef:Zo te lezen is Anikaatje een medewerkster van Zooplus, met de woorden mocht je hulp nodig hebben kun je met ons bellen?

Vervolg soap Zooplus:
Ja excuses van hun gehad met de mededeling dat hun inderdaad de onjuiste benche gestuurd hebben.
Dacht goh, je kunt dus toch zaken met ze doen.
Omdat de foute levering hun schuld was/is zjn de kosten ook voor hun rekening, toch?
Staat ook in de voorwaarden.

Nou jammer dan, kreeg vervolgens weer een mail met inderdaad alweer, op te meten en een foto te sturen.

Ben het meer dan zat en beroep me op het beroepingsrecht.
Hiervoor heb ik van hun een retournr. nodig en je raad het al, geen reactie.
Voor de rest, heb 2 x met ze gebeld.
Een keer in het Duits, een keer in het Engels.
Zet geen zoden aan de dijk en ik moet zeggen dit is te gek voorwoorden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee hoor, ik werk niet bij zooplus maar heb wel alleen maar positieve ervaringen (op een keer na toen een van de zakken kattengrit opengescheurd was tijdens het transport, maar ik moest de bak toch verschonen..) en dat stukje met het telefoonnummer staat onderaan elke mail die zooplus stuurt.

Het verbaasde me gewoon dat u maar blijft mailen, en klaagt dat dat zo langzaam gaat, terwijl je ook kunt bellen. Ik dacht: laat ik even meedenken en het telefoonnummer in mijn post kopieeren. Het was bedoeld als vriendelijk gebaar, maar blijkbaar is dat niet zo overgekomen en trekt u hele andere conclusies :-)

Annikaatje

rozemarijntje schreef:
Volgens mijheeft ze of hij het gewoon gekopieerd vd site...kan ook he....

Zijn ook mensen die wel goede ervaringen hebben
Thanks rozemarijntje, je hebt inderdaad gelijk!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

nijetrijne schreef:Beweren ze nu dat ik de laatste betaling niet heb gedaan.
Ik neem aan dat het een overboeking betreft. Klopt het bankrekeningnummer? Zo ja, vragen aan je bank om een onderzoek te doen. Zo nee, vragen aan je bank om de contactgegevens van de persoon en het geld terugvorderen.
nijetrijne schreef:Na ieder verzoek van hun het bewijs van betaling gestuurd, elke brief/mail beantwoord , en ja, na vele contacten (telefonisch niet mogelijk) een mail dat ze de betaling hadden gevonden met een paar dagen er na een aanmaning+verhoging van het bedrag!
U moet altijd eerst kosteloos een aanmaning ontvangen, met daarin een betalingstermijn van veertien dagen die in gaat de dag na ontvangst. Hierin moet u er op gewezen worden dat ze het bedrag verhogen. Er gelden ook maximum bedragen voor.

Gesloten