LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betrouwbaar Adres voor Honden ????
Betrouwbaar Adres voor Honden ????
Mijn hond woef is op zoek naar een vriendje Lees meestal alleen wie onbetrouwbaar is zullen we maar een lijst maken wie dat wel is.
Re: Betrouwbaar Adres voor Honden ????
Gast weet veel van brokken en vers en ga zo maar door, valt me van hem tegen dat ie geen adressen geeft. Weet ze/hij zeker niet
Ik ben eerlijk kan je er niet aanhelpen maar er zal zeker wel een asiel zijn waar een hondje is, die op je wacht.
Ik ben eerlijk kan je er niet aanhelpen maar er zal zeker wel een asiel zijn waar een hondje is, die op je wacht.
Stom kan m'n eigen mail adres schrijven Hier komt ie : [email protected]
Hoi Blaf, hier volgt een tip : surf eens naar www.stichtingaai.nl en neem de link "baasje gezocht" of "" hondenpagina". Misschien heb je ondertussen al een hondje gevonden, maar dit is zeker de moeite waard en zeer betrouwbaar!! Ik heb mijn hond er ook vandaan.
Succes!
Succes!
Of via doggy.net
Ga dan naar herplaatsers, dan krijg je een pagina met allemaal stichtingen die zich in zetten voor honden !
Veel succes
Ga dan naar herplaatsers, dan krijg je een pagina met allemaal stichtingen die zich in zetten voor honden !
Veel succes
Hoi P.W
Ik weet inmiddels dat onze blaf al een kamaraadje heeft voor woef en ook van een betrouwbaar adres waar ze meestal de honden dumpen.En het nieuwe vriendinnetje heeft een leuke naam en heeft nu een goed huis gekregen en dar gaat het tenslotte om. .Ook ik heb in het buitenland het bericht gelezen over de honden die nu in beslag genomen zijn en die nu allenmaal op een goed huis en opvang zitten te wachten. Ik hoop dat het ook gaat lukken voor die honden.Ik was er onderste boven van.Groetjes .P.W .!!!!!!!!!! ............Nel.
Ik weet inmiddels dat onze blaf al een kamaraadje heeft voor woef en ook van een betrouwbaar adres waar ze meestal de honden dumpen.En het nieuwe vriendinnetje heeft een leuke naam en heeft nu een goed huis gekregen en dar gaat het tenslotte om. .Ook ik heb in het buitenland het bericht gelezen over de honden die nu in beslag genomen zijn en die nu allenmaal op een goed huis en opvang zitten te wachten. Ik hoop dat het ook gaat lukken voor die honden.Ik was er onderste boven van.Groetjes .P.W .!!!!!!!!!! ............Nel.
Hoi Nel, leuk je weer eens te spreken.
Ben blij dat Blaf een leuke hond erbij heeft
Groetjes PW
Ben blij dat Blaf een leuke hond erbij heeft
Groetjes PW
Ga in het asiel kijken daar staat het op dit moment bol van de honden die daar gedumpt zijn