hoi met antoine.
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
heb 6 maanden geleden een franse bulldog gekocht.
in denbosch.bij een erkenden fokker (zo gezegd) niet dus.
hij had wel zo'n mooi verhaal .
hond dus gekocht zonder stamboom was in zijn ogen nergens voor nodig fokte al 35 jaar en vondt het dus allemaal onzin.
je snap natuurlijk helemaal verkocht op de pup.en ja wij namen haar dus mee kregen wel een 1jaar schriftelijke garantie.
nou je geloofdt het niet op 13.7.2004.zagen wij bij onze pup iets uit haar schede komen dus wij naar de dierenarts.
wat blijkt nou het is een penis.????? klinkt raar maar wij hebben dus zoals het genoemd wordt een kween(teefje/reutje).
wij de fokker bellen en die wou het zien is begrijpelijk.
om dat we het zeker wouden weten hebben we een tweede dierenarts geraadpleegd zelfde uitkomst jaa we hebben een kween.
fokker geloofde ons nog niet wij met de pup daar naar toe .
en het laten zien maar wat denk je neee hij geloofd het nog niet.
ik moet nu 6 maanden wachten van de fokker om zekker teweten of het zo is want want als deze loops zou worden is het geen kween .
maar volgens bijde dierenartsen kan de pup wel een baarmoeder hebben en dus loops worden maar het is en blijft een kween geen twijfel mogelijk.
maar de fokker wil van geen kanten mee werken.
hij kwam met een oplossing van jaa wacht nu nog 6 maanden af als ze dan nie loops word kun je een nieuwe pup komen halen maar ik moet dan wel mijn hond die ik al 1 jaar heb achter laten (nou echt niet) en heb dat ook meteen gezegd en daar was zijn antwoord op jaa dan weet ik het ook niet meer.maar ik geloof het nog steeds niet en zegt dan jaa je kan hem wel laten onderzoeken maar dan wel in utrecht en het zijn jullie kosten want hij werkt er niet aan mee. en nou kan ik wel 6 maanden wachten maar dan is wel mijn garantie om dus kan ik overal naar fluiten.heb via de club geinformeerd en kreeg meteen tehoren dat hij een typisch geval is van een broodfokker en daar staat hij ook bekend voor.maar ja kan er blijkbaar verder niks mee mischien juridische stappen onder nemen gaan we natuurlijk wel proberen want ik koop een teefje en geen kweentje we zijn er dol gelukkig mee en ze zal haar leventje hier slijten het is en blijft onze knuffel.
ik hoop hier mee andere mensen die een pup willen kopen laat je goed informeren afz antoine
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |