LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cat - it drinkfontein
Cat - it drinkfontein
Hoi,
ik ben eigenlijk van plan om zo'n Cat-it drinkfontein voor mijn katje te kopen.
(Dat is een drinkbak met stromend water)
Zouden de katten dat echt leuk vinden ?
Wie heeft dit al ervaren ?
ik ben eigenlijk van plan om zo'n Cat-it drinkfontein voor mijn katje te kopen.
(Dat is een drinkbak met stromend water)
Zouden de katten dat echt leuk vinden ?
Wie heeft dit al ervaren ?
Re: Cat - it drinkfontein
Als je kat gewend is om uit de kraan te drinken,heb je kans dat hij dit ook wel wat vindt.
Ik heb zo'n cat-it wel niet,maar mijn kat drinkt wel uit de kraan.
Was ik even vergeten vermelden hierboven.
Was ik even vergeten vermelden hierboven.
De ene helft van mijn groep vindt de fontein heel leuk om behalve te drinken ook met het water te spelen, het is dus geen luxe iets onder de Cat-it te plaatsen om een deel van het spatwater op te vangen.
De andere helft (oudere katten) drinken er wel af en toe van maar alleen als de waterspelers niet in de buurt zijn omdat ze anders nat gespat worden.
Als de waterspelers uit de kraan drinken veranderen keuken en/of badkamer ook in een waterballet. Hier worden ook speeltjes in de drinkbakken gegooid en er dan drijfnat weer uit gevist.
Groetjes,
Marianna
De andere helft (oudere katten) drinken er wel af en toe van maar alleen als de waterspelers niet in de buurt zijn omdat ze anders nat gespat worden.
Als de waterspelers uit de kraan drinken veranderen keuken en/of badkamer ook in een waterballet. Hier worden ook speeltjes in de drinkbakken gegooid en er dan drijfnat weer uit gevist.
Groetjes,
Marianna
Hoi,
hier ben ik weer.
Mijn katje staat vaak in de wasbak in de keuken, te wachten totdat ik de kraan openzet.
En inderdaad behalve lekker drinken, speelt ze ook dmv haar pootje door de waterstraal te halen.
Maar ja, behalve dan die waterdruppels overal, gun ik haar wel de waterpret, het moet naturlijk niet uit de hand lopen.
Ik ga vandaag eens op zoek naar zo'n fonteintje want ik ben wel benieuwd geworden.
greetz
hier ben ik weer.
Mijn katje staat vaak in de wasbak in de keuken, te wachten totdat ik de kraan openzet.
En inderdaad behalve lekker drinken, speelt ze ook dmv haar pootje door de waterstraal te halen.
Maar ja, behalve dan die waterdruppels overal, gun ik haar wel de waterpret, het moet naturlijk niet uit de hand lopen.
Ik ga vandaag eens op zoek naar zo'n fonteintje want ik ben wel benieuwd geworden.
greetz
katten drinken liever stromend water dan stil staand water ze zien dat ook beter
Hoi,
ik ben net bij intratuin geweest.
Daar wisten ze mij te vertellen dat het drinkfonteintje voor katten zeer binnenkort in de actie zal komen.
Tip !
ik ben net bij intratuin geweest.
Daar wisten ze mij te vertellen dat het drinkfonteintje voor katten zeer binnenkort in de actie zal komen.
Tip !
Die van ons zijn dan een stuk goedkoper. Bij onze katten is de vijver en de vissenkom favoriet!
Bij mij drinken ze uit het indianen watervalletje. Eigenlijk elk watervalletje wat we binnen hebben/hadden staan. En als ze zin hebben pakken ze een keer het drinkbakje.