LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cattery Purr-ceptible

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mybx schreef:Vond het een zeer aparte gang van zaken en geloof gewoon echt niet dat ze er geen goed gevoel bij had.
Aha, haar gevoel klopt in uw ogen niet.
Hoe kan een gevoel nou niet kloppen?
Dat gevoel heb je, of heb je niet.
U kunt niet inschatten of zij iets voelt of niet.
Mybx schreef:Het voelde duidelijk aan alsof er iets anders aan de hand was waar wij de dupe van werden.
Maar uw gevoel klopt dan weer wel.
Beetje tegenstrijdig, of niet?

Mybx
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:57

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Mybx »

VioletPrue schreef:
Maar uw gevoel klopt dan weer wel.
Beetje tegenstrijdig, of niet?
Ik zit met stijgende verbazing http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 4&sr=posts dit te lezen. Wat een agressieve manier van communiceren heeft u naar 85% van de mensen die hier iets posten zeg. Bizar gewoon.

Sorry maar ik laat het hierbij. U wilt een discussie voor de lol, en daar leen ik me niet voor. Daar heeft u al meer dan voldoende andere draadjes voor lopen, zie ik.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mybx schreef:
VioletPrue schreef:
Maar uw gevoel klopt dan weer wel.
Beetje tegenstrijdig, of niet?
Ik zit met stijgende verbazing http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 4&sr=posts dit te lezen. Wat een agressieve manier van communiceren heeft u naar 85% van de mensen die hier iets posten zeg. Bizar gewoon.
Nee hoor, niet bizar.
Mensen roepen gewoon net iets te vaak 'oplichting' en 'ik word belazerd' terwijl er vaak niets aan de hand is.
Ook roepen mensen vaak dat een bedrijf heel fout bezig is, terwijl dat regelmatig helemaal niet zo is.
De andere 15% (uw inschatting, niet de mijne) heeft wel een redelijke vraag en die beantwoord ik zo goed mogelijk.

Maar mooi de opmerking ontdoken dat uw gevoel wel klopt en dat van een ander nie.
Ik zou zeggen, geniet lekker van uw kitten en ik hoop dat die een goed thuis heeft bij u.

Mybx
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:57

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Mybx »

VioletPrue schreef: Nee hoor, niet bizar.
Mensen roepen gewoon net iets te vaak 'oplichting' en 'ik word belazerd' terwijl er vaak niets aan de hand is.
Ook roepen mensen vaak dat een bedrijf heel fout bezig is, terwijl dat regelmatig helemaal niet zo is.
De andere 15% (uw inschatting, niet de mijne) heeft wel een redelijke vraag en die beantwoord ik zo goed mogelijk.

Maar mooi de opmerking ontdoken dat uw gevoel wel klopt en dat van een ander nie.
Ik zou zeggen, geniet lekker van uw kitten en ik hoop dat die een goed thuis heeft bij u.
Ja, er is dan niets aan de hand volgens u? Of is dat alleen uw gevoel dat er niets aan de hand is en uw gevoel en waarheidsbevinding is leidend voor dit forum? Of is dat gewoon ook maar een mening die u een ander opdringt?

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door VioletPrue »

VioletPrue schreef:Ik zou zeggen, geniet lekker van uw kitten en ik hoop dat die een goed thuis heeft bij u.

Gesloten