LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cavalier king charles spaniel

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Rianne Thijs

Cavalier king charles spaniel

Ongelezen bericht door Rianne Thijs »

Ik wil graag reageren op de laatste uitzending over de fokkers van de cavaliers pups! Ik vond het verschrikkelijk om naar te kijken en de uitzending met moeite gevolgd!
Zelf heb ik ook een jonge cavalier van 9 maand en gelukkig een hele gezonde die van een heel goede fokker komen! die bestaan toch nog!! Na het zien van de uitzending raak je toch je vertrouwen over dierenartsen en fokkers kwijt. Ik hoop dat dit minder word en mensen er allert op worden want dit mag gewoon niet langer!! Ik hoop dat Dushi ( van de uitzending) een goed thuis heeft en een heel gezond hondje mag worden!
Groetjes Rianne en een pootje van mijn hondje Dusty.

hanang

Re: Cavalier king charles spaniel

Ongelezen bericht door hanang »

hoi hoi

nou nou ik heb weer zon beetje alles doorgelezen.
nu wik ik even wat kwijt,wij hebben ook een pup in bergeijk gekocht,we hebben ook al eerder gereageerd en verteld daar over.
nou onze pup gaat het prima mee,ze is nu 4 1/2 maand ruim.
onze dierenarts is ervan uit gegaan dat ze wel der eerste inenting heeft gehad,daarna vervolg en 3 weken later de coctail,ze mocht in de tussen tijd niet met andere honden,in de tuin,tot ze klaar was met de inetingen.
2 dagen daarna mocht ze naar buiten en onze andere hond ook.
ik denk dat wij geluk gehad hebben.maar een goedkoop puppie zou ik het niet willen noemen,ik bedoel heb 300€voor haar betaald reken maar om.
nu is er iemand op zoek naar broertjes/zusje .ik denk dat wij een zusje hebben.tegen ons is gezegt ze is van 5 aug.de dag erna dat wij haar gekocht hebben ben ik weer naar marktplaats geweest voor de foto ,door de foto kwam ik erachter dat onze pup er niet opstond en zo zag ik staan cavaliers te koop 75€ daar heb ik gelezen,koop hier geen pups en zo hier in het forum terecht gekomen,er stond nu bij de adverteintie 6 aug.dus 4 aug. zal daar ook bij horen.
mijn mailadres is [email protected] groetjes van angela :D

Aso

Re: Cavalier king charles spaniel

Ongelezen bericht door Aso »

Wat een onzin....tis maar een hond hoor.

Gesloten