LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dassenmoord in Azie

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
klaasvd

Dassenmoord in Azie

Ongelezen bericht door klaasvd »

http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/fourrure.asx

Dit filmpje alleen kijken als je sterke maag hebt of eerder filmpjes hebt gezien die hier op lijken(zeehonden knuppelen etc.)

Dit gebeurd in Azie en laat zien hoe fijnzinnig ze met dieren omgaan

topery

Re: Dassenmoord in Azie

Ongelezen bericht door topery »

Ik heb niet gekeken, maar ik kan het wel raden, in Azie eten ze ook honden en katten, sterker nog ze eten alles wat maag en darmen kunnen verdragen.
Maar laten we eerlijk zijn, 600.000 kalveren jaarlijks op transport uit Polen om hier te worden gekist voor de slacht, varkens die de tocht naar het slachthuis niet overleven, paarden uit Italie.....kippen in 6 weken slachtrijp.
We zijn hier in het westen geen haar beter!

klaasvd

je kan veel zeggen, maar dieren die hier in Nederland worden geslacht worden in het algemeen niet zo bruut afgemaakt als daar(moet je het filmpje maar kijken).
Dieren zijn er hier zo vanaf, daar duurt het wel ff

Elvira

Ongelezen bericht door Elvira »

En het feit dat ze er iets eerder van af zijn hier maakt het beter? Ik dacht het niet. Ze worden hier in Nederland ook bruut afgeslacht. En voordat ze naar de slacht gaan hebben ze vaak een slecht leven en het transport van de dieren laat ook nog ontzettend veel te wensen over.
Probeer het niet goed te praten. Ze zijn hier net zo erg als daar.

klaasvd

tis maar wat je goedpraten vind, maar als je zegt dat wij hier net zo erg zijn als daar, sorry maar dat vind ik niet helemaal deugen

topery

Ongelezen bericht door topery »

maar als je zegt dat wij hier net zo erg zijn als daar, sorry maar dat vind ik niet helemaal deugen
Vraag het onze slachtdieren eens, wedden dat ze het niet met je eens zijn!

We kunnen er nog zoveel aan toevoegen, beren in Rusland met een gat in hun lijf voor het aftappen van gal, Aapjes leuk voor op de foto met een toerist en daarna verzopen omdat ze volwassen worden, walvissen bijna uitgestorven, papagaaien in kokertjes in koffers dood of bijna dood voor de handel, neushoorn-hoorn voor de potentie, slachttanden voor ivoor, of anders een poot als tafeltje........

Er is veel dierenleed in de wereld en dat doen mensen deze dieren aan.
En we zijn nog steeds geen haar beter.

klaasvd

Vraag het onze slachtdieren eens, wedden dat ze het niet met je eens zijn!
Denk niet dat je daar nog veel aan kan vragen, maar heb het toch ook niet over illegale handel etc.., laat zien hoe ze daar een paar dassen afmaken. En ik geloof niet dat ze hier 10x een varken tegen een muur gooien voor die dood is, hier gaat er netjes een pen doorheen dan ist gelijk afgelopen, lijkt mij een stuk beter.

Gesloten