LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dat bedoel ik weg ermee
Re: Dat bedoel ik weg ermee
Beste blaf.
Mag ik je even vragen met wat je bedoel met weg ermee??
Ik kan het niet plaatsen maar leg me dat even uit a.j.b
Pluis
Mag ik je even vragen met wat je bedoel met weg ermee??
Ik kan het niet plaatsen maar leg me dat even uit a.j.b
Pluis
Volgens mij gaat het om Apeldoorns Handelshuis die ballen verkopen en service verlenen
O!!!dat wordt ermee bedoeld Bedankt DOOR.Ik vond het wel een leuke titel.Jammer dat blaf er niet op reageer.Ik vraag me af of hij er uberhaut er nog is ergens.Blaf laat iets van je horen want het is jou topic.Kom even op het forum. iedereen de groetjes en tot horens.Ik ben hier heel weinig op dus zodoende.Dat was me wat met die ballen.Ik moet er nog om lachen.Doei Moos
Zeg Door heb je in de gaten dat er weer een pagina gevlogen is .Ik kan die pagina niet meer terug vinden.Het heet...Gast.Hij is weg of zie ik dat verkeerd.Jij hebt er ook op gereageerd.Laat je mij het even weten???Bedankt alvast.....Moos
Beste radar
U kan net zo goed dit forum ophevelen.Er komt totaal niets meer binnen en dan is het een pagina wat overbodig is.De meeste zij uit gediscuseerd want wie dit geopend heeft zie ik nergens terug.Jammer is het wel als de forum opener niet aan wezig is.
Ik dank u wel en verders zien we het wel
Nel
U kan net zo goed dit forum ophevelen.Er komt totaal niets meer binnen en dan is het een pagina wat overbodig is.De meeste zij uit gediscuseerd want wie dit geopend heeft zie ik nergens terug.Jammer is het wel als de forum opener niet aan wezig is.
Ik dank u wel en verders zien we het wel
Nel
Zeg blaf,ken je misschien met nog een goede ideeen op een topic te openen komen???Dat zou leuk zijn en dan gaan discuseren erover??Wie weet en kom dan als je zin hebt uit.
Groetjes van iemand die het goed met jou voorheeft.
Groetjes van iemand die het goed met jou voorheeft.