LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dieren en schoonmaakmiddelen?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
JoyceM

Dieren en schoonmaakmiddelen?

Ongelezen bericht door JoyceM »

Recentelijk heb ik iets gelezen over een hond die over een pas gedweilde vloer was gelopen, vervolgens zijn pootjes afgelikt had en hieraan zou zijn gestorven (door het schhonmaakmiddel wat eraan kleefde, in dit geval Swiffer Wet). Ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar 't zal toch maar echt waar zijn! Zijn er nog meer van dit soort gevallen bekend, het lijkt me erg van belang voor veel dierbezitters.

Gast

Re: Dieren en schoonmaakmiddelen?

Ongelezen bericht door Gast »

sorry maar hier van was al bewezen dat het onzin was erg commercieel

JoyceM

Ongelezen bericht door JoyceM »

Is dat zo? Mij niets van bekend (weet niet eens meer waar ik het gelezen heb...)

Maar ook al was het in dit geval dan onzin, wellicht zijn er toch nog andere soortgelijke gevallen bekend. Ik zou hiervan dan toch graag op de hoogte zijn, je wilt toch niet dat jouw dier zoiets overkomt. Ik zou het mezelf tenminste nooit kunnen vergeven als mijn hond zou komen te overlijden omdat ik mijn huis fris wil laten ruiken, om maar een voorbeeld te noemen....

Gast

Is bekend dat er een persoon (waarschijnlijk een dame) is die dit op tig website en forum beweerd, het zou haar buurman zijn overkomen.
gewoon een fabeltje.

Gast

hoi,

op pagina 5 staat een topic over swiffer
er zit een slot op, maar doorlezen kan altijd

misschien stelt het je gerust

succes

Gast

bedankt

Gast

JE-ZUS JOYCE, wat be jij een stomme naieve doos, zeg! Als je dit soort verhalen gelooft ben je wel een enorme idioot zeg!!

Gast

'be' moet natuurlijk 'ben' zijn....voordat ik de taaltechneuten over me heen krijg....

Gastje1

Ongelezen bericht door Gastje1 »

Gast, ze zouden bij jou een fles chloor naar binnen moeten gieten!

Gast

Er is verderop inderdaad een topic waar swiffer wet en dieren uitvoerig zijn besproken.

Zoek in google maar eens op 'urban legends' en swiffer. Je zal zien dat zelfs organisaties die opkomen voor dieren bevestigen dat het hier een urban legend betreft. Een verzonnen verhaal dat overal opduikt omdat het als een soort kettingbrief wordt verstuurd, mailtjes beginnen altijd met: 'stuur dit door naar al je contacten!!'
Dierenliefhebbers schrikken en voelen zich genoodzaakt (met de beste intenties) om het bericht door te sturen en op forums te zetten. Er blijven altijd mensen die denken dat als iets heel vaak gezegd wordt dat het dan wel waar zal zijn... als je daar bij wilt horen neem dan je vloeren af zonder schoonmaakmiddelen, maar stop alsjeblieft met het oeverloos herhalen van zwamverhalen. Deze is al zooooo oud...

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten