LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dieren verzekering

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Enzo_en_storm

dieren verzekering

Ongelezen bericht door Enzo_en_storm »

Beste allemaal,

sinds 2 dagen hebbe nwij 2 katten. Nu zou ik ze graag willen verzekeren tegen ziektekosten. ze zijn beide 2,5 jaar oud. Een van onze katten heeft een kleine hartafwijking, en moet hiervoor elke dag 1 tabletje.
Wie heeft er ervaring met dieren verzekeringen en kan mij adviseren wat het beste is om te doen.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Rutger Spijkerman

Marieta

Re: dieren verzekering

Ongelezen bericht door Marieta »

Dier & Zorg is de enige goede. Verteld een vriendin van mij die al jaren bij een dierenarts werkt. Ze raadde het in hun praktijk ook altijd aan. Ze betalen in ieder geval vrij snel uit en bij andere verzekeringen doen ze nogal eens moeilijk. Maar hetis wel zo dat het dier een maand of 3 niks meer gehad mag hebben. Dus dat moet je ff kijken op www.dierenzorg.nl
Daar kun je ook de premie berekenen en alles opzoeken.

Groetjes Marieta

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kijk verder op deze site. er staan al 2 topics over dierenverzekeringen. daar vind je genoeg info

Diam

Ongelezen bericht door Diam »

Dier en Zorg is op zich wel goed maar,lees wel de voorwaarden goed want zoals bij elke verzekering zitten er haken en ogen aan.
Als je kat al wat heeft zoals bij jou kat een kleine hartkwaal dan kan hij of zij wel verzekerd worden maar niet voor een of andere kwaal die hij of zij al heeft,dus wat onderzoek of de pilletjes die hij of zij nu al krijgt is de kat dan niet verzekerd.

sje

Ongelezen bericht door sje »

Stel dat je met je hond de sport in gaat, dit ook niet vermelden. Anders krijg je blessures ed ook niet vergoed.

claire Simons

Ongelezen bericht door claire Simons »

Ik heb zelf een hond en heel lang alle 4 de maatschappijen naast elkaar geproberd te leggen qua premiekosten en dekking. uteindelijk na lang zoeken kwam ik op internet wwww.bouvierkennel.nl tegen, hierop staan ze allemaal onder elkaar en komt dierenpolis als beste naar voren. uiteindelijk heeft dat de doorslag voormij gegeven. ook als je kijkt naar premie: bij dier en zorg betal je voor een hond die 10 jaar wordt bijna 3x zoveel als bij dierenpolis. de mensen aan de telefoon daar zij n ook heel duidelijk wat er wel en niet onder de dekking valt.. probeer daar anders even informatie in te winnen..

akita

Ongelezen bericht door akita »

dier en polis betaalde bij mij nooit wat uit dus vind hun zwaar kl*te

Micheal

Ongelezen bericht door Micheal »

nou en dat had ik dus met die verdomde dier en zorg, stelletje premiezuigers daar. heb me helemaal scheel betaald aan premie, heb een grote oudere hond, en na 3 en een half jaar heb ik wat, betalen ze niet.. ik hoor alleen goede reacties over pica bello en doer en polis, de rest is waardeloos als je kijkt naar prijs-kwaliteit..

akita

Ongelezen bericht door akita »

wat ook slecht is NHZ das de slechtste :twisted:

Gast

Gast van 13.05

Wat had je hond dan,dat ze niet hebben uitbetaald?

Micheal

Ongelezen bericht door Micheal »

mijn hond d een tumor ter grtoote van een pingpongbal bij zijn schildklier.op advis van de dierenarts chemokuur gegeven voordat hij geoperereerd kon worden, de tumor as te groot om operatief te verwijderen,. maar dus helemaal niks gekregen van die chemokuren en man, je wilt niet weten wat die kosten. na navraag blijken ze die inderdaad niet te vergoeden, maar dus ook de operatie niet die volgde,.
en ook wil ik nog even kwijt dat ze het slim aanpakken daar in alkmaar (geloo ik) van het iegen risico dat je als verzkekring nemer betaaltl 19 % gaat een hoop rechtstreeks de winstpost in!bij een andere maatcshappij betaal je tenmnste alleen de btw zelf, vaak ook 6 procent bij geneesmiddelen. nou vertel mij, daar zit toh een verschil in van 13 % wat je als verzekeringnemer weer even bij moet dokken bij dier en zorg.. en ons maar dom houden...

nou ik weet dus wel, na alle verkeerde voorlichtin bij het aangaan van d polis, ik verzeker nooit meer bij dier en zorg of soweizo bij prtoteq. ik raadt dan ook iedereen aan verder te informeren en kijk eens naar pico bella of dier en polis!!!

Gast

Dat dierenzorg chemokuren niet vergoedt wist ik dat staat in de polis,maar dat ze de operatie niet vergoeden vind ik heel vreemd.
Ik heb met mijn hond ook een probleem gehad met dierenzorg.
Hij heeft artrose in de voorpoot en het dure medicijn wordt gelukkig wel vergoed,maar als het aan de heup of elleboog zit dan wordt het niet vergoed.
Toen hij van achter mank ging lopen en er foto's van de heup gemaakt moesten worden,bleek daar een te verwaarloze vorm van artrose te zitten,maar omdat ik toch het medicijn voor z'n voorpoot moest hebben,wat tevens voor z'n heup verlichting zou geven[wat achteraf niet nodig was]kreeg ik het ineens maar voor de helft vergoed omdat men dacht dat het ook voor de heup was.
Ik nog geprobeerd om ze wijs te maken dat het voor z'n voorpoot was,maar nee hoor,ik kreeg nul op rekest.
Nu schrijft mijn DA er in het vervolg bij dat het voor z'n voorpoot is,dan krijg ik het wel vergoed.
Ook de foto's en verdoving werd allemaal niet vergoed omdat het om de heup ging,was toch een bedrag van bijna 200 euro!!
Stelletje afleggers zijn het!!!!!!!!!!!

Gesloten