zijn er nog dierenarten die van dieren houden ????
volgens mij niet meer , ik kwam met mij hond bij de dierenarts eerst in de ochtend , toen nog een keer in de middag ( mijn hond had vreselijk veel pijn !!! ze lag dood tegaan . maar de volgende dag zou er een echo worden gemaakt van haar buik ( waar daar zat de pijn ). maar het ging niet goed met haar , het was vreselijk om haar zo te zien .
ik weer gebeld en mocht dus weer komen . ik dacht er word een echo gemaakt dan weten we gelijk waar de pijn zit . maar tot mijn verbazing zit ik dud eerst een half uur te wachten . eindelijk wij mochten naar binnen , gingen die dierenarts weer aan haar buik voelen . ik vroeg maak nou een echo aub . dat kon deze dierenarts niet , ik zvroeg dan haal je iemand er bij die dat wel kan !! toen kwam er even later een ( dierenarts ) assitent . en vertelde tegen mij met een kwade blik , dat wij maar tot morgen moesten wachten . ik vertelde dat mijn hond zoveel pijn had ( dat kon een blinde zien ) .dat mandy dat niet zou overleven tot morgen . ja hoor was het antw , en ik werd gewoon weggestuurd . en inderdaad mandy was nog geen paar uur later overleden .
maar ze zijn wel heel snel om naar de kassa te lopen , het is niet zo gek dat de dierenasiels vol zitten , want het is niet meer te betalen ,om met je dier naar de dierenarts tegaan .maar hun antw hierop was , ja wij moeten ok betaald worden en op vakantie kunnen gaan . nou als je daar bent geweest kunnen wij niet meer op vakantie of moet je maar minder eten , want voor je dier doe je alles . maar hun niet !!!!!
Schandalig dierenartsen ,als er geen mensen waren die van dieren houden ,hadden jullie geen werk ( en natuurlijk geen vakantie )
met vriendelijke groet anja
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dierenarten
Re: dierenarten
ik heb geen idee of er nog dierenartsen zijn die om dieren geven, wat ik wel weet dat ze cursusen kunnen volgen hoe met klanten om te gaan, vooral hoe je een klant kunt paaien. zo moet je je eerst aanmelden aan de balie, die neemt uw kaart of gegevens op. deze worden aan de dierenarts gegeven, hij weet dan hoe u heet en uw dier. en als u dan binnenkomt is hallo mevr... hoe gaat het met ..., en u denkt he hij kent mij en mijn dier nog.
Natuurlijk zijn er dierenartsen die coulant zijn met rekeningen zeker als je een paar keer moet komen, jammer genoeg worden deze steeds zeldzamer.
Natuurlijk zijn er dierenartsen die coulant zijn met rekeningen zeker als je een paar keer moet komen, jammer genoeg worden deze steeds zeldzamer.
Heel erg triest wat er met je hond gebeurd is, als je alles een beetje verwerkt hebt zou ik toch gaan kijken of je de betreffende dierenarts kunt aanpakken, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Maar er bestaan nog echt goede dierenartsen hoor. Bij die van mij kan ik dag en nacht terecht, visite rijden is geen probleem, dit is vooral fijn als er een dier moet worden ingeslapen, dit laat ik altijd thuis doen.
Oke, de rekeningen zijn navenant maar ze staan dag en nacht voor me klaar en dat is me heel wat waard.
Sterkte met je verlies!
Maar er bestaan nog echt goede dierenartsen hoor. Bij die van mij kan ik dag en nacht terecht, visite rijden is geen probleem, dit is vooral fijn als er een dier moet worden ingeslapen, dit laat ik altijd thuis doen.
Oke, de rekeningen zijn navenant maar ze staan dag en nacht voor me klaar en dat is me heel wat waard.
Sterkte met je verlies!
wat een vreselijke ervaring met je hond zeg
ergens op dit forum moet een adres rondzwerven waar je je klacht over je dierenartsen kan uiten!
ik heb een soortgelijk stuk ellende gehad met een grote huisdierenman
dankzij hem is onze pony een vreselijke dood overleden
ik heb geen stappen ondernomen omdat de kleinehuisdierenartsen onder dezelfde naam in hetzelfde gebouw zitten
*maar aan de andere kant vreet dat na een half jaar nog steeds aan me.
misschien had ik wel stappen moeten ondernemen*
en ik ben ontzettend tevreden over mijn kleinehuisdierendokters
ik kan echt dag&nacht terecht
de assistentes en artsen zijn allemaal even vriendelijk en begripvol
ergens op dit forum moet een adres rondzwerven waar je je klacht over je dierenartsen kan uiten!
ik heb een soortgelijk stuk ellende gehad met een grote huisdierenman
dankzij hem is onze pony een vreselijke dood overleden
ik heb geen stappen ondernomen omdat de kleinehuisdierenartsen onder dezelfde naam in hetzelfde gebouw zitten
*maar aan de andere kant vreet dat na een half jaar nog steeds aan me.
misschien had ik wel stappen moeten ondernemen*
en ik ben ontzettend tevreden over mijn kleinehuisdierendokters
ik kan echt dag&nacht terecht
de assistentes en artsen zijn allemaal even vriendelijk en begripvol
ff snel opgezocht
Veterinair Tuchtcollege
postbus 90426
2509 LK
s-gravanhage
maar euh
ik wil je geen schuldgevoel aanpraten maar had je niet naar een andere dierenarts kunnen rijden??
zomaar een vraagje hoor
ik kon mijn pony niet meer vervoeren
en voor de tweede, andere dierenarts er was was ze al dood.
Veterinair Tuchtcollege
postbus 90426
2509 LK
s-gravanhage
maar euh
ik wil je geen schuldgevoel aanpraten maar had je niet naar een andere dierenarts kunnen rijden??
zomaar een vraagje hoor
ik kon mijn pony niet meer vervoeren
en voor de tweede, andere dierenarts er was was ze al dood.
Beste damian,
ik had ook zo'n dierenarts. Die me volgens mij liever zag gaan dan komen. Ik had een probleem katje met een groeiachterstand en deze was verwaarloosd.
Mijn dierenarts keek me echt aan "van die is gek dat ze zich hie rnog voor wil inzetten".
Ik ben op een gegeven moment gaan surfen naar een cappabele dierenarts die echt om zijn dieren geeft en ben terecht gekomen bij stefan haustraete uit belgie (gent)
Met wat voor vraag je ook hebt je kan altijd bij hem terecht en heeft ook tij dvoor je. als ik hem een vraag stuur per mail krijg ik binnen 5 min antwoord ( meestal met namen van medicatie ed erbij) als ik dan met die uitgeprinte mail naar mijn dierenarts ga geloven ze me wel. en misschien woon je niet zo ver van de belgische grens dat je ook hem eens kan bezoeken. Kijk maar eens op zijn pagina.
http:/dierenartspraktijk.telenet.be
In ieder geval heel veel sterkte met je verlies.
( ps mocht je ooit zo ver zijn een andere levengezel te vinden kijk dan is op de pagina bij PAWS. www.pawsholland.nl)
ik had ook zo'n dierenarts. Die me volgens mij liever zag gaan dan komen. Ik had een probleem katje met een groeiachterstand en deze was verwaarloosd.
Mijn dierenarts keek me echt aan "van die is gek dat ze zich hie rnog voor wil inzetten".
Ik ben op een gegeven moment gaan surfen naar een cappabele dierenarts die echt om zijn dieren geeft en ben terecht gekomen bij stefan haustraete uit belgie (gent)
Met wat voor vraag je ook hebt je kan altijd bij hem terecht en heeft ook tij dvoor je. als ik hem een vraag stuur per mail krijg ik binnen 5 min antwoord ( meestal met namen van medicatie ed erbij) als ik dan met die uitgeprinte mail naar mijn dierenarts ga geloven ze me wel. en misschien woon je niet zo ver van de belgische grens dat je ook hem eens kan bezoeken. Kijk maar eens op zijn pagina.
http:/dierenartspraktijk.telenet.be
In ieder geval heel veel sterkte met je verlies.
( ps mocht je ooit zo ver zijn een andere levengezel te vinden kijk dan is op de pagina bij PAWS. www.pawsholland.nl)
of bij het asiel in je woonplaats, ook daar zitten lieverds die een goede kans verdienen