LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dierenkliniek zwarte zee maassluis weigert me
dierenkliniek zwarte zee maassluis weigert me
ik had in december kalmerings tablette gehaald voor me hond voor het vuurwerk en me hond een paar dagen bij iemand anders gezet waar minder vuurwerk werdt afgestoken maar de pillen werkte niet zoals het hoordt zeide ze ze blafte hele boel bij elkaar zeiden ze ... maar die mensen waar me hond was hebben de kliniek zwarte zee in maassluis opgebeldt en mijn naam alles gebruikt zonder dat ik het wist ben gelijk niet meer welkom wordt de toegang geweigert.
me andere hond is ziek dus belde om 11 uur vanochtend toen kreeg ik het te horen je ben niet welkom hier ga maar ergens anders heen ik moest wachten tot 5 uur dat me pa klaar was met werken kon ik met me hond naar rotterdam me hond reageerde niet eens haast meer en was aan het vermageren de laatste tijd ..
als ik ben geweigert waarom sturen ze me vandaag een mail voor de vaccinatie ..
ga de klacht ook neerlegen bij de rijksoverheid (Veterinair tuchtcollege)
me andere hond is ziek dus belde om 11 uur vanochtend toen kreeg ik het te horen je ben niet welkom hier ga maar ergens anders heen ik moest wachten tot 5 uur dat me pa klaar was met werken kon ik met me hond naar rotterdam me hond reageerde niet eens haast meer en was aan het vermageren de laatste tijd ..
Re: dierenkliniek zwarte zee maassluis weigert me
Waarom er niet heen gaan en horen wat de rede is?
Trouwens DA's genoeg in dit land.
Trouwens DA's genoeg in dit land.
Als je een schriftelijke klacht gaat indienen, zou ik wel een spellingscontrole laten doen, sterker ik zou de hele brief eens laten nalezen door een derde.
Kalmeringstabletten kúnnen helpen, maar als een dier echt angstig is gaat de angst door de tabletten heen. Nerveuze mensen in de omgeving kan e.e.a. ook nog aanwakkeren.
Als uw vrienden niet netjes zijn geweest naar de mensen van de praktijk, dan is enigzins voor te stellen dat u niet meer welkom bent. Het is de vrije keuze van een dierenarts om mensen wel of niet te behandelen. Het beste is in dit geval om naar een andere dierenarts te gaan. Ik vermoed dat een klacht niet veel uithaalt, tenzij u precies weet wat er is gezegd door uw vrienden en de dierenarts...
Groet, Caroline
Als uw vrienden niet netjes zijn geweest naar de mensen van de praktijk, dan is enigzins voor te stellen dat u niet meer welkom bent. Het is de vrije keuze van een dierenarts om mensen wel of niet te behandelen. Het beste is in dit geval om naar een andere dierenarts te gaan. Ik vermoed dat een klacht niet veel uithaalt, tenzij u precies weet wat er is gezegd door uw vrienden en de dierenarts...
Groet, Caroline
Nee, dit is 'het nieuwe schrijven': . Aangeleerd van iemand die het zelf ook niet kan, gevoegd bij 'als je het maar snapt' en 'het kan me niks schelen want normaal schrijf ik niets, ik sms hoogstens'...
Ze leren de basisprincipes maar uitvoeren
Miepje1 schreef:Nee, dit is 'het nieuwe schrijven': . Aangeleerd van iemand die het zelf ook niet kan, gevoegd bij 'als je het maar snapt' en 'het kan me niks schelen want normaal schrijf ik niets, ik sms hoogstens'...
Dit is een jongetje, van nog geen 16 jaar.
En jullie maar mekkeren, als ik iets fout schrijf.tot 5 uur dat me pa klaar was met werken
Lieve mensen, laten we het hier alsjeblieft niet over taalfouten hebben, et gaat er om dat iedereen leest wat er staat, en daar indien nodig iets mee doet.
Reageren bijvoorbeeld, bovendien heeft dit niet meer met de vraagstelling te maken.
Reageren bijvoorbeeld, bovendien heeft dit niet meer met de vraagstelling te maken.
-
Ik zou eerst eens goed met de vrienden gaan praten en vragen wat zij in hemelsnaam tegen de dierenarts gezegd hebben en op wat voor toon.berend25 schreef:ik had in december kalmerings tablette gehaald voor me hond voor het vuurwerk en me hond een paar dagen bij iemand anders gezet waar minder vuurwerk werdt afgestoken maar de pillen werkte niet zoals het hoordt zeide ze ze blafte hele boel bij elkaar zeiden ze ... maar die mensen waar me hond was hebben de kliniek zwarte zee in maassluis opgebeldt en mijn naam alles gebruikt zonder dat ik het wist ben gelijk niet meer welkom wordt de toegang geweigert.
Daarna gesprek aangaan met de dierenarts.
Je hebt op dit moment nog vrij weinig informatie en wie weet dien je voor niets een klacht in.
Stel dat je vrienden de dierenarts stijf gescholden hebben, dan hebben zij, als die vrienden jouw naam gebruikten, het goed voor je verpest en staat de dierenarts in zijn/haar recht.
-
Beste Berend,
Als eerste zou ik mijn honden als dieren liefhebber nooit op oudejaarsavond bij andere mensen laten.
Daarnaast is het ook niet slim om honden medicijnen in te geven en ze dan niet bij je te houden om te zien hoe het uitwerkt, erger nog vindt ik dan om een derde partij ergens mee lastig te vallen zeker als je het over de dierenkliniek de zwarte zee hebt ik kom er zelf al zeker 6 jaar met meerdere honden en ben nog nergens zo goed behandeld en mijn honden nog beter.
Het wordt tijd voor u om hand in eigen boezem te steken i.p.v. Een dierenarts lastig te vallen.
De beste raad die ik u kan geven houd van u dieren en zorg er zelf zoveel als mogelijk voor, u heeft er zelf voor gekozen dus neem zelf u verantwoordelijkheid en schuif het niet af op een zeer goede en dierenliefhebbende dierenarts.
Met vriendelijke groet John hayes
Als eerste zou ik mijn honden als dieren liefhebber nooit op oudejaarsavond bij andere mensen laten.
Daarnaast is het ook niet slim om honden medicijnen in te geven en ze dan niet bij je te houden om te zien hoe het uitwerkt, erger nog vindt ik dan om een derde partij ergens mee lastig te vallen zeker als je het over de dierenkliniek de zwarte zee hebt ik kom er zelf al zeker 6 jaar met meerdere honden en ben nog nergens zo goed behandeld en mijn honden nog beter.
Het wordt tijd voor u om hand in eigen boezem te steken i.p.v. Een dierenarts lastig te vallen.
De beste raad die ik u kan geven houd van u dieren en zorg er zelf zoveel als mogelijk voor, u heeft er zelf voor gekozen dus neem zelf u verantwoordelijkheid en schuif het niet af op een zeer goede en dierenliefhebbende dierenarts.
Met vriendelijke groet John hayes
Beste Berend,
heel vervelend dat je "vrienden" het voor je verpest hebben bij dieren kliniek de zwarte zee, ik kom er zelf regelmatig met mijn hond en katten en vind het de prettigste dierenkliniek van alle 3 de klinieken in Maassluis. Dat je uit moest wijken naar Rotterdam snap ik dan ook niet echt, kon je bij de andere 2 of bij een van de 3 in Vlaardingen niet terecht?
Die mail voor vaccinatie komt waarschijnlijk automatisch uit hun systeem, ik heb van mijn vorige dierenarts in Den haag wel eens een vaccinatie uitnodiging gekregen voor mijn overleden kat, best pijnlijk kan ik je vertellen...
Ik zou eerst eens met de dierenarts praten, voor dit aanhangig te maken bij de veterinaire commissie, aangezien de man zeker voor rede vatbaar is.
heel vervelend dat je "vrienden" het voor je verpest hebben bij dieren kliniek de zwarte zee, ik kom er zelf regelmatig met mijn hond en katten en vind het de prettigste dierenkliniek van alle 3 de klinieken in Maassluis. Dat je uit moest wijken naar Rotterdam snap ik dan ook niet echt, kon je bij de andere 2 of bij een van de 3 in Vlaardingen niet terecht?
Die mail voor vaccinatie komt waarschijnlijk automatisch uit hun systeem, ik heb van mijn vorige dierenarts in Den haag wel eens een vaccinatie uitnodiging gekregen voor mijn overleden kat, best pijnlijk kan ik je vertellen...
Ik zou eerst eens met de dierenarts praten, voor dit aanhangig te maken bij de veterinaire commissie, aangezien de man zeker voor rede vatbaar is.
Als ik zo'n mailtje zou ontvangen met al die spellingsfouten: ik gooi het direct weg als zijnde SPAM.
zusjej21 schreef:Als ik zo'n mailtje zou ontvangen met al die spellingsfouten: ik gooi het direct weg als zijnde SPAM.
Niet iedereen is volmaakt, verbaasd mij dat mensen over spelfouten beginnen en zelf hier topics met klachten hebben.
Dan bedoel ik dus niet jou zusje.
Zelf ben ik meerderemalen naar deze DA gegaan en heb 0,0 problemen met ze gehad. Enige is wel dat ze echt niet accepteren dat ze worden uitgescholden en bedreigd en dat is hun goed recht