LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dierenmedium

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
M.Nederveen

dierenmedium

Ongelezen bericht door M.Nederveen »

Heel wat jaren ben ik ook bezig geweest met het paranormale,en ik heb er een streep onder gezet want ik heb nog nooit iemand gezien,gehoord of wat dan ook,hoe graag ik sommige mensen toch nog iets had willen vragen.
Weet jij misschien hoe dat komt?
Ik stond er echt niet sceptisch tegenover,maar nu onderhand wel,mijn ogen zijn open gegaan.

joostw

Re: dierenmedium

Ongelezen bericht door joostw »

Wie?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het kan werken maar ook niet. Is afhankelijk van de baas en hond. Relatie moet goed zijn. Maar in de regel is het in de bezitterige wereld van welvaart een slecht medium. Het werkt ook alleen als je de welvaart vergeet.

Gewoon geen geld aan uitgeven.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je het nu over mensen of dieren? Je zegt ik had nog zoveel mensen willen zien, horen, of mensen had willen vragen.
Maar het komt niet omdat je het wil. Soms wil je het TE graag. Het komt vanzelf wanneer je eraan toe bent. Ook al denk je zelf eraan toe te zijn, vaak is het dan nog niet zo. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar het is moeilijk. Ik heb al vaker de ervaring mogen hebben om iemand te zien. Het is moeilijk uit te leggen. En niet iedereen is geschikt. En je moet ook niet naar iedereen toe gaan. En misschien kom ik ook niet veel verder bij een medium, of hoor ik dingen die ik zel fook al weet, maar ik heb eht er wel voor over. Je meot puur op je gevoel afgaan. Als ik ergens over twijfel bij een persoon dan doe ik het niet. Er is ook een dieren medium die er 70 euro voor drie kwartier voor vraagt. Dat vind ik dus nergens voor nodig. Als je echt met de dieren bent begaan dan doe je het voor veeel minder. Als ik het zo goed zou kunnen dan deed ik het met plezier om dieren en mensen te helpen. En niet door zomaar raak te vragen. Vragen wat mensen ervoor over hebben. Zodat je armere mensen ook kunt helpen. Het is een gave die je krijgt en niet om er rijk van te worden. Dus 15 euro per dier vind ik meevallen vergeleken met die 70.
Maar wat betreft je eigen ervaringen. Je moet je ervoor openstellen en als het komt dan komt het. Laat het op je af komen.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten