LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierenpension Amsterdam Noord
Dierenpension Amsterdam Noord
Bericht ingetrokken.
Laatst gewijzigd door Guapo op 13 feb 2009 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Dierenpension Amsterdam Noord
Discriminatie? Moet je aangifte doen, klinkt goed! Aangifte van discriminatie van een hond....
Leer eens lezen! Er staat dat alle honden in principe welkom zijn...
Misschien dat je daar de betekenis niet van kent?
Leer eens lezen! Er staat dat alle honden in principe welkom zijn...
Misschien dat je daar de betekenis niet van kent?
-
Discriminatie is natuurlijk overdreven maaaar dhc alle honden in principe betekent ook daadwerkelijk alle honden[in principe] dus niet bijna alle honden......... of alle honden uitgezondert............
-
Ik vind dat ze dan duidelijk hadden moeten zijn welke rassen bij voorbaat al niet daarheen konden, als ik dat zo lees dan begrijp ik eruit dat hun nu niet vandaag niet en nooit niet een mechelaar toelaten, dus dan weten ze dat, dus dan hadden ze dat duidelijker kunnen zeggen....
DHC Wat een domme reactie. Leer zelf eens goed lezen voordat je een ander veroordeeld of reageer gewoon niet! In principe betekent niet dat er standaard bepaalde rassen niet welkom zijn. Ook niet in het pension. Dat noem je misleidende informatie.
Nederlands is moeilijk hè?
In principe betekent "grondbeginsel", daar mogen ze dus van afwijken.
En wat wil je dan wijsneus, dat ze een hele lijst met hondenrassen op hun site zetten die eventueel geweigerd kunnen worden?
Je bent vrij om zelf keuzes te maken, doe dat dan en trek geen domme conclusies waarvan je zelf de betekenis niet kent.
In principe betekent "grondbeginsel", daar mogen ze dus van afwijken.
En wat wil je dan wijsneus, dat ze een hele lijst met hondenrassen op hun site zetten die eventueel geweigerd kunnen worden?
Je bent vrij om zelf keuzes te maken, doe dat dan en trek geen domme conclusies waarvan je zelf de betekenis niet kent.
-
Principe is ook stelregel en de stelregel is dus alle honden. Conclusie: DHC niet zo moeilijk doen
Doe ik niet, het pension stelt duidelijk een voorwaarde en die hebben ze toegepast.
Als zij bepaalde rassen niet willen plaatsen dan hebben ze dat recht.
Prettig weekend verder, ik ga mijn hond uitlaten....
Als zij bepaalde rassen niet willen plaatsen dan hebben ze dat recht.
Prettig weekend verder, ik ga mijn hond uitlaten....
Of dit een domme reactie is Guapa, kan ik, door jouw eigen NOG dommere zet niet (meer) beoordelen. En dat is niet alleen dom maar in forumland ook nog eens ONfatsoenlijk om ,n topic te openen en vervolgens na ettelijke reacties het openingsbericht ''gewoon'' weer weg te halen.
DHC Wat een domme reactie.
Jammer ook want ,zelf wonende in Amsterdam, had ik graag dit weggehaalde bericht gelezen
-
Inderdaad heel flauw, ongepast om het openingsbericht weg te halen. Teken van zwakte