Geloof je dat nou echt? PETA heeft die beelden zeker gemanipuleerd? En waar komen die beelden uit europa dan vandaan (zwitserland als ik het me goed voor ogen heb). En heeft Iams in 2001 ook al niet eens zo'n zelfde geval gehad en toen ook al toegezegd strenger te controleren in hun centra?
duh. je komt niet erg geloofwaardig over op mij
Kijk maar eens verder dan je neus lang is. Iams verdient geld met verkopen van hondenvoer, het stomste wat ze dan kunnen doen is honden mishandelen. Zijn ze achterlijk, denk je? En als je sprookjes bedenkt, houd ze dan wel geloofwaardig, Iams heeft geen onderzoekscentrum in Zwitserland.
PETA verdient 17 miljoen per jaar met? Nou? Dierenleed. Verder niks. En die filmpjes, wie kan zien waar die gemaakt zijn en wanneer en of ze kloppen? Wanneer was dit filmpje gemaakt, in maart 2003 of al veel eerder? Er staan nergens kenmerken op, daar is PETA al eerder op aangesproken, maar daar geven ze geen sjoege op, dan gaan ze keihard gillen...
En ben je er al achter waarom die zwerfhonden en katten afgemaakt moesten worden? in 1999 alleen al zo'n 1300. Goh, dat had niet uit mogen lekken. Of waarom ze 70.000 dollar overmaakten aan een veroordeeld brandstichter? Of duizenden dollars aan terreurgroepen als ELF en SHAC?
Iams wordt gecontroleerd door onafhankelijke instanties, PETA niet... Oh, ja, door ééntje, door de IRS, die heeft hun tax-exempt status ingetrokken toen bleek dat ze niet aan de voorwaarden voor een non-profit organisatie voldeden.
Duh, PETA komt niet echt geloofwaardig op mij over en jij ook niet. Hoeveel betalen ze je?