tuurlijk is dat niet leuk voor jou en je vogels, maa je hebt toch al het mogelijke gedaan om ze te beschermen in je voliere?
Jaag die beesten met een emmer water weg of gebruik schrikdraad. we hebben nu eenmaal met buren en buurtbewoners samen te leven, dus dat de katten blijven komen is vervelend. Maar kattenbezitters vinden het ook (althans ik) vervelend als de katten ergens komen waar ze niet mogen komen, maar om ze nou te doden en te voeren aan slangen (om even een sprongetje te maken) gaat me een beetje ver.
Laten we niet gaan vloeken, jij denkt er zo over en ik zo. Daar ben je mens voor. Jij houdt van je slang en ik van andere dieren. Jij doet alles voor je slang en ik voor mijn dieren.
Het was prettig discussie met je te voeren
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eindeloos
Re: eindeloos
Nina, ik heb geen slang, ik heb vogels.
En mijn vogels worden dus vermoord door katten, omdat de eigenaren van katten heel graag een kat willen hebben, maar te beroerd zijn om er zelf voor te zorgen.
Wanneer je een kat als "huisdier" neemt hou hem dan ook binnen.
Zo niet, dan vermoord ik dus de katten die mijn vogels vermoorden.
Oog om oog, tand om tand.
En mijn vogels worden dus vermoord door katten, omdat de eigenaren van katten heel graag een kat willen hebben, maar te beroerd zijn om er zelf voor te zorgen.
Wanneer je een kat als "huisdier" neemt hou hem dan ook binnen.
Zo niet, dan vermoord ik dus de katten die mijn vogels vermoorden.
Oog om oog, tand om tand.
Gaan we hie vrolijk de discussie nog een keer voortzetten. ER is al een topic over!!! SLOTJE....
Tuurlijk is dit een nutteloze topic.
Er wordt namelijk niet positief op katten gereageerd.
Er wordt namelijk niet positief op katten gereageerd.