LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met dierenverzekering [b]DIER EN POLIS[/b]

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
amber

ervaring met dierenverzekering [b]DIER EN POLIS[/b]

Ongelezen bericht door amber »

Ik heb interesse in de dierenverzekering DIER en POLIS uit Arnhem. Ze adverteren met een eenmalige premie en dan is de huisdier voor de rest van zijn leven verzekerd. Voor mijn 4 honden zou ik dan ruim 1800 euro kwijt zijn, voor mij een hoop geld. Dus gaarne u postitieve en negatieve reactie's. :roll:

Bramble

Re: ervaring met dierenverzekering [b]DIER EN POLIS[/b]

Ongelezen bericht door Bramble »

Ik heb nog nooit van ze gehoord.
Dier en Zorg staat bij iedereen goed bekend dus infomeer daar eens.

Imken

Ongelezen bericht door Imken »

Informeer eens bij je dierenarts. Misschien dat hij/zij ervaring met hun heeft of verhalen weet van mensen die daar verzekerd zijn?

San

Ongelezen bericht door San »

Ik heb er ooit de polisvoorwaarden aangevraagd omdat ik die graag wilde lezen voordat ik een offerte aanvroeg. Ik heb nooit wat van ze vernomen daarna.
Ik hou het lekker bij Dier en Zorg. Prima, eerlijk en duidelijk... Helaas alleen nog alleen voor honden en katten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:? Hoi, er gaat bij mij al meteen een alarmbelletje rinkelen: zo'n groot bedrag al vantevoren betalen?? NIET DOEN!!!

Kijk bij Topic Dier en Zorg, dit is echt een prima verzekeraar zonder zulke rare fratsen. Ik heb mijn dieren ( twee katten en een hond ) er al 5 jaar verzekerd naar volle tevredenheid..

Succes. :P

Gast

ik kan 1800 euro voor 4 honden helemaal niet veel
maar houd wel even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed in de smiezen WAT er dan allemaal vergoed word
ik ben er bij mijn verzekering NHZ behoorlijk ingetuind
het leek zo mooi
tot je niets vergoed krijgt en de ienemienie lettertjes gaat lezen
als je denkt ''goh ze vergoeden ook een behandeling aan een tumor''
kijk dan ook meteen of je kan lezen op welke plaatsen dat die moet zitten om voor een vergoeding in aanmerking te komen

Gast

Ik heb verzekering bij NZH gehad en was perfect heb ze gelukkig maar 1 keer nodig gehad maar was prima geregeld en hoef geen jaren lange premie te betalen, gewoon 1 standaard bedrag.

mirjam westerveld

Ongelezen bericht door mirjam westerveld »

pfff ik heb nhz en vind ze in en in slecht ik kan de verzekering niet op zeggen doen ze niet ik wil een ander verzekering hebben waar ze meer vergoed zijn. ze bedreigden mij ook nog eens. bij dier en zorg ben je voor meer verzekerd. zoals de blaas das bij nhz niet in enten das bij nhz niet castreren das bij nhz nit chippen das bij nhz niet pfff dit is een slecht verzekering ik kan alleen maar afstand van mijn hond dan pas kan ik die verzekering op zeggen. neem aub geen nhz dat is de slechtste die je maar kan bedenken

groet mirjam

Gast

Hallo,

Volgens mij zit dat wel goed, Dier en Zo is bekend van het dieren programma van Mike Starink.
Waarom zou alleen dier en zorg de beste zijn, ik ga zelf ook mijn hond bij hun Dier en Zo verzekeren,

Gast

Ik heb hele positieve ervaringen met Dier en Polis , ik kan het iedere dierenliefhebber aanraden

groeten,

l. kode

Gast

dier en polis is onderdeel van nhz dus NIET DOEN

jan Vrins

Ongelezen bericht door jan Vrins »

even voor de duidelijkheid.. dier en polis is dus ff geen onderdeel van NHZ he... zou nhz willen... krijg wel bij dier en polis mijn eerste en gelukkig tot nu toe enige ingediende declaratie vergoed... hele goede verzkereing en je hoeft ook niet alles vooraf te betalen, mag ook in termijnen waardoor je in totaal veel minder betaald dan bij dier en zorg, en zij keren werkelijk niets uit is uit ervaring van buren gebleken. dus zelf weten wat je doet. of niet verzkeren of bij dier en polis / dier en zo (van tvprogramma is zelfde ), de rest van de maatschappijen zijn waardeloos..

Gast

ik ga het niet nog een keer uitleggen is wel onderdeel de reden had ik bij dit topic al verteld

Gesloten