LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eukanuba vaste sponser \\raad van \beheer
Eukanuba vaste sponser \\raad van \beheer
En war denk je hiervan :
Eukanuba en de Raad avn BEHEER ( WAT VOLGENS MIJ EEN ONAFHANKELIJKE INSTANTIE BEHOORD TE ZIJN ) HEBBEN VANAF GISTEREN EEN VERGAANDE SAMEN WERKING.
wAT MENSEN VOOR GELD ALLEMAAL NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK ROEP IEDEREEN DAN OOK OP OM DE RASVERENIGINGEN TE MAILEN OF TE SCHRIJVEN OM DIT TEGEN TE GAAN.
DEZELFDE FABRIKANT DIE VORIG JAAR ERG SLECHT IN HET NIEUWS WAS HEEFT NU MET GELD ZICH INGEKOCHT IN EEN WAT NORMAAL ONAFHANKELIJKE CLUB MOET ZIJN DIE ONZE RASHONDEN MOET VERTEGENWOORDIGEN.
IK VIND HET EEN SCHANDE DAT DIT KAN.
LAAT VAN JE HOREN, DIT WILLEN WIJ ALS HONDEN BEZITTERS TOCH NIET,EN AL HELEMAAL NIET DAT ONZE ADRESSEN DADELIJK BIJ EEN FABRIKANT LIGGEN, ZODAT DEZE ONS WEER KAN OVERSPOELEN MET JUNK MAIL.
T.K.Heerema
Leeuwarden
Eukanuba en de Raad avn BEHEER ( WAT VOLGENS MIJ EEN ONAFHANKELIJKE INSTANTIE BEHOORD TE ZIJN ) HEBBEN VANAF GISTEREN EEN VERGAANDE SAMEN WERKING.
wAT MENSEN VOOR GELD ALLEMAAL NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK ROEP IEDEREEN DAN OOK OP OM DE RASVERENIGINGEN TE MAILEN OF TE SCHRIJVEN OM DIT TEGEN TE GAAN.
DEZELFDE FABRIKANT DIE VORIG JAAR ERG SLECHT IN HET NIEUWS WAS HEEFT NU MET GELD ZICH INGEKOCHT IN EEN WAT NORMAAL ONAFHANKELIJKE CLUB MOET ZIJN DIE ONZE RASHONDEN MOET VERTEGENWOORDIGEN.
IK VIND HET EEN SCHANDE DAT DIT KAN.
LAAT VAN JE HOREN, DIT WILLEN WIJ ALS HONDEN BEZITTERS TOCH NIET,EN AL HELEMAAL NIET DAT ONZE ADRESSEN DADELIJK BIJ EEN FABRIKANT LIGGEN, ZODAT DEZE ONS WEER KAN OVERSPOELEN MET JUNK MAIL.
T.K.Heerema
Leeuwarden
Re: Eukanuba vaste sponser \\raad van \beheer
ben niet doof. kan je ook in normale letters schrijven.
maar hij/zij heeft wel gelijk, het draaid alleen maar om het geld, ons geld. Bij zowel de raad van beheer als de voedermafia.
de dierenbescherming laat zich ook al sponseren door de industrie (dier en zorg)
Ben erg teleur gesteld in "onze" raad van beheer, zal het ook zeker onder de aandacht brengen van het bestuur van onze rasvereniging
de dierenbescherming laat zich ook al sponseren door de industrie (dier en zorg)
Ben erg teleur gesteld in "onze" raad van beheer, zal het ook zeker onder de aandacht brengen van het bestuur van onze rasvereniging
ik zou wel even willen weten waar het nieuws vandaan komt meneer of mevrouw heerema.
voor ik de raad ga overspoelen met mijn junk-klachten wil ik wel zeker zijn van de samenwerking tussen beide.
voor ik de raad ga overspoelen met mijn junk-klachten wil ik wel zeker zijn van de samenwerking tussen beide.
Junkklachten? Stuur je dan je gebruikte spuiten in een enveloppie op?
Geachte gast,
morgen word dit officieel bekend gemaakt bij de raad.
Bericht is een slip of the tong van een van de medewerkers van Eukanuba tijdens de hond van het jaar show.
Dus het is geen roddel meer, maar waarheid geworden.
Ga op show in Zuidlaren dit maar vragen aan de stand van de raad.
Vandaag ook nog eens bevestigd door bestuurslid van mijn rasvereniging,tevens aktief medewerker van de raad.
Dhr.Heerema.
morgen word dit officieel bekend gemaakt bij de raad.
Bericht is een slip of the tong van een van de medewerkers van Eukanuba tijdens de hond van het jaar show.
Dus het is geen roddel meer, maar waarheid geworden.
Ga op show in Zuidlaren dit maar vragen aan de stand van de raad.
Vandaag ook nog eens bevestigd door bestuurslid van mijn rasvereniging,tevens aktief medewerker van de raad.
Dhr.Heerema.
ik ben niet in Zuidlaren,
maar als ik op de iets merk van samenwerking tussen (j)eukanuba en de raad dan ga ik zeker contact opnemen met de raad en met de rasvereniging.
maar als ik op de iets merk van samenwerking tussen (j)eukanuba en de raad dan ga ik zeker contact opnemen met de raad en met de rasvereniging.
mail krijg ik vast niet meer van jeukanuba,
mijn ervaring met dat voer was zo vol van ellende dat ze zich vast wel bedenken willen ze me nog een folder sturen
en na het programma met die testhonden zit jeukanuba natuurlijk helemaal op mijn schopstoel.
mijn ervaring met dat voer was zo vol van ellende dat ze zich vast wel bedenken willen ze me nog een folder sturen
en na het programma met die testhonden zit jeukanuba natuurlijk helemaal op mijn schopstoel.
weet iemand of de raad wel het recht heeft om de gegevens van mijn pup kopers aan eukanba te verkopen zodat deze hun kunnen bestoken met reclame van een voer waar ik helemaal niet achtersta ??
geen idee
vraag het de Raad en laat het hier even weten
vraag het de Raad en laat het hier even weten
men weet van niets, kan het zijn dat .........deze beweringen op dit forum hebben geplaatst. Voorzover ik heb kunnen achterhalen is er niets van waar en blijft de hoofdsponser pedigree.
Wie brengt er duidelijkheid,
Wie brengt er duidelijkheid,
Jeetje man hebben jullie niks beters te doen? Waar maak je je druk om. Alle kynologische evenementen en verenigingen worden al jaren gesponsord, dat is al lang geaccepteerd. En of eukanuba of pedigree sponsor is of wordt daar merken wij als fokker c.q. rasvereniging toch niks van? En als pedigree hoofdsponsor blijft dan is dat toch ook niet correct, e dan was het al toch niet correct.
tja wat mensen al wel niet doen overdag. Als iedereen zich nou gewoon met zichzelf bezig houdt en gewoon afwacht of de samenwerking tussen beide partijen werkelijk, zoals jullie beweren, slecht uitvalt voor ons (fokkers/rasverenigingen) dan kun je daadwerkelijk onderbouwde reacties geven. Het is allemaal een beetje achterhaald, betreffende Eukanuba.
Een fokker, die wel tevreden is met het product Eukanuba
Een fokker, die wel tevreden is met het product Eukanuba
wat is er mis met Eukanuba dan? Alleen omdat Radar het in een kwaad daglicht heeft gezet is het zo?
Eukanuba wilde geen commentaar geven, was de reactie van radar!?!? Dus wel! Er is een hoop valse info in die desbetreffende uitzending geweest.
Eukanuba is gewoon een kwaliteitsmerk en ten onrechte behandeld.
Jammer dat er altijd mensen zijn die alles geloven wat op tv komt, beetje oppervlakkig
Eukanuba wilde geen commentaar geven, was de reactie van radar!?!? Dus wel! Er is een hoop valse info in die desbetreffende uitzending geweest.
Eukanuba is gewoon een kwaliteitsmerk en ten onrechte behandeld.
Jammer dat er altijd mensen zijn die alles geloven wat op tv komt, beetje oppervlakkig
zoveel kwaliteit is (j)eukanuba nou ook weer niet, alle 9 honden die wij bezitten gingen afvallen, en 3 vonden het niet te eten.
ach iedereen zn eigen merk/smaak
pedigree voert ook proeven uit, kijk maar op de site van de dierenbescherming. Is het dan ook gelijk geen kwaliteitsmerk meer? Mijn hond vond het nl ook niet lekker.
En Eukanuba vind hij heerlijk en valt niet af!
pedigree voert ook proeven uit, kijk maar op de site van de dierenbescherming. Is het dan ook gelijk geen kwaliteitsmerk meer? Mijn hond vond het nl ook niet lekker.
En Eukanuba vind hij heerlijk en valt niet af!
Van Eukanuba is het jaren geleden toevallig in de publiciteit gekomen. Enig idee hoe het bij menig voederfabricant gaat die testen hun voer ook en echt niet op een robot hoor! En in de afgelopen jaren kan er ook heel wat veranderd zijn bij Eukanuba. Maar mensen willen graag negatieve dingen onthouden.Prima hoor, maar om dan gelijk zo te gaan schreeuwen..............
dan weet ik nog wel een paar dingen hoor. Hoe is je shampoo gestest? Op konijnen en je lippenstift? En eet je met smaak je stukje vlees. Daar zitten vast de oogkleppen dan weer voor.
dan weet ik nog wel een paar dingen hoor. Hoe is je shampoo gestest? Op konijnen en je lippenstift? En eet je met smaak je stukje vlees. Daar zitten vast de oogkleppen dan weer voor.
eukanuba is slechT!!!
http://www.peta.nl/feat/iams/
eukanuba en iams...bah...t gaat er iig in amerika nog zo aan toe, in nederlands maybe in iets mindere mate, maar geen eukanuba voor mij. De dierenbescherming zegt dat het maybe wel meevalt...maar het is niet goed te controleren ( heb ze gebeld)
http://www.peta.nl/feat/iams/
eukanuba en iams...bah...t gaat er iig in amerika nog zo aan toe, in nederlands maybe in iets mindere mate, maar geen eukanuba voor mij. De dierenbescherming zegt dat het maybe wel meevalt...maar het is niet goed te controleren ( heb ze gebeld)