geachte mensen
ik heb hier een onderwerp dat niet voor iedereen weggelegd is
het is zo extreem dat je er allerlei soorten gevoelens bij krijg op het moment dat ik dit schreef stonden de tranen in mijn ogen en had ik zware overgeef nijgingen ik kan het u allemaal uitleggen maar u kan zelf ook eens even gaan kijken op www.bonsaikitten.com maar ik waarschuw u nu alvast dat het bij de beesten af is ik zou dit graag verboden zien maar ik weet niet hoe als u een oplossing voor mij weet hoor ik die zeer graag want dit kan echt niet ik zeg u ook dat het geen wat u ziet ook daadwerkelijk besteld/verkocht word
ps.dit zouden we eens bij de verkopers/bedenkers moeten doen
ik hoor uw reacties en hulp zeer graag
mvg. kees
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] extreem katten leed in japan
Re: extreem katten leed in japan
Ach, arme Keesje. Je zal nog zieker worden als je hoort dat de hele site nep is. Geloof toch niet alles wat je leest. Tik 2 woorden in Google en je hebt een hele rits sites die je allemaal kunnen vertellen dat het fake is. Zelfs organisaties als PETA geven dat aan. Is bovendien al 4 jaar oud.
Het is niet dat je zegt: dit wil ik ook.
de eerste keer dat iemand mij dit stuurde werd ik ook een beetje witjes om mijn neusje. en hoewel het allemaal nep zal zijn heb je toch wel een zieke geest wil je dit op internet plaatsen.
Deze heb ik lang niet gezien zeg. Helaas is het al jaren geleden ontmaskerd als ontzettend nep, maar trappen er nog steeds mensen in die denken dat het allemaal echt is.
Al geef ik toe dat je wel ziek moet zijn om zoiets uberhaupt op het net te zetten, nep of niet.
Al geef ik toe dat je wel ziek moet zijn om zoiets uberhaupt op het net te zetten, nep of niet.