nou daar ben JIJ in 3 seconden mee klaar
niet dan, dens?
dens, weet je wat ik eigenlijk een beetje denk?
je bent een aardige man ( of vrouw?)
die het hart voor dieren op de juiste plaats heeft zitten.
je bent dol op je kat en je vind het belangrijk dat jouw kat gezond is.
het is niet zo zeer dat je geen geld uit wil geven aan vers kattenvoer want ik heb de indruk dat jij makkelijk een paar euri meer kan uitgeven per week voor je kat...
ik denk dat jij best wel eens op een zak met kattenbrokjes hebt gekeken of op een blikje whiskas met konijn en je vervolgens afvroeg waarom er dan maar 4% konijn in zit.
ik denk dat jij diep in je hart het wel weet. en dat ergens in je hoofd een stemmetje zegt.
zijn die brokjes en blikjes nou echt wel zo goed als wat er op de reclame vertelt wordt?
als het aan de kat lag kocht ze dan echt whiskas?
kijk wij versvoerders kunnen soms b;loedirritant uit de hoek komen, arrogant, betweterig, en dat is allemaal waar.
maar ik denk dat je boos bent omdat je eigenlijk wel weet dat er een kern van waarheid zit in wat wij beweren.
en om daar de aandacht van af te leiden ga je ons aanvallen HOE wij iets zeggen, dat we niet kunnen discussieren enzo.
in amerika is er een goed spreekwoord.
sorry weeer engels.
bad news, don't shoot the messenger.
het slechte nieuws is dat brokjes niet zo goed zijn voor je katje als dat jij graag zou willen.
en don't shoot the messenger.
wordt niet boos op ons omdat wij jou dat vertellen ( waarschuwen)
maar wordt boos op de brokkenfabrikanten die jou al die jaren hebben lopen voorliegen , met veel dierenartsen in hun kielzog.