LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fanatiekelingen hier op dit dierentopic

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Fanatiekelingen hier op dit dierentopic

Ongelezen bericht door Gast »

Ik moet even kwijt dat ik walg van een aantal fanatiekelingen hier op dit dierenforum. Let op: niet iedereen val ik hiermee aan. Het zijn een aantal figuren. Ze denken erg zwart-wit en staan niet open voor enige discussie. Lees de topic over brok of vlees er maar op na. Als je meldt dat jou kat vrolijk brokjes eet en al jaren zeer gezond is krijg je direct de wind van voren en ben je een soort crimineel. Iedereen mag een mening hebben. Ik respecteer de mening van anderen die hun huisdier op een bepaalde manier verzorgen. Ik zou dat respect ook graag willen krijgen. Een discussie is zo niet leuk (als je al van een discussie kunt praten...).

En voor deze fanatiekelingen: deze topic heb ik niet bedoeld om nu alweer te gaan reageren over de brokjes en vers vlees. Daar zijn al (teveel) topics over!

Broodjeaap

Re: Fanatiekelingen hier op dit dierentopic

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Ik begrijp wel wat je hiermee bedoelt. Moet zeggen dat het ook minder kan, ja. Maar wat de broodfokdiscussies aangaat, is het verdomd moeilijk om open te staan voor medestanders van broodfokpraat.

Gast

Dat ben ik met je eens, maar een discussie moet toch altijd kunnen. Ook met emoties, maar altijd met respect. Daar wordt meer mee bereikt dan met bijna-schelpartijen.

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

Gast 16:26 ik ben het volkomen met je eens. Soms gaat het niet meer over het onderwerp maar om het bewijzen van het gelijk van iemands stelling.
En diegene waar jij waarschijnlijk op doelt, is daar druk mee bezig. Zie daar ook de humor maar van in. Hij/zij is druk bezig om van alles aan te slepen, te kopiëren en vervolgens datgene hier te publiceren en als waarheid verkondigen.
Zo iemand meent dan ook nog eens dat iedereen die daar anders over denkt gehersenspoeld is. Ik denk, gezien die reacties, dat dat meer andersom is, maar dat is puur MIJN mening.

dens

Ongelezen bericht door dens »

Beste mensen, sorry!! Na terugkomen op het forum vergeten in te loggen. Ik (dens) heb deze topic geopend en het antwoord van gast 16:35 is ook van mij. Zal proberen het niet meer te doen :oops:

Is weer een reden om inloggen verplicht te maken!

Louis2

Ongelezen bericht door Louis2 »

He dens, volgens mij loop je klokje een uur achter... :lol:
Sorry, was iets te vlug met reageren. Je hebt het al gewijzigd.

dens

Ik zag na verzenden al direct dat ik 15.35 had neergezet. Ook weer een voordeel van inloggen: kun je fouten nog even wijzigen :D

Gast

Ik zou dat respect ook graag willen krijgen
sorry Dens,

hier een van je fanatieke tegenstanders.

respect krijg je niet maar je moet het verdienen.

en als jij zo doorgaat met slecht voer goedpraten verdien je wat mij betreft geen greintje respect :!:

dens

respect krijg je niet maar je moet het verdienen.

en als jij zo doorgaat met slecht voer goedpraten verdien je wat mij betreft geen greintje respect
1. ik heb geleerd om in principe IEDEREEN met respect te behandelen

2. ik praat brokken niet goed. Ik ben alleen geen tegenstander van brokken, maar ook geen tegenstander van vers vlees!

Daarom zou het prettig zijn om in een normale discussie elkaar met respect te behandelen. Je hebt mij nog nooit horen zeggen dat ik vers-vlees voerders crimineel vind of er tegen ben, ik heb alleen aangegeven geen tegenstander te zijn en een gezonde kat te hebben. DAT is wat ik bedoel.

Gast

wie bepaald of je kat gezond is?
heb je al een paar maanden geprobeerd of ze het op vers niet beter zal doen :?: :?: :?:

ik mag mijn mening geven aangezien ik mijn honden + kat zowel op brokken heb gehad, als later op vers
en ik mag dus meegemaakt hebben dat ze er op vers stukke beter uit zien en mooier gezonder zijn dan op brokken.
en dan noem ik nog niet eens de nadelen van brok op.

ik spreek uit ervaring
dat kan je van vele mensen die brokjes voeren niet zeggen
of misschien dat ze het een blauwe maandag geprobeerd hebben,
maar de meeste hebben een pakje vers nog nooit aangeraakt en hebben dan al bergen met opmerkingen over hoe gezond hun hond wel niet is.
de meeste vers vlees mensen zijn overigens wel ooit gestart met brokken en hebben dus wel de vooruitgang in hun dier gezien toen ze vers zijn gaan geven.

sabien

dens

deze topic heb ik niet bedoeld om nu alweer te gaan reageren over de brokjes en vers vlees. Daar zijn al (teveel) topics over!
Sabien, ik heb deze topic niet geopend met het doel te discussieren over brokken, daar zijn al tig topics over. Het gaat mij om het discussieren in het algemeen.

Mijn mening over de gezondheid van onze kat staat in de topic "kattenvoeding: brok of vlees??"

Groeten, dens

Gast

Je begint er toch zelf over
Niet dan

dens

Dat was ook een reactie op iemand die mijn 1e bericht niet goed gelezen heeft. Dus nogmaals:
deze topic heb ik niet bedoeld om nu alweer te gaan reageren over de brokjes en vers vlees. Daar zijn al (teveel) topics over!

Gast

Wat een Bullsjit
Je neemt het zelf als voorbeeld :evil:

Gast

oke

sabien

dens

hier een van je fanatieke tegenstanders.
een aantal fanatiekelingen hier op dit dierenforum. Let op: niet iedereen val ik hiermee aan. Het zijn een aantal figuren
Misschien ben jij wel helemaal niet een van de figuren die ik bedoel. Fanatiek zijn is prima. Het draait om de manier van discussieren. Voel je ajb niet aangevallen :D

dens

Wat een Bullsjit
Je neemt het zelf als voorbeeld
Dit bedoel ik nu met respect!

Volgens mij WIL je niet begrijpen wat ik bedoel. Laten we hier nu geen welles-nietes gaan spelen ajb!

Gast

Nee
Jij noemt een voorbeeld en iemand anders mag niet op jouw voorbeeld reageren
Dan had je wat anders moeten kiezen
Er zijn nog onderwerpen zat

dens

Sorry maar ik heb geen ander voorbeeld. Dit gedrag kom ik helaas vooral hier tegen.

Gast

tjonge, tjonge dens..wat heb je het er weer druk mee; ik begrijp nu waarom je tijd tekort komt.

Gesloten