Nou wij hebben 2 konijnen broertjes van een jaar oud buiten in onze tuin zitten in een groot geïsoleerd hok, deze maken elkaar het leven zo zuur dat de dokter heeft geadviseerd ze uit elkaar te halen dit naar een bezoek bij hem met een gescheurd oortje.
Dus wij naar de aveve winkel bij ons de buurt om een kooi te kopen zodat we 1 binnen pakken en de bad guy buiten in zijn villa, daar aangekomen de dierenman gezocht om ons te informeren.Wij alles uitgelegd,zegt deze goede man vrouwtjes en gecastreerde mannetjes kunnen zonder problemen bij elkaar. wij "zeker echt waar" hij "zeker weten kan niet fout gaan"
Wij dus denken als we nou een mannetje naar binnen pakken en de andere 2 buiten zetten is dat niet zielig voor het konijn buiten met zijn tweeën.
Keuze gemaakt leuk vrouwtje uitgezocht met zacht karakter de rest van de spullen gekocht en naar huis.
Een konijn naar binnen ander naar buiten niks aan de hand.
Drie uur later 'savond elf uur, raar geluid buiten.Ik gaan kijken en ja hoor heeft het mannetje het vrouwtje te pakken gehad. Neus bijna eraf oren kapot flinke snee op de buik totaal los en in shock.
Op naar de dierenarts in het weekend "leuk tarief dan" nou 6 hechtingen later antibioticakuur erbij en een leuke rekening van 10 konijntjes weer naar huis.
Vandaag heb ik dus konijntje in kattenvervoerbak geduwd en op naar aveve-winkel, daar aangekomen de dierenman opgezocht en hem konijn laten zien.
zegt de man "tsja vind het vervelend voor u maar kan ik verder niets aandoen, u kunt een nieuwe kooi kopen krijgt u 10% korting op €6 das alles wat ik kan doen of konijn terug geven" alsof een konijntje een wegwerp product is
Geen sorry voor de foute informatie, of we gaan samen een oplossing zoeken helemaal niets.
Alleen maar dit en u mag blij zijn dat u iets krijgt want ik hoef het helemaal niet
Ik wil dus even zeggen fijne winkel Aveve alles voor uw dier.Door de goeie informatie van de dierenmeneer in de winkel het hele grapje zoon € 300 gekost, en dat zonder de € 6 korting.
Aveve al 40 jaar tuin dier en bak plezier bedankt
groetjes
David
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foute informatie arm konijntje
Re: foute informatie arm konijntje
Heb niet veel kennis van konijnen maar ik weet wel dat je dieren niet zomaar bij elkaar moet zetten. Ze moeten aan elkaar wennen en het liefst op neutraal terrein. De man van de dierenwinkel had wel deels gelijk, alleen had hij er bij moeten vertellen dat ze niet meteen bij elkaar in een hok mogen.
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.konijnenforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=308
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.konijnenforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=308