Moet effe, jij hebt bprosman in huis?zoals ik bram noem
Alsnog ,ben jet nog wezen googlen voor wat je kan doen als de politie geen aangifte neemt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Moet effe, jij hebt bprosman in huis?zoals ik bram noem
ciske schreef:Moet effe, jij hebt bprosman in huis?zoals ik bram noem
Alsnog ,ben jet nog wezen googlen voor wat je kan doen als de politie geen aangifte neemt?
Kan je lang wachten denk ik ,TS is al pleitos.Renske99 schreef:Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de rekening van de da van de topicstarter en natuurlijk hoe het met haar hond gaat.
Of het met de vriendin opgelost kan/kon worden.
Ben blij voor je dat er tenminste 1 persoon verstandig is. Dat je die knaap de huid vol gescholden heb had die kunnen verwachten, wat een watje zeg.Het enige gelukje wat wij hebben is dat zijn vader precies hetzelfde zegt als wij, jou hond, jou verantwoording en als er kosten komen of zijn moeten die wel uit jou beurs komen
Nee hoorsorry bprosman grapje? niet boos worden.
gelukkig, maar nu wil ik het ook weten, heet je echt Pielemuis *proest*bprosman schreef:Nee hoorsorry bprosman grapje? niet boos worden.
Nee maar wel "Bram"gelukkig, maar nu wil ik het ook weten, heet je echt Pielemuis *proest*
Net als de bijnaam van je hond Renskebprosman schreef:Nee maar wel "Bram"