LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gevallen op de hond.

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ciske

Re: Gevallen op de hond.

Ongelezen bericht door ciske »

zoals ik bram noem
:mrgreen: Moet effe, jij hebt bprosman in huis? :lol:

Alsnog ,ben jet nog wezen googlen voor wat je kan doen als de politie geen aangifte neemt?

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

nee ciske, ik probeer het op mijn manier op te lossen.

De verzekeringspapieren wilde meneer niet tekenen, dus vroeg ik hem poeslief op de koffie.
Toen ie binnenkwam heb ik hem de huid eerst eens vol gescholden, hij had niet gedacht geloof ik dat ik ook vreselijk boos kan worden.
Zonder pardon heeft ie getekend.

Nu heeft ie de oudste beloofd dat ie vandaag geld komt brengen, ik zeg eerst zien en dan geloven, doet ie het niet?
Nou dan de poeslieve tactiek maar weer, ik stel me niet als slachtoffer op (ben ik in feite ook niet, mijn dochter is slachtoffer samen met haar geliefde ***** die het niet meer na kan vertellen), hij is slachtoffer en zielig, lekker boeiend hoe hij zich voelt, potverdomme 25 jaar, hondenwijsheid in pacht (zegt en denkt hij, helaas had ik zijn staff na 1x al geschoten) kan niks zonder zijn pappie en mammie.
Het enige gelukje wat wij hebben is dat zijn vader precies hetzelfde zegt als wij, jou hond, jou verantwoording en als er kosten komen of zijn moeten die wel uit jou beurs komen.
Zijn moeder bemoeit zich er niet mee, wat ik overigens ook weer verstandig van haar vindt, zij loopt elke dag met dat mietje naar de dokter, want oooo hij is zwart voor zijn ogen.
Ja zou ik ook zijn met zoveel ellende die je jezelf aandoet, maar ik zou mezelf een ferme schop onder mijn reet geven en de gevolgen als een kerel dragen.
Zo'n gast woont dan op zichzelf, pffff hoop dat mijn meiden dat later beter doen hoor, als er iets is zal ik ze natuurlijk helpen, maar je denkt toch niet dat ik de dokter voor je ga bellen en er ook nog met je naartoe ga?
Ze kunnen nu al helemaal zelfstandig (jaja 19 en 20 jaar) de tandarts of dokter bellen voor een afspraak, ik vind het al een applausje waard.

Nah ben heel benieuwd of ie vanavond met zijn (volle) beurs komt.
Ik snap dat ie het niet in 1x kan betalen, maar termijnen doen we ook niet moeilijk over gna gna.

Renske99

Oh ik zie sterretjes ***** daar stond de naam van het ingeslapen hondje, zij heette nou eenmaal T r u t j e, sorry hoop dat het er nu wel staat.

Renske99

ciske schreef:
zoals ik bram noem
:mrgreen: Moet effe, jij hebt bprosman in huis? :lol:

Alsnog ,ben jet nog wezen googlen voor wat je kan doen als de politie geen aangifte neemt?

Oh heet bprosman dan pielemuis? hahahaha

sorry bprosman grapje? niet boos worden.

Renske99

Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de rekening van de da van de topicstarter en natuurlijk hoe het met haar hond gaat.
Of het met de vriendin opgelost kan/kon worden.

ciske

Renske99 schreef:Waar ik ook heel benieuwd naar ben is de rekening van de da van de topicstarter en natuurlijk hoe het met haar hond gaat.
Of het met de vriendin opgelost kan/kon worden.
Kan je lang wachten denk ik ,TS is al pleitos.

Het enige gelukje wat wij hebben is dat zijn vader precies hetzelfde zegt als wij, jou hond, jou verantwoording en als er kosten komen of zijn moeten die wel uit jou beurs komen
Ben blij voor je dat er tenminste 1 persoon verstandig is. Dat je die knaap de huid vol gescholden heb had die kunnen verwachten, wat een watje zeg.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Nee hoor :wink:

Renske99

bprosman schreef:
Nee hoor :wink:
gelukkig, maar nu wil ik het ook weten, heet je echt Pielemuis *proest* :D

Renske99

Nou we hebben het weer beleefd en meegemaakt, ik had het nooit gedacht.

Hij beloofde dochter al een week lang dat ie met geld zou komen, vanmiddag app'te hij dat hij het niet bijelkaar kon krijgen, maar de eerste helft al wel bracht.
Dat is 50 euri minder dan was afgesproken, nou allah (das maar 1 van de 3 termijnen he) maar dochter was in alle staten, woest dus.
Bij de deur ontvangt ze het deel, en scheld hem de billig ook nog vol dat ie vandaag ook met die andere 50 euro moet komen dat had ie toch beloofd? belofte maakt schuld.

En verdomd ja, hij stond de eerste keer al te janken aan de deur (hoe erg kan je zijn) maar later vanavond kwam ie toch met de andere 50 euro.

Eerlijk gezegt had ik het niet verwacht, dus al met al hij blies hoog van de toren, en ik denk dat zijn pa hem een schop verkocht heeft, want hij kwam dus.

Nu heeft ie beloofd dat de 2de termijn volgende week komt, nou ben benieuwd.
Dochter heeft bij de deur netjes dank je wel gezegt en de deur dichtgeslagen.

Normaal zijn we toch niet zooooo tja hoe moet ik het zeggen, asociaal?
Maar ik vertik het om lief en aardig te zijn en voor de kosten op te draaien, dan maar even asociaal als dat helpt.
Ze zeggen altijd brutalen hebben de halve wereld, nou ik geloof dat brutalen en asocialen de HELE wereld hebben haha.

We hebben deze week ook geen gekke dingen meer van hem gehoord, zoals als ik je niet kan krijgen dan niemand, de jongste heeft achter en voor hem gereden (nee niet met opzet, die meid moet nou eenmaal ook naar haar werk en weer naar huis, toevallig soms op dezelfde tijden als hij) zijn rijstijl is beroerd maar hij heeft haar niet weer van de weg gedrukt.
Het schept hoop of niet dan?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Renske, ik hoop dat de ellende voorbij is en dat jullie weer 'gewoon' verder
kunnen leven zonder lastig gevallen te worden.
Hoop dat die man zijn afspraken na komt en dat hij je dochter uiteindelijk het volledige
bedrag betaald.

ciske

Ben blij voor je dat jet het geld krijgt, maar alsnog vind ik persoonlijk dat die hond moet worden ingeslapen, dit zal echt ( helaas) niet de laatste keer zijn.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

gelukkig, maar nu wil ik het ook weten, heet je echt Pielemuis *proest*
Nee maar wel "Bram" :wink:

ciske

bprosman schreef:Nee maar wel "Bram" :wink:
Net als de bijnaam van je hond Renske :lol: :lol:

Gesloten