LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewwon erg goed vond ik

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
dierenvriend

Gewwon erg goed vond ik

Ongelezen bericht door dierenvriend »

Soms kom je het nog tegen. Een kleine hardwerkende organisatie die zich inzet met de middelen die ze hebben. Ik kwam hierop na lezing van ze zeehondenmoord en het miljoenen gebruikende WNF.

Ik heb enige dagen geleden het aangeprezen boekje besteld Mijn Rakker en gelezen, ronduit klasse. Waarin een kleine club dan groot kan zijn en ook nog een goed doel.

daarom bekijk eens de site www.dierenhulp.nl

een tip voor de consumenten en wat mij betreft een warme douche.

karr-1

Re: Gewwon erg goed vond ik

Ongelezen bericht door karr-1 »

Gewoon erg goed in geld uit je zak kloppen dus, gelijk aan Greenpeace, WNF en dat soort onzinorganisaties.

dierenvriend

Ongelezen bericht door dierenvriend »

Nou erg kort door de bocht uw reactie. Nee Greenpeace en WNF allemaal miljoen op de bank. Lees het relaas over de zeehonden en de goedkeuring van een WNF daarover eens.
En Karr-1 je hoeft het ook niet eens te zijn met een bericht of mening. Je kunt dat tenminste respecteren.

Wat het punt is, zoveel grote clubs zijn met andere zaken bezig dan ze zouden moeten doen. Kleintjes daarintegen bereiken nog wel wat.
En dan daarbij had u het boek ook gelezen had u meer begrepen en was uw kort door de bocht reactie waarschijnlijk voor 99% achterwege gebleven.

Typisch Nederlands, oordelen zonder te weten. En erg eenvoudig ook.
Wel zeuren en drammen maar geen oplossingen.

Kortom het blijft de moeite waarde, fijne dag nog gewenst.

doggyfriend

Ongelezen bericht door doggyfriend »

Heb dat boek ook besteld, prima boek als je tenminste van dieren houd. Mooi ook om te lezen dat uiteindelijk de hoofdrolspeler van het boek de start is geworden van een dieren organisatie. Op de site van hen zie je prezies wat ze doen en bedoelen. Vond het de moeite waard, goede site en club trouwens. :P :lol:

kijk ook maar eens op www.dierenhulp.nl
dan zie je het zelf..

Vergeer

Ongelezen bericht door Vergeer »

Ja heb het ook gelezen. Mooi verhaal is het en die mensen hebben inmiddels al heel veel voor elkaar gekregen. Erg leuk om te lezen hoe de vriendschap ook kan zijn met dieren en mensen. Ik kan me er veel bij voorstellen. Ben ook op die website geweest, heel veel informatie te lezen en te zien over wat ze precies aan het doen zijn.

Nee een prima initiatief vind ik. :) :) :)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Alle dierenhulp organisaties kunnen niet zonder geld overleven.

Daar kan je natuurlijnk boos over worden maar daar kunnen deze organisaties niets aan doen. Onderzoeken kosten gewoon geld.

Er zijn heel weinig mensen die hun onderzoeken gratis doen. Want waar moeten zij dan van leven.

Is en blijft een probleem. Daarom is het wel belangrijk om deze organisaties te steunen. Het gaat om de dieren.

Een andere dierenvriend die ook niet blij is met de resultaten die de dieren organisaties behalen. Men moet eens wat meer luisteren naar deze organisaties. Dat zou een hoop geld besparen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je nou een zeker wist dat geld goed werd besteedt. Neem nou giro 555 voor de tsunami slachtoffers. Heb ik 30 euro geschonken. Een best bedrag vind ik. Dan hoor je nu dat ze geen idee hebben waar het geld blijft, wordt besteed aan projecten die helemaal niet bestaan. Aan zukke organisaties ga ik dus geen geld spenderen, hoe verschrikkelijk ik het ook allemaal vind. ben trouwens wel lid van postcodeloterij, geef dus altijd nog iets

Gesloten