Beste mensen , ik heb een hele hoop katten en honden , ik haal tegenwoordig mijn voer bij een bedrijf in België en ben hier erg tevreden over , ook omdat het allemaal hypo allergeen , holistisch en biologisch is dit betekend dat er geen giftige stoffen in zitten en alle stoffen die de hond of kat wel nodig hebben zitten er in.
het hypo allergeen voedsel is speciaal voor katten die een allergie hebben voor bijv kip of vis of sommige bestands delen die in het normale voer verwerkt word.
zowel nat als droogvoer
ook mijn speelgoed en andere dingen voor mijn honden en katten komen daar vandaan het goede is dat dit bedrijf in nederland en belgie gewoon aan huis leveren dit bedrijf is nu hard bezig aan hun website online te krijgen
als iemand vragen heeft over dit bericht of geïnteresseerd in goed katten en hondenvoer of speelgoed voor de kat of hond dit bedrijf is zeker de moeite waard mogen jullie mij zeker een privé bericht sturen voor meer informatie.
mvg Romy
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goed bedrijf met katten en hondevoer
Re: goed bedrijf met katten en hondevoer
RECLAME?????
nee het is een bedrijf waar ik zeer tevreden over ben , en dat mag best wel gezegd worden vooral als je een kat of hond heb met een allergie ofzo is het handig om te weten dat er goed voer voor is.
Romy
Romy
Zeker wetenanita1971 schreef:RECLAME?????
Met ,n kulexcuus over allergische katten....dom
Kan iemand mij vertellen wat hollistisch dierenvoer is? Ga je daar licht van geven in het donker/
En verder zie ik geen firmanaam.....
En verder zie ik geen firmanaam.....
http://www.holistischedierenartsen.nl/a ... stisch.asp
En er wordt indd geen firmanaam genoemd ,dat klopt. Dan zou het bericht ook verwijderd worden.
Poster heeft de forumregels goed gelezen
En er wordt indd geen firmanaam genoemd ,dat klopt. Dan zou het bericht ook verwijderd worden.
Poster heeft de forumregels goed gelezen