LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grove mishandeling bij diervoederfabrikant
grove mishandeling bij diervoederfabrikant
het is werkelijk niet te geloven wat je zag bij de reportage in de uitzending van 1 dec. 2003. een schandalig staaltje van respectloosheid en dierenmishandeling ten top.
ik vraag me af waarom overheden hier weinig tot niets mee doen.
er werd met die arme honden omgegaan of het een produkt is.
waar zijn die dwaze idioten mee bezig,dit getuige maar weer de minachting voor het dier.
en wil ik vooralsnog overheden en alle dierenbeschermings organisaties
oproepen TREED HIER TEGEN OP!!!!!!!!!!!! dit kan en mag niet!!!!!!!!!!!
ik vraag me af waarom overheden hier weinig tot niets mee doen.
er werd met die arme honden omgegaan of het een produkt is.
waar zijn die dwaze idioten mee bezig,dit getuige maar weer de minachting voor het dier.
en wil ik vooralsnog overheden en alle dierenbeschermings organisaties
oproepen TREED HIER TEGEN OP!!!!!!!!!!!! dit kan en mag niet!!!!!!!!!!!
Re: grove mishandeling bij diervoederfabrikant
U bent echt superintelligent en absoluut niet naïef ... als morgen de media u gaan vertellen dat u van lucht in te ademen longkanker kunt krijgen dan zal u vast ook stoppen met ademen en iedereen aansporen deze boycot te volgen ?
Ophidia
Ophidia
na het zien van weer het zoveelste dierenleed springen mij weer de tranen in de ogen.
werken wij het zelf niet in de hand met het kopen van puppypakket, junior en seniorvoeding en weet ik wat al niet meer.
Ooit een wilde hond of een wolf zien lopen met een puppypakket als ie jongen heeft? denk het toch niet.
De reklame maakt ons gek en wij kopen het, waardoor het dus op de markt komt en wij deze dierenmishandeling zelf in de hand werken.
Koop een puppy, geniet ervan en laat uw hond genieten, ik blijf erbij, gewoon met de pot mee laten eten, af en toe wat simpele brokken en dat is genoeg, vroeger ging het altijd zo en ze werden er ook groot om.
Stop gewoon met die onzin van het kopen van die troep en de onderzoeken houden dan misschien vanzelf op.
werken wij het zelf niet in de hand met het kopen van puppypakket, junior en seniorvoeding en weet ik wat al niet meer.
Ooit een wilde hond of een wolf zien lopen met een puppypakket als ie jongen heeft? denk het toch niet.
De reklame maakt ons gek en wij kopen het, waardoor het dus op de markt komt en wij deze dierenmishandeling zelf in de hand werken.
Koop een puppy, geniet ervan en laat uw hond genieten, ik blijf erbij, gewoon met de pot mee laten eten, af en toe wat simpele brokken en dat is genoeg, vroeger ging het altijd zo en ze werden er ook groot om.
Stop gewoon met die onzin van het kopen van die troep en de onderzoeken houden dan misschien vanzelf op.
www.dierenbescherming.nl en www.sp.nl/dierenleed voor je protest-mail naar Eukanuba
Klinkt wel leuk hoor, gewoon met de pot mee eten maar vergeet niet dat een hoop rassen al flink verziekt zijn door de mens, opeens is een bepaals ras populair, iedereen wil zo'n hond en fokkers fokken maar en het ras wordt steeds zwakker met als gevolg dat er ik weet niet hoeveel honden rondlopen die bijna nergens meer tegenkunnen!
Dan heb je toch een groot probleem.
Heel vroeger was het ook zo dat honden nu eenmaal over het algemeen sterker waren vooral op het platteland, de natuur selecteerde de zwakke en de sterkere wel.
Nicky
Dan heb je toch een groot probleem.
Heel vroeger was het ook zo dat honden nu eenmaal over het algemeen sterker waren vooral op het platteland, de natuur selecteerde de zwakke en de sterkere wel.
Nicky
Ophidia, je opmerkingen over andere personen beginnen echt vervelend te worden en bovendien val je in de herhaling.... exact dezelfde opmerking heb je ook al op een ander forum gepost....ik heb zojuist even de moeite genomen om naar jouw zgn. dierenvriend-website te gaan. Er zijn een aantal leuke artikels bij dat moet ik je nageven, maar de banners deugen echt niet! Een reptielenshop die rechtstreeks importeert vanuit verschillende landen in Afrika en Azie? Of dit nu wettelijk gezien is toegestaan of niet, weet je wel hoeveel dieren hierbij in het laadruim v.e. vliegtuig sneuvelen? Dus denk nog maar eens even goed na over de betekenis van dierenvriend voordat je zo onomwonden een oordeel velt over andere mensen.......
[quote] Geplaatst op 01 Dec 2003 22:50 door Ophidia
*zucht*
u is echt superintelligent en absoluut niet naïef hoor ... als morgen de media je vertellen dat je van lucht in te ademen longkanker kunt krijgen zult u vast ook stoppen met ademen en iedereen aansporen uw voorbeeld te volgen ?
Mojo: Ik moet Ophidia nageven dat zij zich niet bedient van simpel knip- en plakwerk. Zij is zelf net intelligent genoeg om haar eerder gemaakte taalfout in een ander forum (“Dierenmishandeling”) in dit forum te herstellen. Ophidia: Ga eerst terug naar school voordat je andere mensen onnodig begint te beledigen en beperk je tot de inhoudelijke discussie.
*zucht*
u is echt superintelligent en absoluut niet naïef hoor ... als morgen de media je vertellen dat je van lucht in te ademen longkanker kunt krijgen zult u vast ook stoppen met ademen en iedereen aansporen uw voorbeeld te volgen ?
Mojo: Ik moet Ophidia nageven dat zij zich niet bedient van simpel knip- en plakwerk. Zij is zelf net intelligent genoeg om haar eerder gemaakte taalfout in een ander forum (“Dierenmishandeling”) in dit forum te herstellen. Ophidia: Ga eerst terug naar school voordat je andere mensen onnodig begint te beledigen en beperk je tot de inhoudelijke discussie.
geachte heer/mevrouw
Waarom maakt een omroeporganisatie Zoals de TROS die eerlijk en oprecht zegt te zijn een programma over hondenvoederfabriekant Iams/Eukanuba terwijl zei al sinds eind maart geen zaken meer doen met dat onderzoekscentrum en gebruiken jullie filmbeelden van 3 drie jaar oud en doen jullie het vookomen dat zoiets nog steeds gebeurd?
Ook klopt het niet dat jullie in hetprogramma Iams/Eukanuba geen eerlijke kans geven op een weerwoord.
Wat mij ook nog verbaasd is dat het 9 negen maanden geduurd heeft voordat jullie dit item uitzenden.
Erik
Waarom maakt een omroeporganisatie Zoals de TROS die eerlijk en oprecht zegt te zijn een programma over hondenvoederfabriekant Iams/Eukanuba terwijl zei al sinds eind maart geen zaken meer doen met dat onderzoekscentrum en gebruiken jullie filmbeelden van 3 drie jaar oud en doen jullie het vookomen dat zoiets nog steeds gebeurd?
Ook klopt het niet dat jullie in hetprogramma Iams/Eukanuba geen eerlijke kans geven op een weerwoord.
Wat mij ook nog verbaasd is dat het 9 negen maanden geduurd heeft voordat jullie dit item uitzenden.
Erik
Jammer, niet begrepen! Undercover was 9 maanden daar, beelden pas onlangs vrijgegeven. Inmiddels zijn er nieuwe beelden van Peta gemaakt bij Iams Oostenrijk. Iams was welkom in studio, maar wilde niet...