LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] handelaar in westerhoven
handelaar in westerhoven
hoi ik wil ook ff kwijt ik had een old englisch bulldog gekocht in westerhoven en die was van begin of aan ziek hijhad luchtwegontsteking en de chip klopte niet en als laatste zat hij helemaal onder de kanker helaas heb ik hem moeten laten inslapen
bij deze kennel moet je dus nooit een hond kopen als je belt om te zeggen dat de hond ziek is word je van hier tot ginder afgekat ik ben zeer boos en als ik ie persoon in kwestie tegen kom kan ze beter omdraaien en weg lopen hopelijk kan mijn stem hier ook in mededelen
want ik heb jullie uitzending gezien en mij liep het kippevel over de rug nou ik hoop dat er iets gedaan word tegen die vuile vieze .... crimineel een .... wijf is het en niet minder
bij deze kennel moet je dus nooit een hond kopen als je belt om te zeggen dat de hond ziek is word je van hier tot ginder afgekat ik ben zeer boos en als ik ie persoon in kwestie tegen kom kan ze beter omdraaien en weg lopen hopelijk kan mijn stem hier ook in mededelen
want ik heb jullie uitzending gezien en mij liep het kippevel over de rug nou ik hoop dat er iets gedaan word tegen die vuile vieze .... crimineel een .... wijf is het en niet minder
Re: handelaar in westerhoven
Maar als je een hond koopt informeer je toch van te voren wat voor een fokker het is.
En een normaal mens koopt geen hond bij een handelaar of broodfokker.
Die broodfokkers blijven bestaan door mensen die hun pup kopen bij handelaren of broodfokkers.
Ik heb geen medelijden met de baasjes maar wel met de pup en de moederhond.
En een normaal mens koopt geen hond bij een handelaar of broodfokker.
Die broodfokkers blijven bestaan door mensen die hun pup kopen bij handelaren of broodfokkers.
Ik heb geen medelijden met de baasjes maar wel met de pup en de moederhond.
Zelfs bij gerenomeerde fokkers kun je tegen de lamp lopen. Er word zoveel gerommelt in dat wereldje, dat wil je gewoon niet weten.
Maar idd wat je zegt men moet een hond niet kopen bij iemand die meerder rassen heeft, waar de leefomstandigheden ook niet goed zijn, ook moet men zijn hond niet in een dierenzaak kopen, die honden komen ook vaak van dit soort fokkers af.
Zolang mensen blijven kopen om geld uit te sparen, zullen dit soort praktijken blijven.
Maar idd wat je zegt men moet een hond niet kopen bij iemand die meerder rassen heeft, waar de leefomstandigheden ook niet goed zijn, ook moet men zijn hond niet in een dierenzaak kopen, die honden komen ook vaak van dit soort fokkers af.
Zolang mensen blijven kopen om geld uit te sparen, zullen dit soort praktijken blijven.
Meerdere rassen is niet zo'n probleem
Waarom vergeten jullie nou 1 ding!
Verdiep je in die fokker waar je naar toe wil
Kijk niet of hij toevallig net 2 nestjes heeft ''liggen'' als hij meerdere teven heeft en 2 zijn er op hetzelfde tijdstip loops heb je dat al.
(tussen mijn teven zit 5 weken, fokken doen wij niet)
Kijk eerder naar gezondheidsverklaringen, onderzoeken, waar groeien de pups op, huiskamer is zo belangrijk!
Als ze in de schuur opgroeien, of 1 of ander gebouw dan was ik er al eng van.
De pups moeten mensen zien, dingen mee maken.
Let ook op de fitheid van de moeder
Koop geen pup als je de moederhond niet mag zien.
Ik heb de moederhond van 1 van mijn honden ook niet gezien toen ze pups had maar wel toen ik maanden eerder al op bezoek was.
Met pups was ze erg verdedigend.
Vraag om de gewichtstabel van de pups.
De fokker houdt dit de eerste weken dagelijks bij
Vanaf een week of 2 enkele keren per week
Normaal gesproken noteren ze daar alles wat ze doen
Ook het ontworm schema staat daar in of op.
Kijk het inentingsboekje goed na, en zijn ze ontwormd
Ga bij thuiskomst of 1 dag erna meteen naar je eigen DA en laat het dier ook daar onderzoeken.
Chip, Stamboom, het zegt geen moer
Je moet kijken naar WAAR je de pup koopt
DAT is belangrijk
Waarom vergeten jullie nou 1 ding!
Verdiep je in die fokker waar je naar toe wil
Kijk niet of hij toevallig net 2 nestjes heeft ''liggen'' als hij meerdere teven heeft en 2 zijn er op hetzelfde tijdstip loops heb je dat al.
(tussen mijn teven zit 5 weken, fokken doen wij niet)
Kijk eerder naar gezondheidsverklaringen, onderzoeken, waar groeien de pups op, huiskamer is zo belangrijk!
Als ze in de schuur opgroeien, of 1 of ander gebouw dan was ik er al eng van.
De pups moeten mensen zien, dingen mee maken.
Let ook op de fitheid van de moeder
Koop geen pup als je de moederhond niet mag zien.
Ik heb de moederhond van 1 van mijn honden ook niet gezien toen ze pups had maar wel toen ik maanden eerder al op bezoek was.
Met pups was ze erg verdedigend.
Vraag om de gewichtstabel van de pups.
De fokker houdt dit de eerste weken dagelijks bij
Vanaf een week of 2 enkele keren per week
Normaal gesproken noteren ze daar alles wat ze doen
Ook het ontworm schema staat daar in of op.
Kijk het inentingsboekje goed na, en zijn ze ontwormd
Ga bij thuiskomst of 1 dag erna meteen naar je eigen DA en laat het dier ook daar onderzoeken.
Chip, Stamboom, het zegt geen moer
Je moet kijken naar WAAR je de pup koopt
DAT is belangrijk
ja maar sjeetje
je weet toch dat mensen pas komen klagen en lezen als het al fout gegaan is
jou advies volgen ze niet op voor ze een hond kopen
je weet toch dat mensen pas komen klagen en lezen als het al fout gegaan is
jou advies volgen ze niet op voor ze een hond kopen
een inentingboekje nakijken heeft bij sommige fokkers echt geen zin want daar staat een dierenarts in die niet eens bestaat en daar kom je pas achter als je pup al (dood)ziek is
Met name de grens Ned/belgië
Met name de grens Ned/belgië
Ook deze fokker, bekend van tros radar is aanwezig op marktplaats.
Aangeboden: Mooie Boomer puppies
Prijs: € 225,00
Beschrijving: Mooie Boomer Puppies netjes ingeënt , ontwormt , gechipt , gezondheidsverklaring en met schriftelijke garantie.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 17-12-2004, 12:42
Gezien: 256 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: D.van Leeuwen (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Zoek ook hier eens op telefoon naar adres via http://telefoongids.e2u.cc
Wat een lef he??
Aangeboden: Mooie Boomer puppies
Prijs: € 225,00
Beschrijving: Mooie Boomer Puppies netjes ingeënt , ontwormt , gechipt , gezondheidsverklaring en met schriftelijke garantie.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 17-12-2004, 12:42
Gezien: 256 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: D.van Leeuwen (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Zoek ook hier eens op telefoon naar adres via http://telefoongids.e2u.cc
Wat een lef he??
Aangeboden: Mooie Boomer puppies € 225,00 vandaag Ja
Aangeboden: Mooie Sharpei Puppies € 450,00 vandaag Ja
Aangeboden: Franse bulldog Puppies € 450,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Mooie Yorkshire Terriër € 300,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Zeer mooie Shih Tsu puppies € 300,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Mops Puppies € 500,00 23-11-2004 Ja
Aangeboden: Franse bulldog Puppies € 450,00 23-11-2004 Ja
Aangeboden: Shih Tsu Puppies € 300,00 23-11-2004 Ja
dit is het totaalpakketje. 1 en hetzelfde foonnummer maar ze adverteren onder de namen;
v. leeuwen
kuypers
adriaans
v. gerven.
Aangeboden: Mooie Sharpei Puppies € 450,00 vandaag Ja
Aangeboden: Franse bulldog Puppies € 450,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Mooie Yorkshire Terriër € 300,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Zeer mooie Shih Tsu puppies € 300,00 02-12-2004 Ja
Aangeboden: Mops Puppies € 500,00 23-11-2004 Ja
Aangeboden: Franse bulldog Puppies € 450,00 23-11-2004 Ja
Aangeboden: Shih Tsu Puppies € 300,00 23-11-2004 Ja
dit is het totaalpakketje. 1 en hetzelfde foonnummer maar ze adverteren onder de namen;
v. leeuwen
kuypers
adriaans
v. gerven.
Op speurders.nl is dit account vanaf nu geblokkeerd.
Nu de Vondst.nl nog!!
PUPPY'S. Gediplomeerd en vakbekwaam, bieden wij pups aan van: Engelse Bulldog, Franse Bulldog, Sharpei, Pekingees, Shih-Thu, Maltezer, Boomers en andere ras en kruising hondjes. Ingeënt, ontwormd, gechipt en met garantie. Evt. thuisbezorgd. Op telefonische afspraak, tel. 040-2042003.
De pup kan zelfs thuisgebracht worden...Om misselijk van te worden!!
Nu de Vondst.nl nog!!
PUPPY'S. Gediplomeerd en vakbekwaam, bieden wij pups aan van: Engelse Bulldog, Franse Bulldog, Sharpei, Pekingees, Shih-Thu, Maltezer, Boomers en andere ras en kruising hondjes. Ingeënt, ontwormd, gechipt en met garantie. Evt. thuisbezorgd. Op telefonische afspraak, tel. 040-2042003.
De pup kan zelfs thuisgebracht worden...Om misselijk van te worden!!