LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft u een hond of kat als huisdier?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
mildred0506

Heeft u een hond of kat als huisdier?

Ongelezen bericht door mildred0506 »

Momenteel zijn wij op zoek naar mensen die een hond en/of kat als huisdier hebben. Middels deze e-mail wil ik u uitnodigen een korte vragenlijst in te vullen over hoe u omgaat met uw huisdier (duurt ongeveer 10 minuten). Deze studie doen wij in het kader van mijn afstudeerproject.
Volg deze link naar de vragenlijst:
https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=S ... tzP03lW2ax

Uiteraard worden uw antwoorden anoniem verwerkt.

Bij voorbaat dank,
Mendy
Studente Wageningen Universiteit

dhc

Re: Heeft u een hond of kat als huisdier?

Ongelezen bericht door dhc »

Eerst maar eens in de juiste rubriek plaatsen...en ook studentes hebben nu vakantie....

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

dhc schreef:Eerst maar eens in de juiste rubriek plaatsen...en ook studentes hebben nu vakantie....
Daar hebben studentjes, zelfs in de vakantie blijkbaar geen tijd voor. Plempen het gewoon ergens neer.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Goed, we gaan weer eens een partijtje kritiek leveren.

De enquête was zonder meer goed opgezet; sommige vragen zetten je aan het denken hoe je met je huisdier om gaat. Tot zover positief.

- Bij sommige vragen ontbrak de optie weet niet/geen mening. Was wel fijn geweest.
- Ik heb werkelijk geen idee wat mijn lengte, gewicht en leeftijd te maken hebben met de zorg voor mijn kat.
- Geen idee hoe je die irischeque van 25 euro wil verloten, maar er wordt nergens naar een e-mail-adres of wat dan ook gevraagd. Een belofte die je dus niet van plan bent waar te maken.

Kortom: zoals gewoonlijk weer een geheel waar niet goed over na is gedacht.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

witte angora schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat mijn lengte, gewicht en leeftijd te maken hebben met de zorg voor mijn kat.
Haha, daar ben ik afgehaakt. Ik vind het onzin om ergens mijn lengte, gewicht en leeftijd door te geven in verband met het gewicht van mijn huisdier.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Heb de enquête niet gedaan nog niet,maar kan er mee te maken dat ze willen kijken,grote zware mannen willen graag stoere grote hond,labradoor etc...en ben je iel zoals ik,vrouw een kleintje.
Stel dat ik gezind was trekt labrador mij mee,met mijn gewicht....als ze goedluisteren..
Dus misschien zit dat er achter..zeg misschien hoor???

Ja ,dat beloven boeit me niet zo...je wint toch nooit wat.

Edit

Toch even ingevuld snap het wel het verband..
En wordt gevraag of je mee wilt doen voor meerdere onderzoeken dan kan je mail invullen,dus zo zou ts prijs kunnen geven.. :wink:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Er wordt niet gevraagd naar welk ras de kat is (van honden weet ik het dus niet).

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Vond de plaatjes een beetje cryptisch, eerlijk gezegd. 't Is dat ik geen hondje meer heb maar wat ik zag: haha, daar is er niet eentje te vinden die in de verste verte ook maar enigszins op de hond leek die ik had. Maar denk inderdaad dat hondengewicht en van het baasje er wel toe zullen doen: die vragen van: eet uw dier wel eens mee van wat u eet; denk dat men daar best wat uit kan halen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mh73 schreef:
witte angora schreef:Ik heb werkelijk geen idee wat mijn lengte, gewicht en leeftijd te maken hebben met de zorg voor mijn kat.
Haha, daar ben ik afgehaakt. Ik vind het onzin om ergens mijn lengte, gewicht en leeftijd door te geven in verband met het gewicht van mijn huisdier.
Zo gek is dat niet hoor. Vette eigenaren hebben vaak vette huisdieren omdat ze denken dat die huisdieren net zo veel moeten vreten als zij zelf.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

dhc schreef:Eerst maar eens in de juiste rubriek plaatsen...en ook studentes hebben nu vakantie....
Nee, hoor. De vakanties zijn nog niet overal begonnen.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

eleven schreef:
mh73 schreef:
Een gezegde, dat een huisdier na een tijd op het baasje lijkt, dus jouw gewicht is misschien het gewicht van je huisdier. :lol:
Grote onzin, want ik ben zelf niet de slankste, maar mijn huisdieren zijn allemaal in topconditie. Er werd inderdaad niet naar het hondenras gevraagd, wat best een beperking is van het onderzoek. Ik vond het ook een beetje onzin dat er maar 1 huisdier werd uitgepikt, want ik heb er vier en ik moest dan doorgaan op mijn oudste hond. Terwijl mijn kat veel ouder is. En mijn oudste hond is een Border Collie, dat is een ras dat niet dik te krijgen is, terwijl mijn jongste hond een Golden Retriever is, die staan er om bekend dat ze snel dik worden.

Gesloten