LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hills j/d
Re: Hills j/d
Een goedkoper alternatief lijkt mij glucosamine/chondrotoïne in tabletvorm of als drank. Ik geef mijn oudje Glucon combidrank 1 x daags.De Hills J/D is een voer dat ingezet kan worden bij arthrose van de hond en/ of de kat en is reeds voor de hond al langere tijd beschikbaar. Nu echter is er eveneens de J/D voor de kat en is er direct een nog speciale versie ontwikkeld die nog beter is voor de behandeling van arthrose en gewrichtsproblemen bij de hond en de kat.
Speciaal voor honden, zie
hier[/quote]
-
Hills grote verpakkingen[15kg] kost elke winkelier ca € 35.00. Dus ga zoeken bij jou in de buurt naar een dierenspeciaalzaak die dat merk in het assortiment heeft en/of vraag hem jouw keuze uit het Hills assortiment te bestellen.
http://vets4petz.nl/hills-m-17.html?pag ... 1ff27449af
Hill's jd is waarschijnlijk niet in een winkel verkrijgbaar. Zo te zien is het dieetvoer en kost inderdaad 76 euro volgens deze site.
https://www.medpets.nl/dierenarts/beste ... d/258/1/1/
Hier staat het goedkoper ( 62.95), maar ik heb niet gekeken of er bezorgkosten bijkomen.
Hill's jd is waarschijnlijk niet in een winkel verkrijgbaar. Zo te zien is het dieetvoer en kost inderdaad 76 euro volgens deze site.
https://www.medpets.nl/dierenarts/beste ... d/258/1/1/
Hier staat het goedkoper ( 62.95), maar ik heb niet gekeken of er bezorgkosten bijkomen.
-
Wat leuter jij toch steeds verdorie, je doet of je overal verstand van hebt. Is deze voeding[volgens jou] nou wel of niet verkrijgbaar in een winkel/internet of is het alleen verkrijgbaar bij een dierenarts ennuh nogmaals jij bent gewoon een zichzelf erg overschattende/betweterige ex ziekenverpleger met een hond die doet alsof hij alles weet, zowel op medisch dan wel op commerciëel gebied en vervolgens lekker vanuit de feauteuil met een uitkering iedereen die er voor open staat van advies dient alsof je de doktor zelf bent Probeer eens met al jouw kennis je eigen Toko op te starten
-
Fout Reintje Hij is een "ervaringsdeskundige"een zichzelf erg overschattende/betweterige ex ziekenverpleger
Fijn heerschap ben jij reintje vitesse. Personeel van jou
drie zaken zal wel met je weglopen.
offuuu heb je de pest er in dat Vitesse verloren heeft.
drie zaken zal wel met je weglopen.
offuuu heb je de pest er in dat Vitesse verloren heeft.
@ Reintje
U weet het beste of dit voer in de dierenwinkel te verkrijgen is. Ik verwacht van niet omdat het
*Hill's prescription diet* voer is.
---------------------------------------------------
@gravedigger:
Dit was een nieuwe kans voor uw spel. Veel plezier.
U weet het beste of dit voer in de dierenwinkel te verkrijgen is. Ik verwacht van niet omdat het
*Hill's prescription diet* voer is.
---------------------------------------------------
@gravedigger:
Dit was een nieuwe kans voor uw spel. Veel plezier.
BTW @ Reintje
Gebruiksvoorwaarden forum:
* Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
---------------------------------------
Gebruiksvoorwaarden forum:
* Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
---------------------------------------
M.i. valt deze bijdrage onder dit criterium. Ik verzoek u dan ook uw bijdrage binnen de fatsoensnormen te houden.Wat leuter jij toch steeds verdorie, je doet of je overal verstand van hebt. Is deze voeding[volgens jou] nou wel of niet verkrijgbaar in een winkel/internet of is het alleen verkrijgbaar bij een dierenarts ennuh nogmaals jij bent gewoon een zichzelf erg overschattende/betweterige ex ziekenverpleger met een hond die doet alsof hij alles weet, zowel op medisch dan wel op commerciëel gebied en vervolgens lekker vanuit de feauteuil met een uitkering iedereen die er voor open staat van advies dient alsof je de doktor zelf bent Shocked Shocked Probeer eens met al jouw kennis je eigen Toko op te starten Razz Razz Razz Razz
Mijn katten hebben voer van Hills en ik koop het bij de dierenarts ook voor een bedrag van € 76,--. Maar als ik zie hoelang ik er mee doe is het bijna net zo duur als alle pakken/blikjes etc in de winkel.
Door dit voer bespaar ik een hoog dierenartskosten, dus eigenlijk maak ik nog winst ook
Door dit voer bespaar ik een hoog dierenartskosten, dus eigenlijk maak ik nog winst ook
Om precies dezelfde reden eet mijn jongste hond nu Hill's d/d. Gelukkig gaat het met dit voer ook goed i.p.v. Hill's Z/D wat een grotere aanslag op de portemonnee is.Door dit voer bespaar ik een hoog dierenartskosten, dus eigenlijk maak ik nog winst ook
Geen colitis ( = dikkedarmontsteking) meer gehad sinds zij op hypoallergene voeding is overgeschakeld.
Ik geef mijn oudere hond ook hill's j/d en ben er erg tevreden mee.
Het kost inderdaad behoorlijk wat kwa aanschaf, maar ik voer er bijna 3 maanden mee. Voedingssuplementen bij het gewone voer is ook een optie, maar ik heb het voor mezelf uitgerekend en dan kom ik op nagenoeg hetzelfde bedrag uit.
Nu heb ik alles in 1.
Voorheen gaf ik er ook pijnstilling bij; rimadyl of metacam, maar dat heb ik nu bijna niet meer nodig.
Ik geef de pijnstilling alleen nog maar als we een flinke wandeling gaan maken, dan weet ik dat ze zich meer gaat belasten. 1 dag ervoor beginnen en 1 dag na de wandeling.
Nu na al heel veel topics hier gelezen te hebben verwacht ik nu een aanval: waarom met de oudere hond een flinke wandeling???
Alvast mijn antwoord: ik heb drie honden, 1 oude en twee jongere. Die jongere honden houden van een stevige wandeling,de drie dagelijkse rondjes park is wel fijn,maar ze willen ook wel eens actie. En dan vind ik het zielig als die oude thuis moet blijven.
Ohja, die j/d is alleen bij de dierenarts te krijgen. (en bij sommige louche dierenwinkels die het via het buitenland binnenhalen)
Ik heb ook al eens royal canin mobility suport gehad (ook via DA) maar daar kreeg ze winderigheid van....
Het kost inderdaad behoorlijk wat kwa aanschaf, maar ik voer er bijna 3 maanden mee. Voedingssuplementen bij het gewone voer is ook een optie, maar ik heb het voor mezelf uitgerekend en dan kom ik op nagenoeg hetzelfde bedrag uit.
Nu heb ik alles in 1.
Voorheen gaf ik er ook pijnstilling bij; rimadyl of metacam, maar dat heb ik nu bijna niet meer nodig.
Ik geef de pijnstilling alleen nog maar als we een flinke wandeling gaan maken, dan weet ik dat ze zich meer gaat belasten. 1 dag ervoor beginnen en 1 dag na de wandeling.
Nu na al heel veel topics hier gelezen te hebben verwacht ik nu een aanval: waarom met de oudere hond een flinke wandeling???
Alvast mijn antwoord: ik heb drie honden, 1 oude en twee jongere. Die jongere honden houden van een stevige wandeling,de drie dagelijkse rondjes park is wel fijn,maar ze willen ook wel eens actie. En dan vind ik het zielig als die oude thuis moet blijven.
Ohja, die j/d is alleen bij de dierenarts te krijgen. (en bij sommige louche dierenwinkels die het via het buitenland binnenhalen)
Ik heb ook al eens royal canin mobility suport gehad (ook via DA) maar daar kreeg ze winderigheid van....
Het is helemaal geen gek idee om de oudere hond een pijnstiller te geven als een lange wandeling gepland staat.
Ik geef mezelf ook een pijnstiller als ik een langere wandeling maak dan mijn arthrose heup aan kan. Meestal fiets ik met de hond.
Mijn oudje is pas overleden ( 15 jaar en 8 maanden oud geworden)
Ik geef mezelf ook een pijnstiller als ik een langere wandeling maak dan mijn arthrose heup aan kan. Meestal fiets ik met de hond.
Mijn oudje is pas overleden ( 15 jaar en 8 maanden oud geworden)
-
Je kunt beter een borrel nemen of kun je dan niet meer fietsen
Een borrel helpt niet tegen pijn in een zere heup tijdens een lange wandeling en rijden onder invloed van alcoholische dranken is in Nederland niet toegestaan.