LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HUISDIEREN
-
HUISDIEREN
hoelang moet een hond achtereen blaffen om te kunnen zeggen dat hij overlast voor de buur is?
Re: HUISDIEREN
Hangt af van de tolerantie in de buurt. Ik vind het niet snel hinderlijk, mijn vriend wel. Dus wisselend.
Er is dus niet een graadmeter hiervoor. Kijk als de hond de hele dag blaft en om kleinigheidjes aanslaat en lang blijft doorblaffen en de kracht van het blaffen zijn al belangrijke punten hierbij om naar te kijken.
Er is dus niet een graadmeter hiervoor. Kijk als de hond de hele dag blaft en om kleinigheidjes aanslaat en lang blijft doorblaffen en de kracht van het blaffen zijn al belangrijke punten hierbij om naar te kijken.
alsie lekker ant waffen is is toch gesjellie, maar als hij buiten gedumpt wordt, in bijvoorbeeld een achtertuin en de tring boel bij elkaar blaf, dan zal de irritatiegrens snel bereikt zijn.
en dan gaat het niet eens om het blaffen maar het idee dat iemand zo met zijn dier omgaat.
dan zou ik ddus mogelijk sneller gaan klagen bij de eigenaar van de hond
en dan gaat het niet eens om het blaffen maar het idee dat iemand zo met zijn dier omgaat.
dan zou ik ddus mogelijk sneller gaan klagen bij de eigenaar van de hond
-
het heeft inderdaad met de tolerantie van de mens te maken! en helaas heeft deze geen! Mijn hond heeft 3x op een dag 2 blafjes per keer gegeven lijkt mij geen overlast.
En over in een tuin dumpen kan soms beter zijn met dit warme weer dan binnen in een benauwd huis, die van mij heeft alle luxe die je maar kan bedenken (fatboy, matras in hondenhok 2/3mtr speeltouw, botten enz.enz.) dus ik denk niet dat dat nou zo slecht is in een achtertuin van 6 bij 12 mtr!
En over in een tuin dumpen kan soms beter zijn met dit warme weer dan binnen in een benauwd huis, die van mij heeft alle luxe die je maar kan bedenken (fatboy, matras in hondenhok 2/3mtr speeltouw, botten enz.enz.) dus ik denk niet dat dat nou zo slecht is in een achtertuin van 6 bij 12 mtr!