LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laten de boel omdraaien inzake de hondenhandel

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
dierenbelangen

laten de boel omdraaien inzake de hondenhandel

Ongelezen bericht door dierenbelangen »

Ik heb de uitzendingen bekeken en het heeft mij behoorlijk geschokt. Mij grote waardering spreek ik uit aan alle medewerkers van Trosradar, want zij stellen zaken aan de orde die door de politiek al hadden moeten worden opgepakt. Als de politiek dit ziet, maar volgens mij al weet dan mag je afvragen wat men in Den Haag nu aan het doen is over dit onderwerp. Als we nu allemaal eens onderstaand email adres gaan gebruiken en in plaats dat de afdeling voorlichting van de tweede kamer voorlichting gaat geven aan de bevolking zij voorlichting over dit punt gaan geven aan de tweede kamer leden.

Het email adres is: [email protected].

Laten we hopen dat het niet bij een paar emails richting dit adres blijft.

Misschien dat Trosradar ook in de uitzending ook dit soort optie moet gaan gebruiken.

Hond2

Re: laten de boel omdraaien inzake de hondenhandel

Ongelezen bericht door Hond2 »

Ik heb aan alle partijen een mailtje gestuurd en krijg van de één wel een antwoord en van de ander niet.
De antwoorden die je dan krijgt zijn ook nog eens standaardmailtjes :evil: Maar goed,ik voer wel op een andere manier actie daartegen,want failliet zullen ze!

Gesloten