Ik heb een hond met stamboom maar na een jaar HD.
Zou hem voor geen goud willen missen.
Het is net als bij mensen,de een wordt ziek de ander gaat dood wie blijft er nu gezond, niemand, iedereen krijgt wat en dat is bij dieren ook.
Een mens mag ziek worden of doodgaan, kanker enz, een hond mag niks mankeren, waar zijn julie eigelijk met de gedachten allemaal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mens of dier, wie zal nooit ziek of doodgaan
Re: mens of dier, wie zal nooit ziek of doodgaan
wel of geen stamboom maakt niet uit
wat wel uitmaakt is of je bij een fokker terecht komt die zijn best doet om erfelijke kwalen uit het ras te halen, of fokkers die het geen reet interesseerd en maar raak fokken
en die krijgen net zo goed een stamboom
wat wel uitmaakt is of je bij een fokker terecht komt die zijn best doet om erfelijke kwalen uit het ras te halen, of fokkers die het geen reet interesseerd en maar raak fokken
en die krijgen net zo goed een stamboom
Gaan we hier nou weer een topic starten over wel of niet goed fokken?
Kinderachtig, het stikt hier al van dat soort dingen.
Overzichtelijk is ver te zoeken.
Natuurlijk gaan mensen ook dood, worden mensen ook ziek
Maar er zit wat mij betreft wel een verschil in of je nou een hondje koopt onder ''verdachte'' omstandigheden en het gaat dood, of een mens die jaren lang gerookt heeft en longkanker krijgt.
Kinderachtig, het stikt hier al van dat soort dingen.
Overzichtelijk is ver te zoeken.
Natuurlijk gaan mensen ook dood, worden mensen ook ziek
Maar er zit wat mij betreft wel een verschil in of je nou een hondje koopt onder ''verdachte'' omstandigheden en het gaat dood, of een mens die jaren lang gerookt heeft en longkanker krijgt.
tjonge nutteloos is deze topic. fijn voor de info over jou hond met stamboom.
waarom denken mensen dat een hond met stamboom geen HD kan krijgen
zelfs al zijn ouderdieren bewezen vrij van HD dan nog is er geringe kans dat er een nakomeling HD krijgt dat weet toch hopenlijk iedereen
zelfs al zijn ouderdieren bewezen vrij van HD dan nog is er geringe kans dat er een nakomeling HD krijgt dat weet toch hopenlijk iedereen
Waarom gaan er zoveel topics over hetzelfde probleem?
ja dat weet ik helaas niet word er ook een beetje gek van
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie