weet je?
dat deze fokkers bestaan is niets meer dan een kwestie van vraag en aanbod. als mensen niet zo kortzichtig zouden zijn en daar niks kopen kunnen ze ook niet bestaan.
en het is zo makkelijk!
1. meer als 2 rassen aan puppy's in huis? > WEGWEZEN!
2. moederhond niet aanwezig? >WEGWEZEN
3. hondjes in een schuur of ander gebouw dan het huis? > WEGWEZEN!
4. pup meteen meenemen ipv eerst een voorgesprek houden als de pups er nog niet zijn of heel jong zijn? > WEGWEZEN!
5. pups geen bewegingsvrijheid? (zitten in bakken of hokken) > WEGWEZEN
als je je aan deze regels houdt (er zijn er vast nog meer) dan kan niemand je garanderen dat je een perfecte hond koopt, maar wel dat het altijd beter is als bij een broodfokker.
daarbij lijkt het me verstandig je een beetje voor te bereiden op een hond.
ik lees in dit topic meerdere malen dat mensen denken een teef mee te nemen en het blijkt een reu te zijn. of andersom.
weleens naar jezelf gekeken? jongens hebben een piemeltje en meisjes niet!
mensen die dat niet eens weten moeten gewoon bij bart smit een knuffel gaan halen en ver weg blijven van dieren
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mensenmensenmensen toch
Re: mensenmensenmensen toch
hmmmm, beetje gek.. hij moest eigenlijk onder dat onderwerp van de hondenfokkers....
Nog nooit van een transseksueel hondje gehoord? Tjongejonge, erg beperkt in denkenik lees in dit topic meerdere malen dat mensen denken een teef mee te nemen en het blijkt een reu te zijn. of andersom
Juist Massam!
Als alle huishoudens jouw checklist hadden, dan zou de hondenhandel binnen korte tijd uitsterven. Ik stel voor om hier een folder van te laten drukken, jammergenoeg ben ik niet bepaald rijk...
Waarom treed de dierenbescherming hierbij niet op? Ik lees op hun site dat ze voorlichting geven over de malafide hondenhandel, maar ik heb deze voorlichting nog nooit en te nimmer ergens gezien!! Zij hebben toch de middelen om dit te doen?? Waarom doen ze dan niks?
Als alle huishoudens jouw checklist hadden, dan zou de hondenhandel binnen korte tijd uitsterven. Ik stel voor om hier een folder van te laten drukken, jammergenoeg ben ik niet bepaald rijk...
Waarom treed de dierenbescherming hierbij niet op? Ik lees op hun site dat ze voorlichting geven over de malafide hondenhandel, maar ik heb deze voorlichting nog nooit en te nimmer ergens gezien!! Zij hebben toch de middelen om dit te doen?? Waarom doen ze dan niks?
de dierenbescherming is alleen geintresseerd als het hun geld opleverd, goede voorlichting leverd niet op.
Wat een onzin. Hoe kom je daar nu weer bij??? Kom eens met feiten voordat je de Dierenbescherming aanvalt