LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nalatende dierenartsen..
Nalatende dierenartsen..
Weet iemand of het mogelijk is om een dierenarts gerechtelijk ernstige nalatigheid te verwijten of iets dergelijks? Ik weet dat een huisarts het niet moet proberen om een fout te maken, dan heeft ie gelijk een rechtszaak aan zijn broek. Maar is dit bij een dierenarts ook zo? Ik ben net mijn hond verloren en ben van mening dat dit grotendeels de schuld is van die vent. Ik koester nu toch wel zo'n haat tegen die gast, en weet ook dat ik met een rechtszaak of schadevergoeding mijn hond niet terugkrijg, maar ik wil dat iedereen weet wat voor ezel die vent is, voordat zij hetzelfde leed ondergaan.
Re: Nalatende dierenartsen..
Wat is er gebeurd gast waardoor u uw hond moest verliezen????Natuurlijk is er een weg om die persoon aan te klagen.Ik vind het intens triest dat u dat is overkomen.Heel veel sterkte gast en hoop voor u dat u er uit kan komen.
veterinair tuchtcollege
postbus 90426
2509 LK s-gravenhage
linkje naar een internetpagina misschien om te lezen:
http://www1.tip.nl/~t795700/
sterkte
marcelle
postbus 90426
2509 LK s-gravenhage
linkje naar een internetpagina misschien om te lezen:
http://www1.tip.nl/~t795700/
sterkte
marcelle
oke, de link werkt
de linkerbalk, onderaan staat een stukje over klachtrecht
misschien heb je er wat aan
de linkerbalk, onderaan staat een stukje over klachtrecht
misschien heb je er wat aan
misschien heeft iemand nog een betere tip of advies voor je
succes
marcelle
succes
marcelle
Ik wwet niet wat je hond heeft gemankeert dus heelaas kan ik je dan ook geen advies geven over wat je moet doen ? Maar je bent in mijn ogen nog altijd baas over je eigen hond , ik heb ook een hond maar ik bepaal altijd zelf nog wat er met mijn hond gebeurt. Misschien was het wel verstandig om ook eens naar een andere dierenarts te gaan voor zijn mening over jou hond.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je veder te nemen stappen.
En sterkte met het verlies van je hond!!!
Ik wens je in ieder geval veel succes met je veder te nemen stappen.
En sterkte met het verlies van je hond!!!
Achja wat is latend, beste stuurlui staan toch altijd aan wal