LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nep / oplichting met dieren ?
Nep / oplichting met dieren ?
Ik las in een internetkrant een vreemd stukje over een organisatie die oude dieren opvangt. Zo schreef men dat de bank niet langer de hypotheek wilde aanhouden en zelfs tot openbare veiling over ging van het woonhuis. Wat was er nu aan de hand, de beheerders hadden met geld van donateurs een huis met grond gekocht en vertelden dat ze hier die dieren gingen houden die niemand meer wilde. Maar wat was nu het verhaal dat ze dat geld dus van donateurs gebruikt hadden en zelf eigenaar waren van het huis met de grond. In Brabant is al eerder hierover geschreven en het is erg vreemd. Ook heeft al iets hierover gestaan in de telegraaf. Het gaat om dierenthuis een vrijwilligers club zegt men. Maar als een band (De RABO) al zegt dat ze tot de verkoop zullen overgaan dan klopt er volgens mij iets helemaal niet. Dat is men bezig zijn zakken te vullen over de rug van zielige dieren.
Nu heeft een ander de hypotheek gegeven en gaat het gewoon door, dit is volgens mij pure oplichting en misleiding over de rug van oude dieren. Het stinkt in elk geval wel. Zo stond in een stuk te lezen dat de vrouw van die club dierenthuis gezegd had dat er geld genoeg was van donateurs om de hypotheek te betalen. Ja lekker gratis wonen en schermen met dierenleed.
koude douche voor die gasten van stichting dierenthuis
Nu heeft een ander de hypotheek gegeven en gaat het gewoon door, dit is volgens mij pure oplichting en misleiding over de rug van oude dieren. Het stinkt in elk geval wel. Zo stond in een stuk te lezen dat de vrouw van die club dierenthuis gezegd had dat er geld genoeg was van donateurs om de hypotheek te betalen. Ja lekker gratis wonen en schermen met dierenleed.
koude douche voor die gasten van stichting dierenthuis
Re: Nep / oplichting met dieren ?
Die gasten zijn al vaker in het nieuws geweest. Hier moet echt eens naar gekeken worden. Dit is bejaarden oplichting.
gebruik maken van dieren omz elf riant te gaan wonen. Nee zo kan ik het ook. Er zou ook een speciaal bos komen wat er nog altijd niet is maar de poen is wel binnen en inmiddels op. Pas op voor die personen.
gebruik maken van dieren omz elf riant te gaan wonen. Nee zo kan ik het ook. Er zou ook een speciaal bos komen wat er nog altijd niet is maar de poen is wel binnen en inmiddels op. Pas op voor die personen.
Ergen in een dorp wilebrtoord.
erg luxe en betaald door dierenliefhebbers en collecten. ze wonen er gratis en de donateurs betalen het zo van we vangen oude dieren op. de DB zou daar eens een inspectie heen moeten sturen en de belasting ook.
erg luxe en betaald door dierenliefhebbers en collecten. ze wonen er gratis en de donateurs betalen het zo van we vangen oude dieren op. de DB zou daar eens een inspectie heen moeten sturen en de belasting ook.
Heb even geGoogled en genoeg te vinden. je komt aantal media stukken tegen.
Blijft inderdaad erg vreemd als je het leest.
Een bank zet je er niet zomaar uit. Die zijn gewoon zakelijk en als je betaald prima. Het ruikt vreemd, zeg maar het stinkt.
Een citaat bijvoorbeeld van de eigenaar: We hebben genoeg geld van de donateurs om de hypotheek te betalen.
Ja mensen die zich weer verrijken over de rug van zielige dieren.
Blijft inderdaad erg vreemd als je het leest.
Een bank zet je er niet zomaar uit. Die zijn gewoon zakelijk en als je betaald prima. Het ruikt vreemd, zeg maar het stinkt.
Een citaat bijvoorbeeld van de eigenaar: We hebben genoeg geld van de donateurs om de hypotheek te betalen.
Ja mensen die zich weer verrijken over de rug van zielige dieren.
oke, de bank zet ze eruit,
maar wat nu met al die oude hondjes die daar zitten?
maar wat nu met al die oude hondjes die daar zitten?
In de krant las ik dat de bank die lening niet wilde geven omdat de zaak niet klopt. dat de bazen van het asiel het huis zelf hebben. dat ze daarom weigeren dat te geven. In belgie doen ze niet zo moeilijk daar lenen ze wel geld aan onbetrouwbare clubjes.
Ik vetrouw dit niet. waar rook is is vuur. en een bank wil ook gewoon geld verdienen dus wel beetje raar dat ze die lening niet willen geven.
Ik vetrouw dit niet. waar rook is is vuur. en een bank wil ook gewoon geld verdienen dus wel beetje raar dat ze die lening niet willen geven.
Lees dit maar eens hier staat alles over deze opvang, denk niet dat het nep is of dat het oplichters zijn.
http://www.dierenthuis.nl/index.php
http://www.dierenthuis.nl/index.php
De site gelezen en wat wil men dan aantonen als het op een eigen website staat? Kranten schrijven niet zomaar. Een bank besluit niet zomaar.
het is nog altijd zo waar rook is zal ook wel een vuurtje zijn.
en hoe vaak worden mensen niet beter van zielige dieren?
het is nog altijd zo waar rook is zal ook wel een vuurtje zijn.
en hoe vaak worden mensen niet beter van zielige dieren?