LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nhz

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

nhz

Ongelezen bericht door Gast »

hoi

ik heb zesenhalf jaar geleden een verzekering afgesloten bij de nhz

toendertijd heb ik een verwondingskosten a fl 21,15 pm voor 2 jr en ziektekosten a fl 19,05 pm voor 2 jr polis afgesloten

toen deden ze als ik kosten had gemaakt werd me mnd premie lager per mnd

ik heb met mijn hond heel veel kosten gemaakt en alles werd netjes uitbetaald

ik had al mjin poliskosten er binnen een jaar uit dus heb er zeg maar bruut gezegd geld aan over gehouden

ook ik heb sinds enige jaren extra geld moeten betalen maar dat staat ook in de polis voorwaarden van 11,00 euro pj

en wat me laats opviel ik had kosten gemaakt en ik kreeg een brief erbij dat de consultkosten niet meer gedekt zijn
terwijl als je op de site kijkt het wel staat beschreven
nu is mijn hond jammer genoeg vorige week overleden
ben wel van plan om een andere hond te nemen maar niet meer bij deze nhz verzekeringen

niet omdat ik nare ervaringen er zelf mee heb gehad behalve dan dat je die consult kosten niet meer krijgt maar je hoort inderdaad steeds meer rare verhalen over nhz

groetjes

Gast

Re: nhz

EEN HOND KOOP JE NIET BIJ VERZEKERINGEN :lol:

Gast

er zijn 7 pagina's over NHZ
misschien iets verder zoeken in deze topic???

Gast

iets verder naar onderen... ja....ja....daarzo....jaaaaaaaaaaaa
NHZ
lees het en je weet het :lol:

Gast

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen gehad met deze verzekering en heb gelukkig voor mijn hond er maar 1 gebruik van hoeven maken, dus meer kosten aan premie gehad als onkosten maarje dat kun je niet van te voren weten, mijn lieve hond is 12 oud geworden.

Gesloten