LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oeeeeeh een pittbull,ik word er gek van (negatieve reacties)

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: oeeeeeh een pittbull,ik word er gek van (negatieve reacties)

Ongelezen bericht door Gast »

een lel of inmekaar schoppen is toch wat anders, simple ziel
Er wordt gesuggereerd dat de opvoeding vroeger beter was omdat je toen al een lel kreeg als je schreeuwde. Als je voor schreeuwen al een lel krijgt wil ik wel eens weten wat er nog meer gebeurd?!?!?! En ook een lel kan je een blauwe, beurse plek opleveren. Vind ik geen manier van opvoeden. En dan ben ik maar direct een simpele ziel? Hou toch op! Wat ben jij een ...........ik zal het maar ziet zeggen wat ik denk :?

Gast

nou, zeg het maar, zie jij tegenwoordig nog een puber opstaan voor een zwangere vrouw of ouderen, nou ik niet, ben dan ook altijd degene die opstaat ik vind dit met je opvoeding mee moet krijgen dus jij wil zeggen dat je nooit een lel of tik op vingers hebt gehad je bent zo'n braaf kind geweest nooooit iets gedaan, ja dat zeggen ze allemaal.

Gast

Ik ben 16 ik ga al nooit zitten. Ik sta altijd zodat ouderen , zwangere en weet ik wie nog meer kunnen zitten.
Je moest eens weten hoe moe ik daar van wordt. Ik sta iedere dag 1 uur. 30 min.heen 30 mi n.terug.
Heb je daar wel eens bij stilgestaan?
Nee natuurlijk niet.

Gast

Sorry, ik mag natuurlijk niet alles over één kam scheren, er zijn natuurlijk wel pupers die wel zo netjes zijn opgevoed deze moeten zich niet aangesproken voelen, ik heb het over hoe ik het dagelijks ervaar

Gast

nou, zeg het maar, zie jij tegenwoordig nog een puber opstaan voor een zwangere vrouw of ouderen, nou ik niet, ben dan ook altijd degene die opstaat ik vind dit met je opvoeding mee moet krijgen dus jij wil zeggen dat je nooit een lel of tik op vingers hebt gehad je bent zo'n braaf kind geweest nooooit iets gedaan, ja dat zeggen ze allemaal.

Heb je mij horen zeggen dat ik nooit een lel heb gehad. Waar staat dat dan??? Geen uitspraken doen die niet kloppen!

Gesloten