...ehm, tja - beetje achterhaald onderwerp lijkt me.
De moderne hondenhandelaar heeft al lang de stamboekhouding of RVB achter zich staan en een of meerdere dierenartsen, die ook grof verdienen aan de handel.
Zelfs in Suriname....
Wordt het onderhand niet eens tijd dat jullie wat meer actuele onderwerpen aanpakken?????
Bijvoorbeeld hoe tekenziektes als Babesiosis in Nederland een voedingsbodem kunnen vinden? En - neem me niet kwalijk - als deze er is, is die andere (Ehrlichiosis) er ook en dat is de grote vaak niet erkende sluipmoordenaar.
Verdiep je eens in de entingen die beschikbaar zijn om Babesiosis zogenaamd te voorkomen en wat voor risicos en gevolgen die entingen hebben.
Groetjes,
Ignit uit Suriname, die al 9 jaar bekend is met Babesiosis en daar HELEMAAL niet van in paniek raakt - de ziekte stelt niets voor als je hem maar op tijd herkent.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oproep hondenhandel
Re: oproep hondenhandel
Er is al een vaccinatie pagina ignit en ik hoop dat je nu maar ergens anders gaat zitten mauwen.Ga op barf pagina ,of heb je niets meer te doen op de barfplaats.Wij worden al elkjaar op de hoogte gehouden dusga maar wieberen Je gooit met namen over het forum daar heb ik niets aan.Ik ga maar zelf want ik hou het voor gezien. Moos
doe ff normaal over de barfplaats ja
ik ben daar beter geholpen dan hier
ik ben daar beter geholpen dan hier
hele goeie info over vaccinaties op het forum van http://www.barf-natuurlijk.nl - zijn ze ook veel vriendelijker dan hier.
Klaartje
Klaartje