LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgebleven medicijnen

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
rozemarijntje

Re: Overgebleven medicijnen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Idd ze nemen het wel terug en vernietigen het.
Maar ze gaan zich zelf ,lijkt mij niet in de vingers snijden ,dan wordt de da arm....( iedereen gekd terug geven,en hoe gaat dat dan als je verzekerd bent,verzekering betaald voor mij...)

Dan moet dus da weer aan verzekering door geven we hebben medicatie terug genomen,dus de rekening moet aangelast worden,nou zie het al helemaal voor me...

Even mijn da stuurt rekening rechtstreeks verzekering ,dus ik betaal op dat moment niks...dus???hoe lossen ze dat dan op...mmmm veel administratieve rompslomp,
Maar morgen ben ik er ,niet bij de da moet ii zijn,maar trimster maar zit wel in de praktijk....ben wel benieuwd wat de mijne doet

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Maar morgen ben ik er niet, bij de da moet ik zijn, maar trimster maar zit wel in de praktijk....ben wel benieuwd wat de mijne doet
Heb je medicijnen over dan van je hond? Nou, denk dat ie dan zegt: dank u wel mevrouw. Dacht niet dat ie met zijn knip klaarstaat :roll: .

rozemarijntje

tenormin schreef:
Maar morgen ben ik er niet, bij de da moet ik zijn, maar trimster maar zit wel in de praktijk....ben wel benieuwd wat de mijne doet
Heb je medicijnen over dan van je hond? Nou, denk dat ie dan zegt: dank u wel mevrouw. Dacht niet dat ie met zijn knip klaarstaat :roll: .

Nee dat denk ik ook niet :lol: vraag even wat het wettelijke beleid is,
Maar weet dat je niet voor me denkt hoor,maar grapje maakt,maar ja.......kan niet he :lol:

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dierenarts neemt ze hier ook terug (worden vernietigd) MAAR die betaald je niet terug,
en terecht.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Chocomelk schreef:Dierenarts neemt ze hier ook terug (worden vernietigd) MAAR die betaald je niet terug,
en terecht.
Vind ik ook een van de normaalste zaken.

Isabel1

Ongelezen bericht door Isabel1 »

zo hoort het ook te gaan

brenda152

Ongelezen bericht door brenda152 »

Ik kreeg laatst wel te horen dat je medicijnen bij de apotheek kon inleveren. Hun gooien ze dan voor je weg.
Vraag me dan ook af of ze echt weggegooid worden of niet stiekem weer verkocht worden. Je hoort de laatste tijd zoveel gekke verhalen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Isabel1 schreef:zo hoort het ook te gaan
Inderdaad, maar lijkt me heel sterk dat de dierenarts van Ciske deze
medicijnen weggooid als zij ze terug betaald heeft gekregen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

brenda152 schreef:Ik kreeg laatst wel te horen dat je medicijnen bij de apotheek kon inleveren. Hun gooien ze dan voor je weg.
Vraag me dan ook af of ze echt weggegooid worden of niet stiekem weer verkocht worden. Je hoort de laatste tijd zoveel gekke verhalen.
Je hoort altijd 'gekke verhalen'. Een beetje dierenarts of apotheek zal niet het risico willen lopen om de licentie te verliezen bij ontdekking van illegaliteit. Medicijnen (voor mensen) kunnen al 'eeuwen' worden ingeleverd bij apotheken of depots, speciaal voor medicamenten.

rozemarijntje

brenda152 schreef:Ik kreeg laatst wel te horen dat je medicijnen bij de apotheek kon inleveren. Hun gooien ze dan voor je weg.
Ja,ik weet het ook niet,heb wel eens gezien dat mijn oude medicatie gelijk speciale container inging?
Mar gaat hier om dierenartsen die medicatie terug nemen
Laatst gewijzigd door Radar op 27 feb 2014 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote

rozemarijntje

Maar goed vandaag da/ vet geweest...althans hondje bij trimster...( zit in da praktijk,bijelkaar)
Bij het afrekenen vroeg ik ,ik heb een discussie met iemand,dit om mezelf niet voor joker te zetten :wink: .
Die beweerd dat medicatie terug genomen word bij haar da en ze geld terug krijgt..
Keken me aan of ze water zagen branden,ja natuurlijk....lekke makkelijk voor de da...not.

Nee ,kreeg als antwoord,bij wet verboden artikelen terug te nemen en hergebruiken,aks we terug nemen wordt opgehaald en vernietigd.
En geld terug geven,nee dat werkt niet zo...kan ook niet,dan blijf je bezig,.
En da heeft er ook niks meer aan,gaat weg...

Dus bij deze....ik heb mijn bewijs..

Nu nog erachter komen welke da wel betaald, :wink: werd gezegd strafbaar...of moet goede band met iemand hebben dat je er 30 jr al loopt en da voor jou uitzondering maakt,
Maar zegt ze kost da geld dus liever niet,alleen bij hogehoge uitzondering,immers word vernietigd,ze zegt kan je de chemo bak laten zien,nee vind het best :lol:

Mar zei ze erachter aan deze da zijn nog niet zo heel oud dus hele lange klanten van 30 jr hebben ze nog niet dus j hebt antwoord al. Die van mij is mijn leeftijd,..dus ja..

Dan persoonlijke nood,zou me niet eens op gemak voelen terug te gaan en geld terug vragen,eerlijk gezegd.....
Laatst gewijzigd door Radar op 28 feb 2014 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

rozemarijntje schreef:Oh je stond er weer iets wat iemand niet beviel :lol: pff

Maar goed vandaag da/ vet geweest...althans hondje bij trimster...( zit in da praktijk,bijelkaar)
Bij het afrekenen vroeg ik ,ik heb een discussie met iemand,dit om mezelf niet voor joker te zetten :wink: .
Die beweerd dat medicatie terug genomen word bij haar da en ze geld terug krijgt..
Keken me aan of ze water zagen branden,ja natuurlijk....lekke makkelijk voor de da...not.

Nee ,kreeg als antwoord,bij wet verboden artikelen terug te nemen en hergebruiken,aks we terug nemen wordt opgehaald en vernietigd.
En geld terug geven,nee dat werkt niet zo...kan ook niet,dan blijf je bezig,.
En da heeft er ook niks meer aan,gaat weg...

Dus bij deze....ik heb mijn bewijs..

Nu nog erachter komen welke da wel betaald, :wink: werd gezegd strafbaar...of moet goede band met iemand hebben dat je er 30 jr al loopt en da voor jou uitzondering maakt,
Maar zegt ze kost da geld dus liever niet,alleen bij hogehoge uitzondering,immers word vernietigd,ze zegt kan je de chemo bak laten zien,nee vind het best :lol:

Mar zei ze erachter aan deze da zijn nog niet zo heel oud dus hele lange klanten van 30 jr hebben ze nog niet dus j hebt antwoord al. Die van mij is mijn leeftijd,..dus ja..

Dan persoonlijke nood,zou me niet eens op gemak voelen terug te gaan en geld terug vragen,eerlijk gezegd.....
Maar je vraag aan de DA of hij medicijnen terug zou nemen, was voor mij al overbodig geweest, want voor een paar tientjes gaat niemand zijn licentie op het spel zetten.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 feb 2014 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

rozemarijntje

Idd licentie en kost praktijk veel geld natuurlijk...

Gesloten