Via een internet club voor papegaaien (500 leden)worden we steeds vaker geconfronteerd met het papegaaienleed dat Dennis papegaaien in Den Haag veroorzaakt. Vele van zijn papegaaien zijn ziek en overlijden vrij snel na aankoop. Voor honderden euro's gaan mensen de boot in.Kopen op afbetaling een gaai.Bij klachten krijg je geen geld terug maar een tegoedbon,maar niemand wil daar een andere gaai kopen als ze het een keer hebben meegemaakt.Dus het geld ben je kwijt. Zelfs op marktplaats.nl kom je regelmatig waarschuwingen tegen van mensen die gedupeerd zijn.Helaas worden die door de marktplaats zeer snel verwijdert dus die bereiken maar heel weinig mensen.Dennis papegaaien belazert de boel en bij klachten wordt hij vaak nog aggressief ook. Door zijn bedreigingen durven mensen geen stappen te ondernemen.Wanneer wordt zo'n eikel eens aangepakt????
Overal kom je zijn advertenties tegen.Mensen zijn onwetend,zoeken een papegaai en komen daar terecht.Hier volgt een marktplaats advertentie die er doorheen is geslipt.
Ik Heb Een Advertentie Geplaast Over Dat Ik Op Zoek Ben Naar Mensen Die Papegaaitjes Verkopen Voor Mijn Zoontje Van 4 Jaar Ik Had Er Eentje Gekocht Bij Iemand Met Een Supper Groot Papegaaien Park Noem Geen Naam In Me Advertentie Nou Krijg Ik Toch Een Hoop Cometaar Van Mensen Die Denken Dat Ik Op Deze Manier Een Gratis Papegaai Wil Krijgen Sorry Mensen Zo Zit Ik Niet In Elkaar Vindt Ik Ook Wel Ongehoort Als Mensen Dat Denken De Mijne Was Ziek En Dat Sommige Mensen Bij Hem Wel Mazzel Hebben Nou Dat Is Harstikkken Fijn Maar Heb In Na Slag Over Deze Persoon Gedaan En Ik Ben Echt Niet De Enige Gedupeerde Voor De Mensen Met Het Cometaar Ik Hoop Dat Jullie Nooit Het Zelfde Over Komt Maar Nogmaals Dit Is Een Oproep Voor Mensen Die Wel Vertrouwen Hebben In De Mensheid En Ik Wil De Firma Habo Alvast Bedanken Voor De Mooie Kooi En De Mensen Die Me Een Parkietje Hebben Aangeboden Ook Heel Erg Tof Thanks Ik Hou Jullie Op De Hoogte Of Ik Er Nog Eentje Kan Vinden Groetjes
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 11-03-2005, 18:06
Gezien: 358 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: joy (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Flevoland
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] papegaaien
Re: papegaaien
Misschien een optie om deze advertentie ook op www.opgelicht.net te zetten??
Helaas is dit weer een voorbeeld van ongeoorloofde handel van huisdieren die op het internet worden aangeboden. helaas doet de dienst verlener (Marktplaats) niets in deze niets. Maar ik hoop met het geschreven stukje dat de ogen zijn geopend. We houden moet.
-
Het klopt ik heb het verhaal ook vaker gehoord en ook van diverse dierenwinkels heb ik dit gehoord