Mijn vriendin heeft een bull mastiff waar ze een zorgverzekering bij Petplan heeft afgesloten. Een aantal weken geleden heeft haar hond van 2 jaar oud een ontsteking/gezwel aan de baarmoeder gehad en het risico liep om daar aan te overlijden. Dus is de baarmoeder operatief verwijderd. Nu is het zo dat de verzekering niet wil uitkeren, ze zeggen dat deze niet verzekerd is voor dit soort operaties. Als ik de polis voorwaarden door lees en een basis verzekering afsluit dan lees ik wel degelijk dat dit vergoed wordt. Kunt u eens kijken, want ik vindt dit misleidend en wat we kunnen doen. Het gaat om een bedrag van over de 500 euro dat is veel geld [link verwijderd door de Moderator]
Frank Dekker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Petplan dieren zorgverzekering
-
Re: Petplan dieren zorgverzekering
het ligt aan welke operatie eruit gevoerd wordt,de da ,zal dit goed duidelijk moeten maken.
ik weet in de voorwaarden aandoeningen geslachtsoperatie uitzondering sterrelisatie of castratratie.
misschien moet de da goed duidelijk maken waar het omging,die geven alleen maar codes(weet ik van de facturen )en de verzekering weet dan niet dat u hond een gezwel had,en die denken castratie
dus om eerst te beginnen eens vragen wat de da heeft doorgegeven...
of op u factuur heeft gezet,
ik weet in de voorwaarden aandoeningen geslachtsoperatie uitzondering sterrelisatie of castratratie.
misschien moet de da goed duidelijk maken waar het omging,die geven alleen maar codes(weet ik van de facturen )en de verzekering weet dan niet dat u hond een gezwel had,en die denken castratie
dus om eerst te beginnen eens vragen wat de da heeft doorgegeven...
of op u factuur heeft gezet,
-
Re: Petplan dieren zorgverzekering
@vogels
idd klopt 30 dagen om precies te zijn,ik zat er net 3 dagen naast,assistente zei nog,nou dat is zonde als je 3 dagen had gewacht dan werd het vergoed...duhhh...nou wacht geen 3 dg doe ik bij mezelf ook niet!!
idd 30 wachttijd,maar of dat bij deze geval is,maar zou kunnen er staat hond 2 jr oud,maar niet wanneer verzekering afgesloten is,ik heb het gelijk gedaan.misschien ts ook wel dan gaat er iets niet goed
idd klopt 30 dagen om precies te zijn,ik zat er net 3 dagen naast,assistente zei nog,nou dat is zonde als je 3 dagen had gewacht dan werd het vergoed...duhhh...nou wacht geen 3 dg doe ik bij mezelf ook niet!!
idd 30 wachttijd,maar of dat bij deze geval is,maar zou kunnen er staat hond 2 jr oud,maar niet wanneer verzekering afgesloten is,ik heb het gelijk gedaan.misschien ts ook wel dan gaat er iets niet goed