Wie weet mij iets te vertellen over het voer van Purina en dan speciaal de Pro Plan.
Mijn hondjes aten vanaf pups het merk Science Plan, maar toen ze ietjes ouder werden (enkele maanden) weigerde ze dit verder te eten. Hierna vanalles geprobeerd...toen overgegaan, omdat ze dit erg lekker vonden, op de blikvoer van Bonzo. Na een tijdje ben ik gaan nadenken over het feit dat de prijs wel erg laag ligt t.o.v. andere voeding, waarna ik op Internet ben gaan kijken naar de meningen van mensen en de feiten van het voer...die erg ver te vinden zijn als je het mij vraagt. Op bepaalde forums worden voer als Pedigree en Bonzo onderuit gehaald, omdat er dierlijke bijproducten inzitten en dat het vlees geen vlees is dat normaal geconsumeerd zou kunnen worden. Plus dat het minimaal 80% water bevat, dat eigenlijk gehalveerd zou moeten zijn?
Nu zijn we, geleidelijk aan, over aan het stappen op de Pro Plan van Purina. Maar jah, is dit nu wel helemaal de juiste...opzich vinden ze het lekker. Ze aten het meteen, dus dat zit wel oke
Op de website van Purina staat het, uiteraard, allemaal heel mooi verteld
Het blijft toch allemaal zeer onduidelijk wat betreft de voeding van honden (en dieren algemeen). Bestaat er geen organisatie die dit allemaal controleerd??? Begrijp dit niet!
Ik hoor het wel van iemand die goede en/of juist slechte ervaringen hebben gehad met het merk Purina.
Gr. Dennis