LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] puppyfarm

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
moos1971

puppyfarm

Ongelezen bericht door moos1971 »

Wie kan mij vertellen of puppyfarm van kemenade de zelfde is als puppyfarm.nl
Laatst gewijzigd door moos1971 op 28 mei 2004 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: puppyfarm

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan ik je niet vertellen, maar ik kan wel vertellen dat het op de forums (vooral over honden) barst van de Moos-en.

Dooby

Ongelezen bericht door Dooby »

Het is mij opgevallen dat ik 2 keer mijn naam heb gezien en daarom luitjes ga ik veranderen,want ik vind het heel vervelendEn daarom verander ik hem in mijn andere overleden hond.Mensen kennen deze naam ook en daarom zet ik mijn eigen naam er bij.
Het wordt dus Dooby en nel.Bedankt andere moos dat ik ben genoodzaakt om mijn naam van mij grote lieve vriend en 5jarige moos moet veranderen vanwege deze vervelende streek van je.Maar ook ben ik hier boos over. Dooby en nel

Gast

Ja, puppiefarm.nl is van kemenade :wink:

Gast

Nee hè!
Is Gasje ook weer van de partij, begint ie gelijk weer over sesamstraat te lu*len. En natuurlijk is "Mens erger je niet" ook weer van de partij.

Overal waar hij/zij verschijnt, kijk maar in diverse topics, kan hij/zij niets anders dan reageren met "sesamstraat" en "Mens erger je niet".
En natuurlijk zijn wij dan volgens deze figuur de "kinderen".

Blijkbaar is hij/zij er zo gefascineerd door dat er niets anders uit z'n strot kan komen.

Soms doet ie zich voor als vrouw en soms als man en loopt zodoende de serieuze zaken te belazeren.

Lijkt mij dat Gasje echt wel aan een persoonlijkheidsstoornis lijdt.

Gast

mijn god waar gaat dit over!!!!!!!
iemand vraagt of puppyfarm een brood fokker is(dat is die) en jullie geven alleen maar commentaar over de naam.
wijs blij dat iemand niet bij een broodfokker wilt kopen, al heet die gene truus of klaas.

Gast

Vooruit dan: nog 1 keer.............

Geplaatst op 27 May 2004 13:56 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Nee hè!
Is Gasje ook weer van de partij, begint ie gelijk weer over sesamstraat te lu*len. En natuurlijk is "Mens erger je niet" ook weer van de partij.

Overal waar hij/zij verschijnt, kijk maar in diverse topics, kan hij/zij niets anders dan reageren met "sesamstraat" en "Mens erger je niet".
En natuurlijk zijn wij dan volgens deze figuur de "kinderen".

Blijkbaar is hij/zij er zo gefascineerd door dat er niets anders uit z'n strot kan komen.

Soms doet ie zich voor als vrouw en soms als man en loopt zodoende de serieuze zaken te belazeren.

Lijkt mij dat Gasje echt wel aan een persoonlijkheidsstoornis lijdt.
En Gast 14:49: Dit was de vraag!
Wie kan mij vertellen of puppyfarm van kemenade de zelfde is als puppyfarm.nl
Waar gevraagd wordt of puppyfram een broodfokker is kan ik nergens lezen, zal wel aan mij liggen...... :shock:

Gast

Puppy farm van kemenade staat op de zwarte lijst die door de tros is uit gezonden samen met de dieren bescherming.

Gast

heten der meer fifi hoor mensen dus ook meerdere MOOS :P

Gast

Ik kan je mededelen dat ik lange tijd als moos hierop was maar plotseling kwam ik moos tegen moos 1971.dus nu krijg je verwarring.Ik heb daarop besloten om met een anderenaam met mijn voornaam terug te komen.Dus moos 1971 en de echte moos komt met dooby- nel.Als dat mis gaat verdwijn ik gewoon van het gehele radar forum.Want het is niet leuk.Maar ik ga verder alleen kan het voor sommige die mij kennen als moos verwarrend zijn van de mailtjes die ik niet schrijf en waar moos onder staat vervelend voor mij zijn en vandaar dat ik je uitlegd.Voor mij is het raar om te lezen met jou naam eronder terwijl ik het niet geschreven hebt.Zodoende even radio stilte en daarna misschien terug met de naam in de hoop dat die met rust gelaten wordt.Iedereen bedankt en tot horens misschien
Dooby- nel

moos1971

Ongelezen bericht door moos1971 »

Bedankt voor het commentaar maar vooral degene die hebben gereageerd op mijn vraag

Gast

Ik vind jou onuitstaanbaar dat je een ander bedonderden ook nog de naam verkwanseld van o ns huisdier.Ik neem het je heel erg kwalij,ken vind je beneden de maat.Dus donder op want van mij kan je het heen en weer krijgen.Je wist dat er al een moos was en daarom 1971 voor gezet. Hoplijk kom ik je niet tegen want dan kan je nog wat beleven.
En hier onderteken ik echt met mijn maatjesnaam en mijn eigen naam
Moos en nel

Gast

moos en nel,
zit er een schroef los bij je of zo?

Gast

Bij mij niet maar bij jou meerdere moos en nel

Intergast

Ongelezen bericht door Intergast »

Als ik het zo lees en kijk naar andere topics kan ik me voorstellen dat er mensen boos worden. Namen misbruiken en mensen afzeuren lijkt mij niet de juiste manier om met elkaar om te gaan. Ik ben nagenoeg nw hier en zie veel ongein. Als dit de manier is ( ik wil er niet aan meedoen ) zal deze forum van Tros geen lang leven hebben. Misschien kunnen jullie mij wel op weg helpen hoe het wel hoort en dan een goede inbreng hebben in belangrijke onderwerpen die mij intresant lijken.

Lammert

Gast

GAST JE BENT EEN ZAKKEN WASSER.KOM MAAR OP IK KAN JE AAN UIT DE KLEI OPGETROKKEN FIGUUR MOOS EN NEL :!: :!: :twisted: :twisted:

Dolf

Ongelezen bericht door Dolf »

Ik bezoek deze site voor de eerste keer, maar ècht ik sta er versteld van wat een overbodig gezeur om een naam, terwijl iemand een gerichte vraag stelt over iets geheel anders....onbegrijpelijk. Hebben jullie niks beters te doen en wordt dit forum niet bekeken en/of gescreend door Radar, want er staan gewoon bedreigingen in. En dat van mensen die zo vol zijn van goede bedoelingen dat ze de dieren willen helpen, prachtig streven hoor, daar niet van... maar besteed daar dan je aandacht aan Nel, Dooby, moos of wie jullie ook zijn. Ik heb één tip: hou de realiteit een beetje in het oog, heb het idee dat het daar bij een aantal van jullie wat aan schort....

Gast

Dolf
De vraag is beantwoord de puppie farm staat op de zwarte lijst en betekend brood fokker.I was de vraag vergeten van wege het forum.Het was alweer een tijdje geleden en kom ineens weer tegen en heb toch wel pret gehad over het lezen.En vroeg me ineens af wat de vraag ook was.Maar het ging over die puppie farm.Zover nog geen andere vragen tegen gekomen.En intussen is de vraag beantwoord.Even doorheen kijken dolf.Dan kom je er uit.Gr fleur

een goede lezer

Ongelezen bericht door een goede lezer »

Ik als goede lezer kan het verschil wel herkennen, of er nou moos staat, of moos1971.

moos maakt veel schrijffouten, en moos1971 niet - dan is het toch niet erg.
moos1971 heeft niets gepikt als er toch een cijfer bij staat?

Kijk maar eens in het namenboek bij de namen top 10.
Mensen zijn toch ook vrij hoe ze hun kinderen noemen?
2 Pieters in 1 klas, of 3 Sanne's op 1 club - het kan en mag allemaal.
Nel/moos ik vind het erg grof en asociaal hoe je soms mensen bedreigd en gewoon bruut uitscheld, terwijl zij slechts een mening geven of een bericht schrijven.
Niet netjes, en dan hoor je hier ook echt niet thuis hoor.

Gesloten