LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puppyren

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
a.blaakmeer

Puppyren

Ongelezen bericht door a.blaakmeer »

Onlangs Heb ik een puppyren bij de bench koning aangeschaft zij adverteren via marktplaats.
zie onderstaande gegevens

Puppyren starline professioneel xxl
Prijs: €169.00
--------------------------------------------------------------------------------
Artikel nummer: 002232
--------------------------------------------------------------------------------

Puppyren EXTRA HOOG zware kwaliteit geschikt voor puppy's en andere huisdieren.
• Bestaat uit delen 8 x 120 cm hoog en 80cm breed
• Gemakkelijk aan elkaar gekoppeld met steek pennen
• Deze ren is in elke gewenste vorm neer te zetten bijv. vierkant rechthoek ect.
• 1 paneel met deur
• Zeer stevige kwaliteit
• Omtrek 640 cm hoogte 120cm

http://www.benchkoning.nl/puppyren--hon ... gory_id=73

Ik heb een cocker spaninl van 6 mnd, nu heeft de hond onderaan 2 spijlen kapot gebeten zodat er een gat is ontstaan en hij uit de ren kan.
Ik heb een mail naar de bench koning gestuurd, krijg echter alleen de garantie voorwaarden toegestuurd
ze komen niet tegemoet, ik moet maar een andere veel duurdere ren bij hun bestellen ze hebben zelfs een link toegevoegd. nou daar ga ik niet aan beginnen deze zeer stevige kwaliteit had ook moeten voldoen.

nog maals een mail gestuurd maar ze blijven de garantievoorwaarden herhalen.

1 nieuw paneel sturen kost € 23,= vind de service zeer slecht. is geen reclame

zijn er meer mensen die hiermee ervaring hebben.

sephora30

Re: Puppyren

Ongelezen bericht door sephora30 »

De vraag is; is het normaal gedrag van een hond dat ie tralies doorknaagt? Ik denk van niet.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:De vraag is; is het normaal gedrag van een hond dat ie tralies doorknaagt? Ik denk van niet.

Ik weet bijna zeker van wel, een pup vernielt nou eenmaal en zo'n ren is nou niet het ideale voor zo'n diertje.

Laat hem/haar lekker spelen in de natuur.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ciske schreef:
sephora30 schreef:De vraag is; is het normaal gedrag van een hond dat ie tralies doorknaagt? Ik denk van niet.

Ik weet bijna zeker van wel, een pup vernielt nou eenmaal en zo'n ren is nou niet het ideale voor zo'n diertje.

Laat hem/haar lekker spelen in de natuur.
Ik zat me net af te vragen wat het materiaal van de ren is....heb zelf 4 pups van geboorte af aan opgevoed, en als er iets is dat ze goed kunnen, is het knagen en lekker overal de tandjes op proberen! Lijkt me dus dat de leverancier van de ren hier niet voor op hoeft te draaien, dit is echt 'eigen schuld'.

a.blaakmeer

Ongelezen bericht door a.blaakmeer »

De spijlen zijn gebroken onderaan bij de lasnaad.
en ze adverteren met zeer zware kwaliteit dus dan mag je toch verwachten dat die ren ertegen kan.

de hond bijt twee spijlen naar elkaar en die breken dan.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

de hond bijt twee spijlen naar elkaar en die breken dan.
De hond is jong, speels en wil dingen ontdekken, die zal die niet in die ren vinden.
Het gaat om een pup, die bijten nou eenmaal in alles.

sephora30

Snap dat een pup graag zijn tanden overal inzet, maar dat ie zoiets kan slopen duidt dan niet op het feit dat de hond dan te lang/vaak in die kennel zit.

Heb ook honden gehad, die gingen in een bench als wij weggingen, maar die knaagde nooit aan de tralies. Legde vaak wel een bot in de bench.

sephora30

En ze zaten nooit lang erin :idea:

Gesloten