LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte broodfokker uit Lathum
Re: Slechte broodfokker uit Lathum
BESTE MENSEN IK BEN EEN BROODFOKKER
IK ONDERHOUDT MIJN GEZIN VAN DE VERKOOP VAN JONGE HONDEN EN PUPS DIE IK KOOP VOORNAMELIJK IN OOSTEUROPA MAAR IK KIJK OOK WEL EENS IN DE KRANT IN BELGIE OF ER NIET EEN HEEL NEST TE KRIJGEN IS.DAAR BETAAL IK GELUKKIG HEEL WEINIG VOOR
DE PUPS DIE WORDEN AANGELEVERD VIA EEN TRANSPORT ONDERNEMING EN ZE ZIJN GOED VERPAKT IN KRATTEN.
ALS ER WEER EEN VRACHTWAGEN HET TERREIN OP KOMT RIJDEN GA IK MET MIJN VROUW TELLEN HOEVEEL PUPS ER NOG LEVEN WANT IK HEB EEN AFSPRAAK GEMAAKT DAT IK ALLEEN HONDEN DIE LEVEN AFNEEM
DIT ZIJN MEESTAL PUPS VAN 3 TOT 4 WEKEN OUD MAAR ER ZITTEN OOK NOG WEL HELE JONGE PUPS BIJ MAAR DAAR HEB IK NIET ZO VEEL AAN WANT DIE MOETEN 3 KEER PER DAG ETEN EN IK GA MAAR 1 X PER DAG NAAR DE SCHUUR WAAR ALLE PUPS ZIJN.
IK HEB OOK NOG EEN VERKOOPRUIMTE WAAR ALLE PUPS RAS BIJ RAS IN KRATTEN ZITTEN.
IK HEB EEN AFSPRAAK MET EEN DIERENARTS GEMAAKT DAT IK GEZONDHEIDSVERKLARINGEN EN ENTINGSBEWIJZEN VAN HEM KOOP.IK HEB WEL MOETEN BELOVEN DAT IK ZIJN NAAM NIET OPENBAAR MAAK
IK BETAAL HEM DAAR FLINK VOOR DIE GEZONDHEIDSVERKLARINGEN KOSTEN ME MEER DAN HET TRANSPORT VANUIT OOSTEUROPA
IK MAAK VEEL RECLAME OP INTERNET EN OMDAT IK MIJN PRIJZEN LAAG HOU ZIJN ER GELUKKIG NOG STEEDS MENSEN DIE MIJN HONDEN KOPEN.
IK VERDIEN ER EEN REDELIJKE BOTERHAM AAN EN IK VIND HET EEN OKAYE BAAN WANT
IK HOUD NIET VAN DIEREN IN HET ALGEMEEN EN MET HONDEN HEB IK AL HELEMAAL NIET VEEL EN VOOR PUPPIE LEED BEN IK IMMUUN GEWORDEN
MAAR HET IS WEL MIJN WERK
EN WIE AAN MIJN WERK KOMT SLEEP IK VOOR DE RECHTER
IK ONDERHOUDT MIJN GEZIN VAN DE VERKOOP VAN JONGE HONDEN EN PUPS DIE IK KOOP VOORNAMELIJK IN OOSTEUROPA MAAR IK KIJK OOK WEL EENS IN DE KRANT IN BELGIE OF ER NIET EEN HEEL NEST TE KRIJGEN IS.DAAR BETAAL IK GELUKKIG HEEL WEINIG VOOR
DE PUPS DIE WORDEN AANGELEVERD VIA EEN TRANSPORT ONDERNEMING EN ZE ZIJN GOED VERPAKT IN KRATTEN.
ALS ER WEER EEN VRACHTWAGEN HET TERREIN OP KOMT RIJDEN GA IK MET MIJN VROUW TELLEN HOEVEEL PUPS ER NOG LEVEN WANT IK HEB EEN AFSPRAAK GEMAAKT DAT IK ALLEEN HONDEN DIE LEVEN AFNEEM
DIT ZIJN MEESTAL PUPS VAN 3 TOT 4 WEKEN OUD MAAR ER ZITTEN OOK NOG WEL HELE JONGE PUPS BIJ MAAR DAAR HEB IK NIET ZO VEEL AAN WANT DIE MOETEN 3 KEER PER DAG ETEN EN IK GA MAAR 1 X PER DAG NAAR DE SCHUUR WAAR ALLE PUPS ZIJN.
IK HEB OOK NOG EEN VERKOOPRUIMTE WAAR ALLE PUPS RAS BIJ RAS IN KRATTEN ZITTEN.
IK HEB EEN AFSPRAAK MET EEN DIERENARTS GEMAAKT DAT IK GEZONDHEIDSVERKLARINGEN EN ENTINGSBEWIJZEN VAN HEM KOOP.IK HEB WEL MOETEN BELOVEN DAT IK ZIJN NAAM NIET OPENBAAR MAAK
IK BETAAL HEM DAAR FLINK VOOR DIE GEZONDHEIDSVERKLARINGEN KOSTEN ME MEER DAN HET TRANSPORT VANUIT OOSTEUROPA
IK MAAK VEEL RECLAME OP INTERNET EN OMDAT IK MIJN PRIJZEN LAAG HOU ZIJN ER GELUKKIG NOG STEEDS MENSEN DIE MIJN HONDEN KOPEN.
IK VERDIEN ER EEN REDELIJKE BOTERHAM AAN EN IK VIND HET EEN OKAYE BAAN WANT
IK HOUD NIET VAN DIEREN IN HET ALGEMEEN EN MET HONDEN HEB IK AL HELEMAAL NIET VEEL EN VOOR PUPPIE LEED BEN IK IMMUUN GEWORDEN
MAAR HET IS WEL MIJN WERK
EN WIE AAN MIJN WERK KOMT SLEEP IK VOOR DE RECHTER
Walgelijke mentaliteit. Wat een zieke geest moet je zijn. Over vererving gesproken, ik hoop dat jouw generatie kinderen opgroeien met wat meer verstand als het om dierenliefde gaat.
hee broodje aap,
dat stukje hierboven is sarcastisch bedoeld, hoor
het is geschreven door iemand die zich heel erg druk maakt over broodfokkers en op die manier de mensen tot nadenken aanspoort zodat ze hopenlijk NOOIT een pup bij een broodfokker kopen
dat stukje hierboven is sarcastisch bedoeld, hoor
het is geschreven door iemand die zich heel erg druk maakt over broodfokkers en op die manier de mensen tot nadenken aanspoort zodat ze hopenlijk NOOIT een pup bij een broodfokker kopen
Ik vond de openheid al zo treffend. Broodfokkers die uit hun hol kruipen en hun malafide boodschap open en bloot op een forum gooien. Hoe kan ik daarin trappen? Maarja, het is dan ook tegen 't kookpunt vandaag, he.......
ach joh, ook als het vriest buiten, ga ik evengoed koken van woede bij het zien van de broodfokkers advertenties.
ik haat deze mensen oprecht.
ik haat deze mensen oprecht.
ik had alleen miscchien een paar taalfoutjes in het stuk moeten zetten,
had het nog echter geleken, hahahahah
ik onderhout mijn gezin bijvoorbeeld !
had het nog echter geleken, hahahahah
ik onderhout mijn gezin bijvoorbeeld !
elke broodfokker is slecht..... dat neemt niet weg dat gewone fokkers wel goed zijn want er zijn maar weinig mensen die er ECHT verstand van hebben en ook echt verantwoord fokken,
Nog even terug tekomen op de schurft bij een pup, wil ik toch een waarschuwing geven. Ook mensen kunnen het krijgen. Vorig jaar hebben wij een pup gekocht die puppyschurft had. Hij kreeg daar medicatie voor en het zou zo onder controle zijn. Echter na twee weken kreeg ik steeds meer jeuk. eerst op mijn buik en rug en later op mijn kont en onder mijn bh, etc. Je wilt niet weten hoe dit jeukt en ik zat onder de plekken. Nu zie je alleen maar de littekens ervan. Dat houdt wel in dat ik de eerste jaren geen bikini meer aan kan. Pas op met een pup met schurft en bedank daar maar liever voor.
Deze is even voor de broodfokker.
De broodfokker van ons praatte hetzelfde als jij nu doet (vast dezelfde persoon).
Helaas ging het rechter verhaal voor hem niet op.
Wij hebben hem voor de rechter gegooid en de zaak gewonnen.
De broodfokker van ons praatte hetzelfde als jij nu doet (vast dezelfde persoon).
Helaas ging het rechter verhaal voor hem niet op.
Wij hebben hem voor de rechter gegooid en de zaak gewonnen.
Wie heeft er ook hele slechte ervaringen met kennel de hoeve die van al die boomers in Valkenswaard?
Met Kennel de Hoeve in Valkenswaard heb ik hele slechte ervaringen.
Het is een echte broodfokker.
Tik via Google de naam van de eigenaar in en je komt een artikel tegen waarin vermeld staat dat hij zo'n 150 teefjes heeft zitten die zwanger zijn.
De hokken voldoen niet aan de gestelde eissen en als je zegt dat je de moederhond zou willen zien, dan wordt je niet al te vriendelijk te woord gestaan.
Heel triest dat dit allemaal zomaar kan en dat mensen er een hondje kopen.
Het is een echte broodfokker.
Tik via Google de naam van de eigenaar in en je komt een artikel tegen waarin vermeld staat dat hij zo'n 150 teefjes heeft zitten die zwanger zijn.
De hokken voldoen niet aan de gestelde eissen en als je zegt dat je de moederhond zou willen zien, dan wordt je niet al te vriendelijk te woord gestaan.
Heel triest dat dit allemaal zomaar kan en dat mensen er een hondje kopen.
Dit is ook een leuke fokker:
http://www.dp-labradoodles.com/home3.html
Die verkoopt zijn pups gesteriliseerd of gecastreerd en wel
http://www.dp-labradoodles.com/home3.html
Die verkoopt zijn pups gesteriliseerd of gecastreerd en wel