LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smurf Honden

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
aansteker

Smurf Honden

Ongelezen bericht door aansteker »

Er zijn mensen die het over smurf honden hebben, kan ze nergens vinden kunnen jullie mij soms helpen. :?:

Kenmerk: zijn Hoofdzakelijk Blauw
Zijn klein
Komen uit Friesland

En dit is geen grapje :!:

Gast

Re: Smurf Honden

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hallo aansteker ik heb een middel grote smurf stabij .Hij is zwart wit
shimmel en de ondervacht heefd een blauwe gloed vandaar blauwe staby houn.Gisteren ontdekt.En ik heb hem al 5 jaar Een fantastische karakter hond.En smurfen dat hij kan,niet te kort.Ik smurf met hem mee.Allebei hebben wij een blauwe mutsje op,gauw even gebreid.Toppie dus. We lopen voor gek maar daar trekken we ons nietsvanaan.Hopelijk hebben er nog meer mensen smurf hondjes.
Dag mensen tot smurfs.De groetjes.........Smurf nel en moos

Gast

Hier bril smurf. heeft 4 fraudeurs vrij gekocht. ze zaten in de bak
Maar bril smurf en smurfin heeft ze vrij gekocht.En nu naar huis smurfen.Prettige smurf avond.Die fraudeurs vermenigvuldigen zich snel en smurfin kon het niet bij benen.Betalen en vlug naar het smurfhuis :lol: :lol: :lol: :lol: :D :shock: :wink: :wink:

aansteker

Ongelezen bericht door aansteker »

Goh joh zijn die vermenigvuldigingen malafide of erkend door smurfenlanders. Maar ja het zijn en blijven gezellige jongens die smurfen. Je ziet ze in alle forums hier. Kleine, grote, lange, brede en geleerde smurfen. Smurf ze en niet te hard lopen.

Aanpassing Kenmerk : hoofdzakelijk blauw moet zijn blauwe gloed.

Weinig smurf honden trouwens ( nagenoeg geen reacties )

Gast

Ik heb gesmurft in bussen land excuses voor jou van smurfin. ik ga nu koken lieve smurf en kom later weer op smurf pagina.Smurf ze en blauwe gans is mooi Ben er blij mee. Tot smurfs aansteker en niet hard bijten hoor !!!!!!!!!!!!!!!! Smurf dooby

dooby-moos

Ongelezen bericht door dooby-moos »

Gans moet glans zijn sorrie voor foutje
Smurf dooby en moosje smurflandje

dooby

Ongelezen bericht door dooby »

Hier nog even over vermenigvuldigen van fraudeurs dat ging zo snel dat mijn smurfen beentjes niet konden bij benen vandaar Maar smurfin is nu weer in touw en heb uitgelegd en er is nog een smurfhondje onder weg Wordt smurfen feest met smurfmoos ook van de partij. Nu met zijn allen smurfen en ik tracteer Oke. wie wil er met smurfin en haar smurfen mee doen??? even laten weten en smurf mutsjes om hoog
Straks beginnen met alle smurfjes Groetjes smurfin moos en hulpje smurf dooby :lol: :lol: :shock: 8) :!: :roll:

Smurf

Ongelezen bericht door Smurf »

Wat leuk een feestje :lol:

Mag ik ook komen ? Moet je wel smurf gebakjes hebben !!!

gr blauwsmurf

Gast

Heeft iemand weleens van een smarkelaar hond gehoord. Kan het nergens vinden op het internet.

Smurf

Misschien weet makelaarsmurf het wel. Wat mag ie kosten ????

Gr blauwsmurf

dooby

Die komt hier ook op smurf pagina want smurfin moosje pakt goed uit.Wel een mutsje op doen en je smurfhondje ook!!!! En iedereen is welkom bij smurfin Met smurftaart en smurf drank.Dat wordt leuk smurffeest.Smurffin pakt het altijd goed aan.De murf partij gaat zo beginnen met het smurflied en smurfin bespeeld de gitaar doet dit al jaren en zingen ook.Heb smurf muziek les gehad .En smurfin gaat de griekse sartaki dansen en daar moet iedereen mee doen en zwaaien met je smurf hoedjes.!!!!!!!!!!!!!!!!Tot vlug en smurf blij zij in het leven-
Smurf moos en smurf nel en nu ga ik lekkers klaarmaken---------------Dag lieve smurf gangers

Smurf

He joh doet klaarsmurf ook mee??? Leuksmurf staat al klaar met me om naar adamsmurfland te gaan. Wat een gesmurf zeg en nog steeds geen smurf hond gezien. Ik ga het maar probeeren op marktplaatssmurf maar ik ben bang dat ie 1500 euro gaat kosten.

blauwsmurf

Smurf

Ik zie Franse Bull Smurf ook nergens meer :idea:

Gast

Nee dat klopt die heeft smurf nel aangepakt en de smurf achterdeur uit gezet. en is boos op smurfnel want als hij nu kijkt dan laat hij smurfnel oppakken en dan moet smurfnel breien smurfhoedjes voor smurfagenten. en dat is een smurfgrote smurfklus. Ga liever zingen over mijn smurfland met smurfzee en smurfduinen.Maar smurfjes zijn we er klaar voorhet smurfvolks lied???????Daar gaan we met alle smurfjes samen smurfen smurfnel

Gast

Ik dacht dat nel en moos niet meer op dit forum zouden komen..... :?
Raar hoor dat ze hier nog steeds rond loopt te SMURFEN dan.

dooby

Hier kan nel moos nog lekker spontaan zich zelf zijn.En dat werkt verhelderend.Toch leuk van je dat je onze smurf hond pagina hebt gevonden.Heerlijk kunnen lachen vind ik alleen maar gezond,en daar is
smurf moos-nel altijd voor in.Ik blijf mij zelf en voor deze smurfjes ook uitkomen.Maar er komt ook een einde aan,dat weet ik .Maar deze gezellige momenten kan niemand mij ontnemen.Toch hartelijk bedankt voor reactie en nu even naar mijn maatjes de rommel op ruimen en dan gewoon werken met de smurfjes.
Tot smurfs horen Smurfin nel-moos en maatjes

dooby

blauw smurf waar ben je ????????Wakker worden!!!!!!

Smurfin

Ongelezen bericht door Smurfin »

Nog een bericht uit smurfland .Wij gaan weer de ananimiteit in met onze smurfhonden en smurfen .We hebben een leuke en fijne tijd beleefd onder de grote mensen wereld maar nu is het afscheid aan gebroken en zeggen we iedereen gedag Bedankt dat we bij u mochten zijn ,maar we gaan terrug naar ons smurfen dorpje.Het allerbeste grote mense en we hopen dat het u allen goed zal gaan Ook dank namens onze smurf dieren.en we vonden het leuk dat u onze mensen vrienden wilden zijn.U bent goed voor ons geweest.Bedankt!!!!!!!!!!!!!!
Namens grote smurf en smurfin het ga u goed!!!!!!!!!!!

Gast

Zit je weer tegen jezelf te praten, nel? :roll:

dooby

Ik zit niet met mijn eigen te praten gast.Zoals je weet zijn wij geeindigd en is het over.k heb genoten en met meerdere.En leg mij eens uit waarom je denkt dat ik in mezelf zit te praten???Gaarne uitleg daarover??? Ik ben alleen aan het evalueren wat ik nog kan doen hier.!!
Maar ik maak mijn naam wel bekend want ik heb niets te verbergen.Dat heb ik ook van ochtend om iets na 7 uur een gesprek gevoerd met die sacha en dat was verhelderend.Maar ik heb dat graag gedaan.Nu wil ik het aan andere overdragen want er is weinig nieuws meer.Maar met mijn eigen spreken dat laat ik aan andere over.Dus gast leuk je te hebben gesproken en nog een fijne avond gewenst en een fijn week-end,Hartelijke groetjes van nellie de jong :!: :!: :wink:

Gesloten